Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 64 Guests are viewing this topic.

alecu26

Următorul viaduct de genul asta va fi cel al UMB de la Siret. În mod normal.
În mod anormal...va fi o concurenta strânsă între viaductul imediat după deal (viaduct cu care practic începe PISI2), și viaductul paralel cu acesta de pe Făgăraș Sibiu, pentru breteaua Făgăraș Sibiu. În mod normal cam aceste viaducte vor începe deodată cam peste 15...18luni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

Conform SEAP, s-a finalizat evaluarea tehnică pe tronsonul cu tuneluri de pe Lugoj-Deva:

https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100190951

alecu26

Deci se deschide ofertele financiare? Și se face clasamentul final?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adrian sibiu

Salutare tuturor !
Nod rutier Selimbăr 09.09.2022




alexa_adrian2001

Mai ce mai iau de cap cand vad solutii implementate care ulterior pentru a le continua trebuie spart din ce deja s-a construit! Oare nu pot oamenii astia concepe un proiect in asa fel incat sa nu trebuiasca spart ceva existent pentru a continua cu urmatorul lot?

Pana la urma exact asa vor face si Mapa la capatul lotului 2.

yetiman

Si solutia este atat de simpla, de fapt...

Autostrada in constructie trebuie continuata cu 50-100m dupa nod.
(solutie aplicata la Nadaselu, de exemplu).

Nu mai trebuie demolate bretele, gasite solutii complicate de deviere a circulatiei sau chiar inchiderea completa (vezi nodul Deva pe A1) a unui tronson functional pana cand se face racordarea noua.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Quote from: alexa_adrian2001 on September 09, 2022, 01:29:16 PMOare nu pot oamenii astia concepe un proiect in asa fel incat sa nu trebuiasca spart ceva existent pentru a continua cu urmatorul lot?

A1 "centura Sibiului" s-a deschis in 2010.
In urma cu 12 ani! Nici naiba nu stia atunci despre "solutiile minune" ( >:( ) ce "vor veni" prin 2020... Asa ca au facut ceea ce era evident si "la bunul simt"...

Daca legatura A1-A13 ar fi fost la Vestem (NU la Boita) probabil nodurile ar fi aratat altfel...

DACĂ!...

Joke:
Daca Hitler nu ar fi atacat Polonia, TibiV nu v-ar mai fi deranjat pe forum...  ;)
Hitler nu a facut o chestie onorabila, dar mie imi convine...  :lol:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GAC

In ceea ce priveste evaluarea finala pe LD cu tuneluri, discutam de o medie aritmetica ponderata. Si un copil de clasa a 4-a o poate face in jumatate de ora. Oare cat le ia celor de la CNAIR?
Ce bine ar fi sa fie UMB si ma bucur mai mult gandindu-ma la loturile de pe A3/8/13 unde va fi nevoie de tunele la greu.

yetiman

Chiar mai mult. Indiferent de noduri, continuare unei autostrazi va fi pe aliniamentul existent (poate doar cu mici deviatii).
Nu e ca si cum s-ar muta cu zeci de metri mai in dreapta sau mai in stanga...

Sau poate s-au gandit ca va fi acolo un unghi de 90 grade...  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC

LD2

^^^

Crezi ca evaluarea financiara se rezuma la "o medie aritmetica ponderata" pe care "si un copil de clasa a 4-a o poate face in jumatate de ora"? ???

Niste cucuvele au transmis ca pana acum doar un ofertant "a ramas de caruta". Deocamdata nu pot (nu vreau) sa va dau mai multe detalii. Sa lasam comisia de evaluare sa lucreze "libera". Sunt oricum monitorizati si la propriu si la figurat. ;)

cassyo

^ Dupa calmul cucuvelelor, acel ofertant (care a pierdut startul) nu poate fi....
Calatorului ii sade bine cu drumul

NGC

Sa zicem ca este o mica surpriza, dar nu vreau sa interpretati gresit cuvantul "surpriza", asa ca va rog sa nu incepeti cu presupunerile.

cassyo

In regula,  stam cuminti  !  :)
Calatorului ii sade bine cu drumul

Feri

Am intrat în posesia unui fotoreportaj PiSi5 de azi din tren de pe linia 906 Pitești - Curtea de Argeș

Zona Borlești - Dobrogostea











Zona Mănicești






Zona Zigoneni


cassyo

^ Foarte utile pozele din tren pe aceasta sectiune a A1.Din punct de vedere al inaltimii  de vizare, sunt high eye point comparabile cu cele care ar putea fi obtinute din cabina unui TIR dar intre Pitesti si Curtea de Arges, calea ferata este practic in imediata vecinatate a autostrazii, deci are un avantaj net fata de DN7C.
Apropo de CF: magistrala 900 a revenit -dupa perioada 2011-2021- la vechea denumire magistrala 100.Aceasta schimbare se aplica, subsecvent, la toate liniile adiacente , deci CF906 a redevenit CF106.
Calatorului ii sade bine cu drumul