Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 57 Guests are viewing this topic.

Stefan Tudor

Buna seara, Forumisti!

Romanii au talent si tupeu ........se circula pe pasajul de la Talmaciu - NEOFICIAL! Au ferit o baliza si da-i drumu tata pe pasajul gata de inaugurat! Urmeaza multe poze din tura mea cu Fifi, mai ales de la cele doua viaducte si la final de la giratoriul aproape finalizat de la intersectia cu Cisnadie! Pozele sunt facute cu Huawei P30lite, unele cu zoom maxim, de aceea calitatea mai slabuta! Enjoy!

alecu26

Nu ar trebuii sa fie emoții cu deschiderea pe 1 Decembrie la lotul 1.

E de lucru și încă mult dar e ceva complet fezabil.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Stefan Tudor

Sa incepem cu pasajul neinaugurat, dar circulat! 






























Powered by API/PUM imgur uploader

Stefan Tudor

De pe pasaj spre viaductul Talmaciu!






























Powered by API/PUM imgur uploader

Stefan Tudor

#57619
De pe pasaj spre spatiul de servicii!

















Powered by API/PUM imgur uploader

Stefan Tudor

Pasajul in ansamblu si alte detalii


















Powered by API/PUM imgur uploader

Stefan Tudor

#57621
Imgur zice ca am incarcat prea mult prea repede si trebuie sa astept! Sa va povestesc un pic! Paznicii foarte amabili, doar 2 dulai la Viaductul Talmacel m-au facut sa fac cale intoarsa, chiar daca eram pe motocicleta.......

Si de la firul ierbii, santierul este bec! Lumea se plimba cu biciclete sau pe jos pe traseu spre viaducte.......plimbari de seara.

1 decembrie este intradevar mai mult decat fezabil pt inaugurare! La circulatie in giratoriul de la Selimbar ii vor da drumul cel tarziu prin 20 august. Nici nu mi-am dat seama din filmari cand au demontat macaraua de langa viaduct, doar cand am ajuns acolo am observat!

Faina plimbare am facut! Mi-a placut!

LE: Daca imi face asa IMGUR-UL, va scutesc de nerabdare si pun mai intai cele mai spectaculoase cadre!

Ionut

Vezi că te prinde microbul infrastructurii. :lol:
Mulțumim de poze!

Eu sper să nu-i prindă decembrie, dar nici nu au motiv de grabă (contractual vorbind).

Stefan Tudor

#57623
Lasa, ca nu m-a prins nici la Branisca si nici cand au inaugurat reumplerea gropii de la Aciliu, cand am facut reportaj cu rocklee!  :p  :p  :p

Stefan Tudor

Viaductul Talmacel! Bestial! 


































































Powered by API/PUM imgur uploader

Stefan Tudor


Stefan Tudor

Pauza 50 minute, cu dedicatie de la IMGUR-ul! :P Au mai ramas cateva poze de detaliu si ultimele cadre de la giratoriul de la Selimbar! Cum imi da voie, le incarc! O seara faina sa aveti! :D

naivu

Azi am fost pe Cornetu-Salatrucu-Tigveni-Curtea de Arges (DJ703M, DN7D/DJ703H, DJ678A,DN73C) cu Buburuzu (Toyota Yaris 2008); stiam din filmarile de pe forum ca traseul nu e pt masini ca a noastra dar ... curiozitatea a omorat pisica, asa ca:
- venind dinspre Sibiu spre Bucuresti, dupa satul Tutulesti si manastirea Cornet am virat dreapta pe DJ703M, am traversat podul si iata-ne in Tara Lovistei
- primii vreo 2km perfecti, asfaltul OK, 1+1 benzi latime normala, drum liber, peisaj frumos
- urmatorii 8km din DJ703M, pana la Perisani, asfalt OK dar drum ingustat, pt ca doua autoturisme sa treaca unul pe langa celalalt trebuie sa incetineasca (pe alocuri chiar sa se astepte si sa treaca pe rand). Pe portiuni destul de lungi, drumul este strans intre un perete de stanca si un rau, astfel ca o largire poate fi destul de costisitoare. Pe zona asta nu am iesit din viteza 2 si 3.
- pe DN7D drumul este mai lat, dar dupa 1km si ceva este intersectia cu DC14A, iar acolo drumul asfaltat continuu se duce spre dreapta spre RmValcea iar DN7D se continua cu un amestec de asfalt spart si pamant cu pietris (iar dupa ceva km asfaltul dispare cu totul). Pe zona asta se merge cu viteza 1 si 2 (viteza 3 e out-of-discussion). Drumul nu e f sinuos dar rampa este destul de accentuata.
- urcarea se termina odata cu satul Poiana (nu la limita dintre judete cum m-as fi asteptat) si urmeaza coborarea; daca pana acolo stratul de pamant/pietris e relativ nivelat, de la Poiana la Salatrucu apar sleauri si gropi (noroc ca era uscat, daca era noroi nu as fi indraznit sa trec pe acolo). Drum nu f sinuos dar panta accentuata pe alocuri. La ochiul meu de nespecialist, zona Pripoare-Salatrucu ar avea loc sa fie largita la platforma normala (dar, datorita rampelor, nici asa nu as baga un camion cu marfa pe acolo). Per total, de la Cornetu la Salatrucu am facut vreo 90min; probabil 99% dintre voi ar face mai putin, dar noi chiar am vrut sa ne protejam masina!
- in Salatrucu, cu vreo 50m inainte de intersectia cu DJ743, DJ703H devine brusc un drum 1+1 de latime normala si asfalt aproape perfect, cei 15km pana la Tigveni sunt o adevarata placere (Atentie, la un moment dat un semn te trimite la CdA spre stanga prin valea Danului, am citit ca nu e bine pe acolo!).
- de la Tigveni la CdA, drumul are latime normala dar asfaltul e mai prost (sectiunea are in derulare contract de elaborare SF pt reabilitare/modernizare). O surpriza placuta: acolo unde pe 5iunie (cand am mai fost) era o lucrare de care am trecut la paleta, acum era un pod si 50m de asfalt perfect.
Concluzie: este Cornetu-Salatrucu-Tigveni o varianta viabila care, dupa finalizarea PiSi5(+4) sa preia o parte semnificativa din tranzitul Sibiu-Pitesti? In starea actuala, absolut nu! (Eu unul nu as merge pe acolo, oricat de mare ar fi ambuteiajul pe DealuNegru sau langa RmValcea!). Asfaltat cap-coada ar atrage trafic, dar, fara largire la platforma normala, nu-l va putea duce!

Stefan Tudor

Detalii din diverse locatii de pe traseu! 


























































































Powered by API/PUM imgur uploader

Stefan Tudor

Giratoriul de la Selimbar si noapte buna! :)













































Powered by API/PUM imgur uploader