Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 36 Guests are viewing this topic.

dorum

Primul tarnacop ar fi simbolic... Strapungerea ar fi o realizare importanta in cadrul proiectului

Feri

QuoteLuni, la conferința de presă de la Ministerul Transporturilor unde s-a semnat contractul pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii Sibiu-Pitești, directorul Astaldi pentru România, Bernabe Francesco, a dat vina pe războiul din Ucraina pentru întârzieri, dar a promis că recuperează pe șantier : ,,Sibiu-Pitești, lot 5 este un șantier foarte complicat, a depășit momentul foarte sensibil cu care ne confruntăm toți, noi, războiul din Ucraina care a avut o implicare destul de puternică în activitatea noastră. Cred că în ultima perioadă a fost evident efortul nostru pentru a recupera orice fel de întârziere și pentru a schimba viteza și pentru a livra șantierul cum e termenul din contract".

https://economedia.ro/astaldi-da-vina-pe-razboiul-din-ucraina-pentru-intarzierile-de-pe-lotul-5-al-autostrazii-sibiu-pitesti-dar-promite-ca-schimba-viteza-si-recupereaza-intarzierile-grindeanu-le-reaminteste-italienilor-c.htm

dorum

Daca Pisi5 e foarte complicat, io zic sa renunte de acum la PiSi3 :(

cassyo

^
Nu neaparat !La PS3 au chiar ceva mai putin timp la dispozitie pentru executie, (cu 3 luni parca ), deci , dupa beneficiar cel putin, primul nu pare mai dificil.
Apoi , se poate incheia si razboiul si, asa cum motiva  directorul ASTALDI, si dificultatile experimentate de ei vor fi depasite.
Astaldi - de odinioara - ar putea reveni in carti.
Nu pierdem nimic daca speram !
Calatorului ii sade bine cu drumul

horatiu.cosma

Astaldi de odinioară ar reveni dacă s-ar întoarce în România Max Bogl. Din păcate, nu cred că se va întâmpla asta.

Ionut

Eu nu înțeleg neam ce mama dracului de legătură are razboiul ucrainean cu terasamentele VERZI pe PiSi 5.

Se manelizează și Astaldi. Semne bune, ce să zic. Cu 30+37 km (plus ceva sute de metri) pe PiSi.

horatiu.cosma

Era în plan să aducă piatră de la Severodonetsk și pământ vegetal de la Mariupol, dar i-a încurcat războiul  :D . Ăștia și în rai ar fi în stare să găsească motiv de claim.

Duta C

Asa au fost rasfatati in anii de glorie cu multe claimuri.Le-a ramas gustul de miere in gura!

dr4qul4

Daca mai stau mult, nu le mai ies claimurile pentru otel. Pretul otelului a inceput sa o ia la vale. Si nu e ca si cum nu ar avea pasaje pe lotul asta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cetatean

pentru metal sigur asteapta sa intre in paine prietenii lor la Targoviste,ca sa ramana banii in "familie"

Cristian_cj

Exista probleme mari pe lanțurile de aprovizionare din toate domeniile iar războiul le-a "aprins" mai tare. Portul Constanta este blocat in ultimul hal, stau vapoarele cu marfa in larg cu săptămânile, așteptând sa descarce. Nu știu date concrete, dar sunt destul de sigur ca aduceam materiale pentru infrastructura din Ucraina și Rusia.
Bine, declarația aia e data așa, sa zică și el ceva, însă un sâmbure de adevăr exista in poveste.

raulbogdan23

P3-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.202115.12.202135

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1212.01.202200
2/1218.01.2022+66
3/1227.01.2022+915
4/1202.02.2022+621
5/1208.02.2022+627
6/1215.02.2022+734
7/1222.02.2022+741
8/1228.02.2022+647
9/1208.03.2022+855
10/1215.03.2022+762
11/1222.03.2022+769
12a/12 (P3-P4)30.03.2022+877
12b/12 (P3-P2)06.04.2022+784

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.04.202201.05.202221

P4-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/1218.12.2021+581
12a/12 (P4-P5)21.01.2022+34116
12b/12 (P5-P6)22.01.2022+1117

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.01.202209.02.202211

P3-B in lucru

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.04.202207.05.202223

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1213.05.202200
2/1220.05.2022+77
3/1227.05.2022+714
4/1203.06.2022+721
5/1210.06.2022+728
6/1221.06.2022+1139
7/1227.06.2022+645
8/1205.07.2022+853
9/1211.07.2022+659
10/1219.07.2022+867
11/1225.07.2022+673
12/1201.08.2022+780

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
soonsoon0

P4-B - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

P5-B - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.02.202225.02.202215

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1203.03.202200
2/1211.03.2022+88
3/1217.03.2022+614
4/1224.03.2022+721
5/1201.04.2022+829
6/1208.04.2022+736
7/1214.04.2022+743
8/1220.04.2022+649
9/1203.05.2022+1362
10/1210.05.2022+769
11/1218.05.2022+877
12/1231.05.2022+1390

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
11.06.202229.06.202218

GAC

Ideea de a aduce piatra pentru S5 de la Severodonetsk mi se pare demna de o gluma proasta.
Discutam de un lant logistic de aproximativ 1,500 Km ce implica fie transbordare CF/camion-vapor-CF/camion fie drum direct cu camionul. In orice caz, ideea de a transporta piatra (cu valoare adaugata mica) pe rutier, chiar si feroviar este problematica. Turcii de pe A0 s-au chinuit cu 70-80Km pana in Dambovita, oare WeBuild s-ar fi descurcat cu o distanta de 20 de ori mai mare si cu vami (unde stau camioanele cu zilele) si cu soferi in schimburi? De asemenea, terasamentele pe S5 sunt mult mai inalte fata de A0, deci trebuie mult mai mult material.
In extremis, daca nu obtin suficient balast de pe valea Argesului, pot apela la celelalte vai din zona: Olt, Topolog, Raul Doamnei, Argesel, Bratia, Valsan, Raul Targului, etc.
Oricum ar fi, Pe S5 sunt 5 Km de structuri si abia am inceput sa vedem primii piloni iesind din pamant si nicio grinda.

Ionut

Poate nu a fost evident, Horațiu a glumit. Asta era și gluma, este aberant ca Astaldi/WeBuild să dea vina pe războiul din Ucraina pentru că le crește iarba pe autostradă. La nivel de terasamente/umpluturi, nu au scuze, în afară de propria șmechereală și dorința de a mai băga un claim.

TibiV

 :lol:  :lol:  :lol:

Horațiu ar trebui sa fie ironic/sarcastic cu italice, să înțeleagă toată lumea...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)