Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 72 Guests are viewing this topic.

zone_rider

Eu prefer lucruri reparate din mers decât întoarcerea la iterația 1. Iterația 1 înseamnă hârtii și carioca. Eu chiar vreau sa merg pe autostradă în viața asta...

horatiu.cosma

Pe "hârtii și cariocă" s-au "reparat din mers" de mama focului LD2 (tunelele), centura Timișoara, centura Tg. Mureș, primul contract Nadaselu - Mihăiești (și să vedem al doilea cum va fi cu soluțiile la alunecări) etc. Din păcate cu maculatură nu s-au prea construit multe autostrăzi montane în lume, ci cu proiectare pe bune, aia cerută de oamenii normali la cap care vor sa circule la modul real pe Sibiu - Pitești, nu sa se tot mintă că "de data asta carioca o să țină, nu va fi la fel ca la ultimul proiect nepregătit".

zone_rider

#57512
Dacă era atât de rău, nu se băga niciun constructor pe PiSi. Din fericire, au fost doritori, și treaba merge mai departe.

L.E. @horatiu.cosma stii foarte bine ca proiectarea este pe contractele care tocmai au fost semnate. Deci sunt toate sansele sa iasa ceva bun.

Europiu

Cine îți garantează că nu vor ieși exact cum s-au băgat?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Fulgerica

Vad 2 scenarii legat de Astaldi:
- daca vad ca MAPA face treaba si nu a venit cu mapa, se apuca si ei de treaba SAU
- dau consiliere (poate chiar gratuita) celor de MAPA cum sa se plimbe cu mapa

alecu26

Zone_rider....toate contractele mentionate de Horatiu au avut constructori care s-au băgat la ele. Unele au avut chiar 2..
3 constructori. (Tecuci, Suplacu, Tg Jiu, Mihailesti) sunt doar câteva exemple.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

danpandrea

S-a semnat lotul 3 Sibiu - Pitești:

QuoteMinistrul Transporturilor Sorin Grindeanu a afirmat, luni la semnarea de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale S.A. a contractului pentru execuţia lotului 3 al Autostrăzii Sibiu – Piteşti, între Cornetu şi Tigveni, că va fi închis întreg acest traseu cu lotul 3, cea mai dificilă secţiune.

Sursa

RaduG

FB Irinel Scrioșteanu:

Quote𝗦𝗶 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹 𝘁𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻 𝗱𝗶𝗻 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗮𝗿𝗲 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝗼𝗿
Astăzi a fost semnat contractul pentru 𝘀𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯 a Autostrăzii Sibiu – Pitești, respectiv 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂-𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶, care este totodată și cel mai mare contract semnat vreodată de Compania de Drumuri. Constructorul este asocierea dintre WEBUILD SPA – TRANCRAD SRL, cu prețul de 5.323.767.251,00 lei fără TVA.
Contractul prevede executarea:
➡️ 37,40 km lungime
➡️ 95 poduri/viaducte/pasaje
➡️ 2 noduri rutiere, unul la Cornetu și altul la Văleni
➡️ 1 tunel - Poiana cu o lungime de 1,7 km
➡️ spații pentru servicii
➡️ centru de Întreținere și Coordonare
➡️ ecoduct în zona localității Călinești
Contractul, finanțat prin fonduri europene nerambursabile, include o perioadă de proiectare de 12 luni și o perioadă de execuție de 45 luni.
Durata garanției lucrărilor este de 120 luni.
ℹ️ Reamintim faptul că, în data de 7 februarie a acestui an, a fost semnat și contractul pentru Secțiunea 2 Boita – Cornetu a Autostrăzii Sibiu – Pitești, fiind, de astăzi, al doilea cel mai mare contract semnat din istoria CNAIR.
📌 Autostrada Sibiu - Piteşti va avea o lungime de peste 122 de km, este împărțită în 5 loturi și va lega Centrul şi Vestul României de reţeaua europeană de autostrăzi, fiind o parte importantă a Coridorului 4 Paneuropean.

















Powered by API/PUM imgur uploader

jalemare

O veste foarte buna, acum avem constructori pe toate loturile de la Sibiu la Pitesti.
L-a conferinta de presa ministrul a avansat data de 11 septembrie pentru desemnarea castigatorului licitatiei la Margina-Holdea.

Marius Firtonea

Sa speram ca se misca mai decent in comparatie cu lotul 5 ca astfel va fi jale. M-as hazarda sa zic ca Porr vor termina pe lotul 4 inaintea celor de la Astaldi pe lotul 5.

danutzu_1069

Eu as lansa intrebarea "care din cei 3 constructori va da... primul târnăcop la tunel? "

adrian sibiu

Salutare tuturor!
Azi a fost turnat ultimul segment la Viaductul Tălmăcel !



Ionut

Evident PORR ar trebui să dea primul târnăcop la tunel...

pasa_andrei

Tot eram in trafic pe minunata Vale, am facut un clip scurt despre Nodul Boita.


Enjoy!

cassyo

Pe langa primul tarnacop, de loc mai putin, va conta si prima strapungere a unui tunel montan de autostrada.Lumina de la capat, sau din parcurs, functie de tehnologie.
Calatorului ii sade bine cu drumul