Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 56 Guests are viewing this topic.

Marius Firtonea

Mie personal, mi se pare ca lotul 2 a inceput cu stangul, adica turcii au primit ordinul de incepere la 1 iulie la aproape 5 luni de la semnarea contractului, pe motiv ca, companiile din Turcia au avut nevoie de timp ca sa obtina vize pt muncitori. Mi se pare aiurea, adica din momentul in care au fost desemnati castigatori puteau face demersuri in acest sens, dar nu prea au facut nimic. Asta ar fi un scenariu, al doilea ar fi ca nu prea sunt bani si CNAIR o lalaie, ca de obicei.
Off-topic: imi poate spune cineva cui se subordoneaza CNAIR pt ca as vrea sa fac o plangere publica fata de situatia de la Boita.

adrian sibiu

Autostrada A1 Sibiu Pitești lot1 Sibiu-Boita C.I.C Boita 27.07.2022




Europiu

Impresia mea era că la Boița vom avea și intrare definitivă pe A1 dinspre DN/giratoriu spre Sibiu. Dar se pare că m-am înșelat... Nu văd pe unde ar putea veni breteaua de intrare pe sub viitoarea continuare. Greșesc?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cfdp

#57483
pe harta proiectelor de infrastructura este propunerea finala inclusiv intersectia cu FAGARASUL parca A13  https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/45.633/24.276/0
Oricum cred ca solutia de intersectie poate fi imbunatatita, " nu are sens inca un viaduct peste V Talmacel.
Breteaua A13 spre Sibiu se poate forta sa intre in debleul actual inainte de viaduct. chiar fara restrictie de viteza mai mica de 80km/h

Europiu

Exact după schița de acolo m-am luat și precizez: nu văd cum implementarea actuală a ceea ce au făcut PORR lasă loc bretelei dinspre giratoriu să intre pe sensul spre Sibiu. Dar e doar opinia unui novice.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Calin88

#57485
Conform schitei, intrarea pe A1 dinpre DN7 in directia Sibiu se va face prin giratoriul dinspre Boita, care nu este construit ca parte a lotului 1 si noul viaduct peste valea Talmacel.
Legatura definitiva DN7-A1 catre Sibiu nu se va face prin giratoriul care se construieste acum, acum va fi doar o intrare temporara.

BigZ

N-ar fi putut veni cu o bretea pe sub viitorul viaduct, intre banda de rulare si debleu?
Ceva in genul asta, desenat cu albastru:




Powered by API/PUM imgur uploader

Calin88

Pai acolo mai e si breteaua A1-A13, cea punctata. Nu cred ca mai e loc pentru inca un nivel.
Deja in zona aia, nodul are 3 nivele (la sol bretele A1-DN7 si A1-A13, nivel 1 breteaua A13-A1, nivel 2 viaductul de continuare a A1. Nu cred ca mai e loc pe verticala pentru inca un nivel.

GAC

Pentru S2, turcii au ce sa faca. In cei 3 km fara copaci de la Cornetu sunt 2 viaducte de vreo 600 m fiecare, la care se mai adauga si viaductul de la Boita. De asemenea, si podul peste Olt Caineni nord este intr-o zona mai despadurita. Daca CNAIR se misca mai repede cu exproprierile, vor avea turcii de lucru, macar de-ar face fata...
Cat priveste WeBuild, intradevar dezolant progresul la terasamente, dar pe mine ma ingrijoreaza mai mult faptul ca nu s-au apucat de grinzi. Curand vor avea zeci de piloni la gata. Pe S5, avem 5 Km de structuri, adica mai mult decat au UMB pe tot Cra-Pi. UMB a tras tare mai bine de un an si jumatate ca sa faca grinzile necesare celor 3 loturi, si aici avem si profil de A, deci mai lat cu cel putin o grinda, poate chiar 2. Asadar, nu-i vad pe WeBuild terminand cu grinzile mai devreme  de 2 ani de la momentul cand se apuca de ele, dat fiind volumul mai mare, talentul mai redus (vs UMB) dar si clima mai rece / umeda fata de inima Olteniei. Chestia e ca la toamna aniverseaza un an de la OIL si de obicei intr-un santier de A, de la montarea ultimei grinzi pana la inaugurare trec cam 6 luni. Morala: ar faca bine WeBuild ca in 6 luni (cel tarziu) sa vedem si prima grinda, macar fabricata / livrata si depozitata in santier (daca nu chiar pe pile). 5 Km de structuri inseamna f mult. La anu pe vremea asta am face bine sa vedem macar 1 Km suprabetonat.
In ceea ce priveste balastul, banuiala mea este ca WeBuild se asteapta la o recesiune si implicit la o reducere a pretului petrolului (ca sa reduca costurile), precum si re-inghetarea sectorului imobiliar, ca sa-i poata strange cu usa pe subcontractori, care in lipsa altor clienti se vor conforma pe santierele de A, doar ca sa nu someze / falimenteze.

GIV

@GAC  dar cine a zis ca webuilt trebuie sa isi faca singuri grinzile?

Cetatean

@GAC nu cred ca isi fac ei grinzile. Prea mare deranjul. Sunt multe fabrici in zona. Sa aibe cashul si ii toarna ferrobeton grinzi,cred ca si 4-6 pe zi.

Legat de balast,e o problema intre furnizori si constructorii care se bazeaza 100% pe acestia. Constructori gen Webuild nu isi prea fac gropi de imprumut pentru ca e destul de dificil si lung procesul.  ANRM e stat in stat. Avize,mediu,teren,cadastru etc.
Furnizorii schimba pretul in functie de cererea de pe piata si nu isi respecta tot timpul promisiunile. Pentru ca la autostrazi au de lucru 1 an sau 2. Si atunci incearca sa traga si soricu de pe cumparator.

adrian sibiu

Capatul lotului 1 inceput lot2 Surprize,surprize
 (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

florin74

^^Niste vrabiute au soptit ca azi au inceput forajele pe PiSi2, Geostud  2 foreze

adrian sibiu

Viaductul Tălmaciu 29.07.2022



Xander

Am o curiozitate, scuze daca s-a mai discutat si am ratat eu.
Breteaua de legatura dintre giratoriu Boita si autostrada va fi cu 3 benzi, 2 la urcare si 1 la coborare? Mi se pare mult mai larga decat deobicei.
Mersi