Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 47 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Viaductul Tălmăcel km12 în 19.07.2022
S-a turnat segmentul 10 !





hvm

#57436
in max 3 saptmani e gata turnarea. Sanse de o deschidere in iarna exista, dar in acelasi timp e posibil sa mute incet incet utilajele pe tronsonul 5 4 pentru a incepe sa faca si acolo drumuri de access pentru studii geo si proiectare.... si sa reduca putin viteza aici, ca sa transfere direct cand sunt gata cu proiectarea si acolo. Oricum sunt in termen, au lucrat frumos, se vede ca au programul lor bine stabilit si il urmeaza foarte bine. tin minte ca atunci cand spuneau ca e gata in august nu prea am crezut, dar uite ca a fost la fix.

Ma bucur. sper ca si tronson 4 sa mearga la fel si sa fie gata in termenul contractual fara intarzieri mari.

Merci @TibiV . La 4 ma refeream. Mai jos l-am scris corect.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

mirceaeliade

o mica intrebare: uitandu-ma la videoul cu viaductul, cum de nu exista goluri pentru expansiune termica?  parca la poduri se facea pe la fiecare pilon cate o gaura de cativa cm, dar la cimenul asta nu vad nici o segmentare.  cum se previn crapaturile termice?

elphax

probabil se dilata in sus :)
tehnologie si materiale superioare

si la alte poduri mai noi, sunt mult mai putine rosturi de dilatatie - de ex la Olt e un rost la 3 segmente de grinzi, nu la fiecare, la podurile mici sunt doar la capete daca au doar 2-3-4 segmente de grinzi.

oneLess

#57439
Contează și lungimea segmentelor=deschiderilor.
La Olt au rosturi de dilatație la 3 deschideri, 3x40m =120m, mai puțin la deschiderea centrala cu grinzi metalice, la 50+70+50 = 170 m, plus două segmente de câte 4 deschideri a 40m = 160m înainte și după deschiderea centrală de 170m. Așa s-a putut. Îl știu de mic podul ăla.  :D

Aici au altă metodă, fără rosturi de dilatație, cu pretensionare ... Sunt colegi care cu siguranță vă pot spune mai multe.

raulbogdan23

P3-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.202115.12.202135

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1212.01.202200
2/1218.01.2022+66
3/1227.01.2022+915
4/1202.02.2022+621
5/1208.02.2022+627
6/1215.02.2022+734
7/1222.02.2022+741
8/1228.02.2022+647
9/1208.03.2022+855
10/1215.03.2022+762
11/1222.03.2022+769
12a/12 (P3-P4)30.03.2022+877
12b/12 (P3-P2)06.04.2022+784

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.04.202201.05.202221

P4-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/1218.12.2021+581
12a/12 (P4-P5)21.01.2022+34116
12b/12 (P5-P6)22.01.2022+1117

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.01.202209.02.202211

P3-B in lucru

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.04.202207.05.202223

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1213.05.202200
2/1220.05.2022+77
3/1227.05.2022+714
4/1203.06.2022+721
5/1210.06.2022+728
6/1221.06.2022+1139
7/1227.06.2022+645
8/1205.07.2022+853
9/1211.07.2022+659
10/1219.07.2022+867
11/12soon067
12/12soon067

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
soonsoon0

P4-B - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

P5-B - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.02.202225.02.202215

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1203.03.202200
2/1211.03.2022+88
3/1217.03.2022+614
4/1224.03.2022+721
5/1201.04.2022+829
6/1208.04.2022+736
7/1214.04.2022+743
8/1220.04.2022+649
9/1203.05.2022+1362
10/1210.05.2022+769
11/1218.05.2022+877
12/1231.05.2022+1390

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
11.06.202229.06.202218

TibiV

Quote from: hvm on July 20, 2022, 11:45:13 AM... e posibil sa mute incet incet utilajele pe tronsonul 5 ....

4, nu 5...

Dupa ce corecteaza @hvm se poate sterge postarea asta.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Tavi

Quote from: mirceaeliade on July 20, 2022, 11:53:18 AMo mica intrebare: uitandu-ma la videoul cu viaductul, cum de nu exista goluri pentru expansiune termica?  parca la poduri se facea pe la fiecare pilon cate o gaura de cativa cm, dar la cimenul asta nu vad nici o segmentare.  cum se previn crapaturile termice?
Probabil ajută și faptul că viaductul este ușor șerpuit și nu drept.

horatiu.cosma

Rosturile de dilatație au fost proiectate la capete, ca la viaductul Aciliu. Plus că pilele din mijloc sunt foarte inalte si functioneaza ca o prajina, nu e nevoie de rost fizic.

panzer

Mie imi plac la Porr cofrajele culisante cu care au turnat si inca toarna marginile viaductului. Ma uit in paralel la cat se chinuie Trancon la Domnesti cu marginile atat la rampe cat si pe inel (folosind cofraj clasic). La Porr merge mult mai repede.

De asemenea vad ca si altii seriosi au inceput sa meagra cu "totul odata" similar Porr. Nu mai asteapta pana la finalul santierului pt finisaje.

Marius Firtonea

Are cineva informatii suplimenatare: https://www.ziarulprofit.ro/index.php/exclusiv-muncitorii-parasesc-in-masa-santierele-de-pe-autostrada-pitesti-curtea-de-arges-astaldi-nu-si-a-platit-subcontractorii/ ?
Se pare ca Astaldi nu prea ia in serios lotul acesta. Incep sa regret ca nu s-a admis contestatia Strabag pe lotul 3 .

NGC

PiSi 3, "PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Quote from: NGC on May 24, 2022, 05:25:59 PMConfirm si eu ca a contestat STRABAG si ca a cerut declararea ofertei ASTALDI / WEBUILD ca neconforma inclusiv din perspectiva pretului neobisnuit de scazut. ;)

Quote from: NGC on May 25, 2022, 09:23:44 AMMai este un posibil motiv de excludere despre care nu am scris pe forum, dar vad ca avocatii celor de la STRABAG l-au luat si pe el in considerare. Si s-ar putea sa mai apara motive, avand in vedere ca le-a fost refuzat accesul la oferta italienilor.

Daca tot ati adus vorba despre contestatia respinsa a celor de la STRABAG, sa scriem aici de ce s-a respins contestatia, pentru ca din cum este prezentata problema, ar reiesi ca nu au avut dreptate.

De fapt, contestatia celor de la STRABAG a fost respinsa de catre CNSC pentru ca, dupa verificarea modalitatii de respingere a ofertei lor de catre CNAIR, modalitate care a fost considerata corecta de catre CNSC, STRABAG nu s-ar afla intr-o pozitie in care "sa aiba sau sa fi avut un interes legitim în legatura cu procedura si sa fi suferit, sa sufere sau sa riste sa sufere un prejudiciu urmare a unui act al autoritătii contractante".

QuoteCum motivele referitoare la oferta concurentă nu sunt de natură să înlăture caracterul inacceptabil al acesteia şi să-i asigure accesul la încheierea contractului, este evidentă lipsa de interes a contestatoarei în a cere descalificarea altei oferte.

QuoteÎn numeroase decizii de speţă, instanţele de validare a deciziilor Consiliului au stabilit că o contestaţie a unui ofertant descalificat corect, este lipsită de interes.

QuoteDe asemenea, Curtea a stabilit că este lipsită de interes contestarea ofertei concurente, câtă vreme oferta contestatoarei este inadmisibilă. Interesul vizând anularea procedurii și reluarea ei nu poate fi luat în considerare.

Dupa cum vedeti, scrie "in numeroare decizii de speta", dar nu in toate deciziile de speta. Exista asadar, dupa cum am mai zis, si cazuri cand s-a decis exact invers.

Ceea ce mai ramane de zis este ca criticile celor de la STRABAG nu au fost analizate pe fond, ceea ce nu spune nimic despre cat de corecta a fost declararea ca si admisibila a ofertei celor de la ASTALDI / WEBUILD.

cfdp

structura intreaga este tensionata. Prin tensionare se preiau si dilatatiile din gradiente termice. In concluzie atat pe parcursul executiei cit si in exploatare betonul ar trebui sa fie comprimat in toate sectiunile , eventual cu fisuri controlate in zonele intinse

adrian sibiu

Nod rutier Selimbăr 19.07.2022!
Enjoy !



Europiu

Podețul acela de la 5:25 nu trebuia hidroizolat? Sau lucrăm à la Pizzarotti la AB Nord?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).