Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 64 Guests are viewing this topic.

cassyo

Quote from: carutasul on July 11, 2022, 10:19:50 AM.... În plus o conexiune facilă cu Rm Vâlcea va permite acces și la toată zona de pe Valea Oltului, unde sunt unele stațiuni interesante...
Acum cativa ani, cand s-a ales varianta finala de traseu a A1 PiSi, eu insumi am fost dezamagit ca s-a renuntat la varianta preliminar vizata, cea de 116 km, ce urmarea  traseul lui DJ703H, iesind  pe Valea Oltului la Caineni, scurtcircuitand aproape tot judetul Valcea. S-a ales in final  Cornetu -o varianta ''mediana''  urmand valea Baiasului, intre extremele DJ703G/ Jiblea Veche si Caineni-DJ703H.
Aceasta solutie, a lungit cu 5 km prima varianta, dar a conferit accesul facil la zona balneara valceana. E adevarat, a lungit timpul de ajuns la Sibiu, cam cu 3 minute.
Cu exceptia transportatorilor profesionisti, pentru care fiecare minut in trafic conteaza, eu cred ca s-a meritat  ocolul /''cocoasa'' valceana !
De-ar fi avut si cea de la Focsani o astfel de justificare !
Suntem calatori pe drumuri in spatiu dar si in timp, pe drumul vietii.
Sa le avem mereu bune !
Calatorului ii sade bine cu drumul

jalemare

Dacă CJ Vâlcea a fost inspirat in a pune spre finanțare în urna cu 5 ani, drumul județean de sub Cozia, Călimănești – Sălătrucel – Berislăvești – limita Arges, prin fonduri europene, argeșenii au obținut iată finanțarea guvernamentală  pentru continuarea acestuia (drum de pământ) până la Șuici, acolo unde va fi nodul de pe viitoarea Autostrada Sibiu – Pitești. Astfel, stațiunea Călimănești va fi legată direct de acest culoar de transport.

In județul nostru drumul se afla în execuție, urmând să fie finalizat cel târziu în primăvara anului viitor. Vorbim de un drum prevăzut cu piste de biciclete, trotuare, etc

Așadar, vorbim de două drumuri vitale de transport, DJ 703H și DJ 703 G care leagă nordul montan și respectiv zona sub montană a Vâlcii și Argeșului, investiții uriașe așteptate nu de ani, ci de secole, pentru că ambele drumuri au fost de-a lungul istoriei, cele mai folosite căi de circulație – drum al cruciaților, drum al mătăsii, legând Apusul de Orient, cu mult înainte de realizare a culoarului de pe Valea Oltului.
https://www.ramnicuvalceaweek.ro/valcea-se-va-lega-de-arges-prin-doua-noi-drumuri-unul-montan-si-unul-submontan/

silviu74

#57407
Salutare.

Urmăresc de foarte mult timp acest forum și am apreciat de fiecare dată calitatea și diversitatea informației.
E prima oară când postez pentru că vreau să-mi aduc aportul în legătură cu subiectul DJ703G.

Am 20 de ani de șofat pe tot felul de drumuri (cu asfalt sau fără) și am circulat prima oară pe acest drum anul trecut. Am trecut de 2 ori cu o Skoda Octavia pe motorină (140CP) doar din direcția V. Oltului -> V. Topologului.

Ce pot să spun din proprie experiență este că nu aș mai trece a 3-a oară. Doar eventual dacă ar fi asfaltat complet (ceea ce nu prea cred că se va întâmpla în următorii ani).
Problema de bază a acestui drum este declivitatea foarte mare pe multe porțiuni, combinată cu lățimea destul de mică.
Pe partea din Vâlcea deși este asfalt, cred că un șofer fără experiență ar intra în panică pe anumite zone și probabil în cazul unei circulații mai intense asta ar crea probleme extrem de mari.
Pe partea din Argeș există porțiuni unda panta mare combinată cu lipsa de asfalt face ca trecerea să fie aproape imposibilă în caz de vreme umedă.

În concluzie aș spune că
– în prezent DJ703G nu are cum să reprezinte o alternativă la traseul pe DN7 sau DN73C.
– relieful este foarte accidentat și nu cred că permite îmbunătățiri semnificative ale acestui drum fără costuri foarte mari (viaducte, tuneluri etc)
– este exclusă circulația de trafic greu pe acolo.



adrian sibiu

CIC Boita 11.07.2022
Enjoy !



NicolaeG

#57409

Locuiesc în zona.

Când DN7 este blocat între Calimanesti și Racovita (azi de exemplu), noi localnicii ocolim pe sosea pe DJ703M pana la Baiasu (Perisani) și apoi DC 14A pana la Berislavesti. Am învățat waze sa ruteze pe acest traseu. Astăzi era trafic prin zona cu mașini din diverse judete. Cu siguranta ca se vor ruta prin Berislavesti- Suici - Tigveni când va fi gata A1 macar pana la CdA. Noi romanii suntem disperați după variante de drum cu 2-3 minute mai scurte.

Feri

QuoteCNAIR a solicitat Asocierii WEBUILD SPA – TANCRAD SRL documentele necesare semnării contractului de proiectare și executie a secțiunii 3 din autostrada Sibiu - Pitești

Luni, 11.07.2022, CNAIR SA a demarat procedurile administrative necesare semnării contractului pentru proiectarea și executia secțiunii 3 a autostrăzii Sibiu – Pitești (Cornetu – Tigveni).

Procedura pentru semnarea acestui contract cu câștigătorul desemnat inițial de CNAIR este posibilă după respingerea de către CNSC a unei contestații privind rezultatul procedurii de achiziție publică.

Reamintim că în data de 12.05.2022 CNAIR a desemnat câștigător al acestui contract tot Asocierea WEBUILD SPA – TANCRAD SRL, cu prețul de 5,323 miliarde de lei, fără TVA.

Construcția secțiunii 3 a autostrăzii Sibiu-Pitești (37,4 km), va dura 57 de luni și va fi finanțată din Fonduri Europene Nerambursabile.

Contractul pentru cea mai complexă secțiune a autostrăzii Sibiu-Pitești are o perioadă de proiectare de 12 luni și o perioadă de execuție de 45 de luni.

Principalele lucrări pe această secțiune sunt:

95 de poduri și pasaje
  • Tunel cu două galerii independente, în lungime de 1.7 km/galerie
  • Nod rutier Cornetu și Nod rutier Văleni
  • Ecoduct în zona localității Călinești
  • Secțiunea 3 (Cornetu-Tigveni) și secțiunea 2 (Boița-Cornetu), au o lungime totală de 68,73 km și formează tronsonul montan al autostrăzii Sibiu - Pitești care va traversa efectiv Carpații.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-solicitat-asocierii-webuild-spa-%E2%80%93-tancrad-srl

adrian sibiu

#57411
Viaductul Tălmăcel în 11.07.2022 !
A fost turnat segmentul 9 !
Enjoy !



mdragos

Stim ceva de OIL pe lotul 2? Sibiu - Pitesti ? Era vorba parca de iulie , evident se poate si 31 iulie 2022  :D

mirceaeliade

aveam scris undeva ca OIL e pe 21 Iulie

raulbogdan23

P3-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.202115.12.202135

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1212.01.202200
2/1218.01.2022+66
3/1227.01.2022+915
4/1202.02.2022+621
5/1208.02.2022+627
6/1215.02.2022+734
7/1222.02.2022+741
8/1228.02.2022+647
9/1208.03.2022+855
10/1215.03.2022+762
11/1222.03.2022+769
12a/12 (P3-P4)30.03.2022+877
12b/12 (P3-P2)06.04.2022+784

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.04.202201.05.202221

P4-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/1218.12.2021+581
12a/12 (P4-P5)21.01.2022+34116
12b/12 (P5-P6)22.01.2022+1117

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.01.202209.02.202211

P3-B in lucru

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.04.202207.05.202223

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1213.05.202200
2/1220.05.2022+77
3/1227.05.2022+714
4/1203.06.2022+721
5/1210.06.2022+728
6/1221.06.2022+1139
7/1227.06.2022+645
8/1205.07.2022+853
9/1211.07.2022+659
10/12soon059

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
soonsoon0

P4-B - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

P5-B - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.02.202225.02.202215

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1203.03.202200
2/1211.03.2022+88
3/1217.03.2022+614
4/1224.03.2022+721
5/1201.04.2022+829
6/1208.04.2022+736
7/1214.04.2022+743
8/1220.04.2022+649
9/1203.05.2022+1362
10/1210.05.2022+769
11/1218.05.2022+877
12/1231.05.2022+1390

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
11.06.202229.06.202218

adrian sibiu

Viaductul Tălmaciu km10 în 12.07.2022
Enjoy !



cassyo

După durata de execuție alocata, Secțiunea 3 ,,care traversează efectiv Carpații" pare mai ușoară decât Secțiunea  5.
Calatorului ii sade bine cu drumul

survola

Au zis mai demult că viaductul Tălmăcelul va fi gata în august, iată că se respectă planificarea.

carutasul

eu mă întreb în cazul ăsta ce mai fac în septembrie. Dau drumul? :)

Stefan Tudor

S-a rerutat traficul prin viitorul sens giratoriu de la nodul Sibu Sud. De dimineata era inca rutarea normala, iar din aceasta seara s-a deviat pe jumatatea de giratoriu finalizata si marcata! Se misca foarte bine!