Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 43 Guests are viewing this topic.

cassyo

^
In mai 2022, Google Maps a abordat si acest drum DJ703G, mai exact portiunea asfaltata, din centrul comunei Suici- de la bifurcatia cu DJ703H - pana in mijlocul satului Paltenu.Am navigat virtual pe aceasta portiune asfaltata si pare in regula pentru autoturisme.
In ce priveste DJ703H, acesta apare- de peste o luna -  in actualizarile saptamanale ale CJ Arges, privind stadiul lucrarilor de asfaltari /modernizari de drumuri, cu doua portiuni- km 12,700 -13,750 si km 14,600-14,950, deocamdata cu taieri de acostamente si curatari de santuri pluviale.Incet-incet incep sa se miste lucrurile - in domeniul vizat- si la Arges.

Bifurcatia DJ703G-DJ703H - Suici

DJ703G  asfaltat - Paltenu (Suici)

Limita asfalt- Paltenu

Stadiu modernizari DJ in Arges

Calatorului ii sade bine cu drumul

naivu

Portiunea critica in varianta prin D703G este de la Paltenu(Arges) la Robaia(Valcea), cat timp ramane neasfaltata nu va fi decat un drum pt traficul local (si pt masini de teren), in nici un caz nu va putea fi o scurtatura CdA-Tigveni-JibleaVeche(Sibiu) pt un autoturism normal dupa inaugurarea PiSi5 (eventual si a PiSi4)!

carutasul

am avea vreo 3 ani la dispoziție :)

tom_sawyer

Situația ar fi similară cu "alternativa" la Valea Prahovei, CNI tocmai a lansat licitația. Poate se va întâmpla și aici la fel.

cassyo

Quote from: gmst on July 09, 2022, 05:24:12 AMDJ703G Suici-JibleaVeche este asfaltat pe întreaga distanta a județului Vâlcea cca 13 km. Mai este cam 1.5 km în județul Argeș neasfaltate și nu cred ca va fi prea curând. Deși acest drum va fi o alternativa cu cca 20 km mai scurta la ocolirea prin Râmnicu Vâlcea. Va putea fi utilizat de autoturisme și camioane de 7.5 t. Latimea drumului este de 7-10 m, mai strâmt în zona Robaia și foarte lat între Berislavesti și Jiblea Veche (Calimanesti).

Nu stiu de unde ai informatia asta, eu nu am putut gasi nimic, nici macar apropiat ca semnificatie, despre asta. Ma gandesc ca finalizarea unui obiectiv de astfel de importanta, s-ar fi lasat cu anunturi ale oficialitatilor locale, cel putin.
 In cursul cautarilor, pe subiect, am gasit ca  termen limita pentru proiect finalizare in 2023, in alt loc estimare finalizare in august 2022.
Cea mai recenta informatie -inclusiv cu imagine din zona Robaia- este din noiembrie trecut.
Probabil nu a mai ramas  mult de executat din  modernizarea DJ703G in judetul Valcea, dar sa nu zicem hop in avans !

DJ703G-asfaltare Robaia /VL

Calatorului ii sade bine cu drumul

vladg

Am mers cu bicla pe Dj703G in octombrie 2020. Partea dinspre Calimanesti era foarte lata, cu loc pentru piste de bicicleta.
In zona Robaia am vazut ca se refaceau curbele, se sapa in maluri, se betonau santurile de la marginea drumului.
Adica nu era doar un covor de asfalt turnat, drumul era refacut integral, largit, pusa piatra etc.
Dupa Robaia era o urcare abrupta, cred ca in jur de 10-12%, acolo nu vor avea ce face, insa nu era lunga.
Probabil nu va fi o varianta pentru traficul greu, insa turismele nu vor avea probleme in zona refacuta.

carutasul

M-am uitat la filmarea mai veche de pe traseul ăsta și mă gândeam că tehnic vorbind asfaltarea lui și eventual lărgirea pe unde se poate e fezabilă; mi se pare o problemă mai mare că pare genul de drum de comunitate pe care seara vine ciurda de vaci a satului de la păscut, circulă turmele de oi, căruțele cu fân etc :)

tom_sawyer


cassyo

Partea buna a acestor discutii despre DJ 703G si DJ703H (care- tehnic vorbind - tot offtopic sunt) despre ce-o sa fie si cum o sa fie pe veriga lipsa a A1 PiSi, este ca sunt pe threadul de maxima vizibilitate al forumului si, asa fiind - pot ajunge si in atentia celor care chiar pot impulsiona lucrurile.Acestea nu sunt orice drumuri judetene ci, in ideea modernizarii integrale, pot capata si importanta strategica.
Cred ca, odata cu intrarea in teren a lui Astaldi, pe Sectiunea 3 Cornetu-Tigveni, vor fi conditii obiective care sa  impuna si modernizarea variantei prin  DJ703H (aka Drumul Lovistei, ex DN7D etc).

Toate astea fiind zise, ce bune ar fi niste filmari actuale prin aceste zone (drona, motorbike etc)!
Calatorului ii sade bine cu drumul

Valens

https://jurnaluldearges.ro/arges-finantare-pentru-171-de-proiecte-prin-anghel-saligny-183702/

QuoteProiectele C.J. Argeș pentru care s-a obținut finațare prin Programul Național de Investiții "Anghel Saligny":


1.Staţie de epurare ape uzate şi reţea de canalizare menajeră aferentǎ unitǎților medicale: Spitalul de Boli Cronice Cǎlinești, Unitatea de Asistențǎ Medico-Socialǎ Cǎlinești, Centrul de Recuperare și Reabilitare Neuropsihiatricǎ Cǎlinești și Centrul de Permanențǎ Cǎlinești din comuna Cǎlinești.

2.Pod peste râul Neajlov, în satul Siliștea, comuna Căteasca, județul Argeș

3.Modernizare DJ 731 B, sate Sămara şi Metofu, comuna Poiana Lacului

4.Modernizare DJ 732 C Bughea de Jos – Malu – Godeni

5.Modernizare DJ 679 C lzvoru – Mozăceni

6.Modernizare DJ 703 H Sălătrucu-Vâlcea

7.Modernizare DJ 703 B Morărești – Uda

8.Modernizare DJ 739 Bârzeşti (DN 73 D) – Negrești – Zgripcești –Beleți

9.Modernizare DJ 703 I  Merișani (DN 7 C – km 12+450) – Mușătești – Brăduleț – Brădet – Lac Vidraru (DN 7 C – km 64+400)

10. Modernizare DJ 703 B Pădureți (DJ 679) – Costești (DN 65 A), la Lunca Corbului și Costești

11. Modernizare DJ 703 G Șuici (DJ 703 H) – Ianculeşti – limită județ Vâlcea, comuna Șuici.

cassyo

#57400
^
Pentru viitorii utilizatori ai A1 Pitesti-Sibiu,  si drumul de la punctul 9  DJ703I, portiunea  Bradetu- Lac Vidraru, via Poienile Valsanului- proiectata statiune de sporturi de iarna  Poiana Molivisu (Toacei), va constitui cert un pol de interes turistic.Nodul rutier Curtea de Arges ar fi cel utilizat, din ambele sensuri.
Calatorului ii sade bine cu drumul

paullie

Stati linistiti. Minizina n-o sa faca nimic. Asa cum nici Oprescu la Olt n-o sa faca nimic.

TibiV

Tot de la R@du, filmare din 6 iulie PiSi5, lucrari in zona lac Zigoneni:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

naivu

Quoteo problemă mai mare că pare genul de drum de comunitate pe care...
Dacă platforma carosabila e OK, traficul de tranzit se poate descurca pe orice gen de drum. Problema poate fi factorul local care să nu dorească atragerea tranzitului Pitești-Sibiu pe DJ-urile respective.

dr4qul4

platforma are 7m cu tot cu acostamente. Sau mai putin in unele locuri. Iar localnicii isi lasa masinile parcate pe partea carosabila. Fiind DJ, au voie.
Probabil viteza medie pe DJ703G (daca se asfalteaza complet), nu va depasi 30-40 km/h. Dar asta insemana ca va fi parcurs in doar 30-40 de minute.
Macar sa vedem asfalt si dupa mai comentam. E bine ca a fost inclus in pndl. Daca nu se asfalteaza si in Arges, nu va vedea decat aventurieri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist