Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 77 Guests are viewing this topic.

carutasul

Da, m-am mai uitat aseară o dată pe filmare, cred că au atât de mult de lucru la structuri și unele sunt foarte la început încât abia la anul la sfârșit o să fie probabil cu toate sus, în diverse faze, unele făcute , altele aproape gata, poate la unele încă la faza de grinzi etc așa că nu prea are rost să se chinuie acum cu terasamentele pe care le pot face rapid... ( nu cumva certificatul negativ o fi mai degrabă pentru metrou? că nu am văzut care e motivația, mă îndoiesc că e pentru o lucrare la care mai au 4 ani termen :) )

mdragos

Nu inteleg de ce s-a pus la licitatie 4 ani executie. Nu vad nici un argument tehnic ( nu sunt tuneluri sau altceva mai special ). Era ok cu 2 ani, chiar e simplu comparativ cu ce are UMB pe A3 la Nadaselu. Si UMB are termen 2 ani acolo.
O sa o lalaie mai ales acuma , din cauza preturilor la materiale.

ijwtsh

Cand se termina lotul 5 cum o sa se desfasoare traficul spre vestul tarii? O sa faca lumea stanga spre Ramnicu Valcea si apoi business as usual, sau e bun si drumul "pe sate", pe langa unde va fi restul autostrazii?

Ar fi fain sa se imparta cumva traficul pe cele doua drumuri, s-ar elibera mult.

Archi

Depinde la ce te referi prin "drumul pe sate". Daca te referi la DN73C Curtea de Arges - Rm. Valcea atunci da, o parte din trafic va veni pe aici insa e discutabil cat de mult va veni de fapt tinand cont ca drumul are o geometrie si latine mai proasta decat DN7 actual. Probabil migrarea va fii mai vizibila dupa ce este gata lotul 5 si lotul 4 pana la Tigveni, iar DN73C se reabiliteaza spre Valcea (care este statusul aici oare?)

Daca insa te referi la DJ703G Suici- Calimanesti sau la DJ703h Salatrucu - Poiana s-a mai discutat si acestea nu reprezinta alternative pentru tranzit, drumurile alea sunt la nivel de drum agricol asfaltat pe unele portiuni, iar asta inseamna ca 2 masini mici trebuie sa incetineasca ca sa treaca una pe langa cealalalta, parca aveau si portiuni fara asfalt..

Singurul efect cu adevarat vizibil va fii cand vom avea gata loturile 5, 4 si 3 (presupunand ca reusim sa improvizam ceva cat de cat decent la intersectia cu DN7 si la podul peste Old din dreptul manastirii Cornet)

ijwtsh

#57379
@Archi da, la DJ703G Suici- Calimanesti ma refeream. Ar fi o ocazie buna de a asfalta drumul respectiv, este timp in urmatorii ani pana se termina lotul 5. Chiar daca doar pentru masini mici ar fi drumul, ar fi interesant. Si chiar daca ar fi mai lung, tot mai bine te simti cand conduci decat cand stai in trafic (cel putin eu).

Si pe langa asta, daca se termina lotul 4 sa zicem si trebuie sa te dai jos pe undeva pe drumul acela, ma gandesc ca n-o sa vrei sa dai din autostrada direct in drum agricol.

Si in legatura cu Curtea de Arges - Ramnicu Valcea, la ce te referi cand spui ca nu stii cat de folosit va fi? Crezi ca lotul 5 nu va fi folosit pana nu va mai fi macar un alt lot deschis?

Archi

#57380
Da, cred ca lotul 5 nu e suficient pentru a schimba ruta actuala de pe DN7 pe A1 Curtea de Arges + DN73C din cauza dealului dintre Curtea de Arges si Tigveni. Dupa ce A1 va traversa acest deal cu lotul 4 atunci situatia se schimba fiindca pe DN73C doar intre Tigveni si Valcea tin minte ca era vorba de o reabilitare capitala cu latire, indulcirea curbelor, 2+1 pe alocuri sau chiar variante de ocolire. Aici eram curios daca e cineva la curent cu situatia? (demult aceasta lucrare era supranumita ca lotul 6 PiSi)

Deci dupa mine pe lotul 5 singur, fara lotul 4 se va muta doar traficul Pitesti - Curtea de Arges si poate doar o particica mica din traficul spre Valcea

Mishu23

Nu prea inteleg indignarea cu privire la Astaldi. Da, pot sa fiu de acord ca e un termen cam mare de executie si pentru asta "felicitari" CNAIR! Totusi, avansul la structuri este unul bun, cred ca la finalul anului ne vom afla intr-un stadiu bun cu ele, uitati-va doar la cate foreze sunt pe traseu si o sa realizati ca oamenii nu au venit sa piarda timpul, ci sa gestioneze resursele in cel mai bun mod posibil avand in vedere termenii contractuali.

Archi

Personal sunt dezamagit de faptul ca in plina vara lucrarile la terasamente sunt anemice. Exista doar circa 4 luni pe an in care se poate lucra nestingherit la terasamente si poate inca vreo 4 in care se poate lucra partial in anumite conditii meteo, deci sa pierdem o vara la terasamente pentru mine e ca si cum am pierde un an din lucrare. Pretul mare la combustibil nu ar trebui sa conteze din moment ce am inteles din discutii ca pe acest contract se beneficiaza de formula polinomiala de ajustare a preturilor.

Stie cineva cum isi va procura Astaldi grinzile? Pentru 4-5 km de structuri o sa fie nevoie de foarte multe grinzi. Daca le produc pe santier atunci in opinia mea e iarasi o mare intarziere daca nu au inceput deja. Poate le cumpara, dar cine din zona ar putea produce asa de multe grinzi?

cristi5

@Archi

DJ703G e asta care urca 100m in sub un kilometru? Chiar sunt curios cum arata acum acolo.


Xenos

Nu mai retin exact, dar parca pe lotul 4 s-a semnat cu Porr, nu? La ei nimic, nu au inceput santierul?

Archi

#57385
^^ Dap, tin minte ca s-a mai tot discutat variantele de pe DJ-urile alea. Concluzia a fost mereu aceasi si anume ca in forma lor actuala nu-s tranzitabile.

^ Este semnat intradevar cu PORR de ceva timp, in prezent ar trebui sa fie in proiectare. Cineva a observat acum ceva timp pe sentinel o decopertare fix pe aliniamentul capatului lotului 4, sanse pari sa fie organizarea de santier. Oare daca trece cineva prin zona putem verifica?





Powered by API/PUM imgur uploader

Fred

Quote from: ijwtsh on July 08, 2022, 10:53:38 AM@Archi da, la DJ703G Suici- Calimanesti ma refeream. [...] Chiar daca doar pentru masini mici ar fi drumul, ar fi interesant. Si chiar daca ar fi mai lung, tot mai bine te simti cand conduci decat cand stai in trafic (cel putin eu).
E mai scurt cu 22 km (masurat Tigveni-Racovita) si 9 minute (estimare Google Maps) decat prin Rm. Valcea si e tentant daca ajungi la Tigveni pe autostrada, cu economia de timp de rigoare, sa mergi cei 45km ramasi pana in Valea Oltului, dar ca timp aproape tot atata faci cu un autoturism, viteza medie e mai redusa din cauza drumului. Poate cei cu SUV, autoturisme crossover sau motociclete sa fie interesati, restul nu. Probabil camioanele raman pe Dealul Negru, majoritatea autoturismelor prin Tigveni-Rm Valcea si o minoritate pe DJ703G. Probabil o sa se vada diferenta cand se imparte traficul intre Pitesti si Rm. Valcea intre drumul vechi si autostrada pe la Tigveni, dar atat.

paullie

Quote from: ijwtsh on July 08, 2022, 10:53:38 AMArchi da, la DJ703G Suici- Calimanesti ma refeream. .......................
Uite link catre o filmare de acum 2 ani. Cred ca arata la fel sau mai rau. Am spus-o si o repet, nu este o solutie nici macar pentru autoturisme

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=48.msg279443#msg279443

dr4qul4

pana e gata PiSI5, nici DN73C nu va arata mai bine. De anul trecut incepuse sa o ia rau de tot la vale si pe partea dinspre Curtea de Arges, si nu stiu sa se fi miscat ceva cu reabilitarea.
Este atat de prost, incat a ajuns sa fie o varianta Tigveni-Dedulesti-Pitesti
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NicolaeG

#57389
DJ703G Suici-JibleaVeche este asfaltat pe întreaga distanta a județului Vâlcea cca 13 km. Mai este cam 1.5 km în județul Argeș neasfaltate și nu cred ca va fi prea curând. Deși acest drum va fi o alternativa cu cca 20 km mai scurta la ocolirea prin Râmnicu Vâlcea. Va putea fi utilizat de autoturisme și camioane de 7.5 t. Latimea drumului este de 7-10 m, mai strâmt în zona Robaia și foarte lat între Berislavesti și Jiblea Veche (Calimanesti).