Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 42 Guests are viewing this topic.

TibiV

Sibiu-Boita, filmare publicata pe 2 iulie de Tiberiu Deliceanu:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adrian sibiu

Salutare tuturor!
Viaductul Tălmaciu km10 in 04.07.2022 !



daniel321

Autostrada A1 Sibiu Pitesti lot 5 ASTALDI SPA 01072022


adrian sibiu

Salutare !
Nod rutier Selimbăr 05.07.2022 !
Enjoy!



adrian sibiu

Salutare din nou !
Viaductul Tălmăcel 05.07.2022 !
Enjoy !





raulbogdan23

P3-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.202115.12.202135

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1212.01.202200
2/1218.01.2022+66
3/1227.01.2022+915
4/1202.02.2022+621
5/1208.02.2022+627
6/1215.02.2022+734
7/1222.02.2022+741
8/1228.02.2022+647
9/1208.03.2022+855
10/1215.03.2022+762
11/1222.03.2022+769
12a/12 (P3-P4)30.03.2022+877
12b/12 (P3-P2)06.04.2022+784

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.04.202201.05.202221

P4-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/1218.12.2021+581
12a/12 (P4-P5)21.01.2022+34116
12b/12 (P5-P6)22.01.2022+1117

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.01.202209.02.202211

P3-B in lucru

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.04.202207.05.202223

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1213.05.202200
2/1220.05.2022+77
3/1227.05.2022+714
4/1203.06.2022+721
5/1210.06.2022+728
6/1221.06.2022+1139
7/1227.06.2022+645
8/1205.07.2022+853
9/12soon053

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
soonsoon0

P4-B - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

P5-B - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.02.202225.02.202215

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1203.03.202200
2/1211.03.2022+88
3/1217.03.2022+614
4/1224.03.2022+721
5/1201.04.2022+829
6/1208.04.2022+736
7/1214.04.2022+743
8/1220.04.2022+649
9/1203.05.2022+1362
10/1210.05.2022+769
11/1218.05.2022+877
12/1231.05.2022+1390

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
11.06.202229.06.202218

adrian sibiu

Salutare tuturor!
Filmare completă de la Boita la Sibiu 07.07.2022 !
Enjoy !



rota

Pot începe procedurile pentru semnarea ultimei secțiuni a Autostrăzii Sibiu-Pitești!
CNSC a respins contestația împotriva câștigătorului desemnat inițial de CNAIR pentru proiectarea și execuția secțiunii 3 (Cornetu-Tigveni) a acestei autostrăzi.
Asocierea româno- italiană trebuie să finalizeze cei 37,4 km de autostradă în 57 de luni (12 luni proiectare și 45 de luni execuție).
Potrivit contractului în valoare de 5,32 miliarde de lei (fără TVA), finanțat din fonduri europene nerambursabile, pe traseul secțiunii Cornetu-Tigveni vor fi construite:
- 95 de poduri și pasaje
- un tunel cu două galerii independente în lungime de 1.7 km/ galerie
- 2 noduri rutiere (Cornetu și  Văleni)
- un ecoduct în zona localității Călinești. sursa

Cetatean

Ok. Deci Webuild va avea o gramada de lucrari. Sa vedem cum se deacurca.


adiarc

^^asocierea romano-italiana.....ma da ce limbaj de lemn in care tot insista niste idioti certati cu limba romana  >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

WeBuild nu paote avea niciodata multe lucrari. Sa nu uitam ca e un consortiu format din Imbecilio, Salini si Astaldi.
Si macar de la ultimii avem pretentii ca se pot descurca in Romania
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tom_sawyer

TANCRAD rămâne în asociere? Era vorba că la podul de la Brăila s-a retras.

GIV

AUTOSTRADA A1 SIBIU-PITESTI, SECTIUNEA 5, CURTEA DE ARGES-PITESTI, 05.07.2022




https://www.youtube.com/user/TjAurel

cristi5

#57373
@dr4qul4 WeBuild nu e un consortiu ci o firma in toata regula. Intelegerea mea e ca Salini-Impregillo practic a cumparat Astaldi si alte firme, si au schimbat numele in WeBuild.

Imbecilii (considerati asa in Romania) i-au cumparat (la nivel international) pe aia mai apreciati (in Romania). De unde rezulta ca performantele sau calitatea (dintr-un proiect) din Romania sunt irelevante in the grand scheme of things.

GAC

#57374
Un conglomerat ca We Build trebuie sa fie mai atent cu proiectele de infrastructura, deoarece un certificat negativ va face cat 3. Nu se merita sa pui pe butuci viitorul unei companii mari, chit ca un proiect iese cu profit mai mic.
Banuiala mea este ca vom vedea terasamentele inaltandu-se atunci cand vor avea materie prima mai multa, fie se rezolva problema cu gropile de imprumut, fie vor lua materialul excavat de pe lotul 3 (si banuiala mea de ne-specialist este ca materialul din zona montana va fi de o calitate superioara fata de cel luat din gropile de imprumut din zona de campie / deal). De asemenea, vedem ca pretul futures la petrol este mai mic decat pretul spot, de unde inclin sa cred ca ne paste o recesiune, mai ales ca toti bancherii centrali s-au apucat sa creasca ratele de dobanda. Totusi, pentru We Build ar fi o mare oportunitate, mai ales ca pretul petrolului este principalul element de cost intr-un proiect ce presupune excavatii & transport de milioane de m3, precum si sute de mii de tone de bitum (tot din petrol).
In Romania, vedem deja ROBOR la 6%, cand acum un an era 2%. Avand in vedere ca Isarescu doreste creditarea in lei, dobanzile prohibitive vor bloca sectorul constructiilor si astfel muncitorii, cat si firmele mici se vor reorienta spre a fi subcontractori cu pretentii reduse.
De aceea, inclin sa cred ca WeBuild nu a inceput tare cu terasamentele. Asteapta momentul oportun sa cumpere petrol, muncitori si subcontractori la pret de criza. In schimb s-a apucat de structuri, lucrari laborioase care nu pot fi grabite in aceeasi maniera precum terasamentele.