Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 65 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

revizuire AM PiSi1+4+5

>Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de revizuire a acordului de mediu emis pentru proiectul ,,Autostrada Sibiu – Pitești" propus a fi amplasat în județele Argeș, Sibiu și Vâlcea.

link ANPM

TibiV

Nice...

https://www.facebook.com/CNAIRSA

Pentru asigurarea legăturii DN 7 cu secțiunea 1 a autostrăzii Sibiu – Pitești, în condiții de siguranță, se execută lucrări de consolidare a drumului, în apropierea localității Boița.
Lucrările aflate în desfășurare în acest moment, pe sectorul cuprins între km 246+500 și km 251+025, sunt:
➡ lucrări de reabilitare a structurii rutiere existente;
➡ ziduri de sprijin;
➡ reparații sau înlocuire podețe;
➡ lucrări de drenare a apei;
➡ amenajare versanți.
👷 Pe șantier este mobilizat un efectiv de 30 de muncitori și 9 autoutilaje.

📌 Pentru diminuarea impactului asupra traficului de pe acest sector de drum intervalul prevăzut pentru execuția lucrărilor este de 6 luni, acestea debutând la începutul lunii iunie.

🚧 Lucrările se desfășoară pe câte o jumătate de cale, pe sectoare de 200 - 300 m, circulația desfășurându-se alternativ, pe un singur fir, dirijată pe timp de zi cu piloți de circulație și cu semnalizare provizorie, iar pe timp de noapte cu semafoare.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, însă finalizarea acestor lucrări este vitală pentru asigurarea circulației, în condiții de siguranță, pe conexiunea DN7 cu secțiunea 1 a viitoarei autostrăzi Sibiu - Pitești.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Poate cineva să mă lămurească ce e cu revizuirea asta de AM? De ce e nevoie de ea, ce implicații ar putea să aibă? Sau e doar o formalitate?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

rocklee

#57348
https://www.facebook.com/CNAIRSA

cea mai placuta veste ....apoi incep lucrarile la autostrada si or tine-o tot asa  :(  :headbash:  :bash:

Ionut

Premieră absolută. Sibiu-Pitești PiSi5 Secțiunea 5 filmare completă 30 iunie 2022.


Legendă video:
00:00 - Hartă interactivă
00:30 - Nod Bascov - conexiune cu tronsonul A1 Pitești-București
01:00 - Zona Barajului și Lacului de Acumulare Budeasa
04:10 - Segment Vărzaru-Borlești-Merișani
06:14 - Pod peste Râul Argeș (canal)
06:50 - Zona Barajului și Lacului de Acumulare Vâlcele
09:30 - Nod Vâlcele (A1-DN7C) - organizare de șantier WeBuild
10:00 - Zona Mănicești
11:08 - Pod peste Râul Argeș (canal)
11:30 - Segment Mănicești-Băiculești-Zigoneni
15:40 - Zona Barajului și Lacului de Acumulare Zigoneni
17:28 - Pod peste Râul Argeș
18:05 - Nod Curtea de Argeș și drum legătură A1-DN73C - limită cu Secțiunea 4 spre Tigveni

carutasul

Mi se pare binișor. Presupunând că vor pierde tot anul ăsta și cel viitor la structurile mari și numeroase, tot nu cred că ar avea nevoie de mai mult de încă un an pentru restul, nu de alta dar nu mai rămâne mult :). Și presupun că la ei procurarea balastului nu ar trebui să fie o problemă, că autostrada începe la poalele muntelui...Iar traseul e ca în palmă, fiind prin luncă, nu au de mutat dealuri sau ridicat ramblee.  Deocamdată să îi lăsăm să se concentreze la Măcin cu terasamentele :)

Ionut

Eu unul sunt dezamăgit de progres. Vorbim totuși de Astaldi/WeBuild, mă așteptam la altceva, nu la verzituri pe aliniament.

reed

Probabil o sa accelereze dupa terminarea drumurilor de legatura de la pod Braila

paullie

Multumim pentru filmare. Din pacate da cu toate podurile lui Peste de acolo asta e lot de 2,5 ani pentru Dorinel. Cam slabut WeBuild

vm75

Mie mi se pare ca pe toate santierele din tara, inclusiv la UMB, se merge cu frana de mana trasa (ma rog, fiecare fata de cat poate el sa duca maxim). Pana nu se clarifica ajustarile de preturi si nu scade pretul petrolului, nu cred ca vom vedea asfaltari prea multe (cu exceptia celor de la Porr, care au sanse sa termine in 2022 lotul 1). Probabil multi isi fac calcule ca vine curand recesiunea, scade pretul petrolului, al fierului, creste somajul, creste cheful de munca al angajatilor s.a.m.d.
Si revenind on-topic, Astaldi au inca zone nedecopertate pe traseu, dar sunt si structuri unde au avansat foarte bine in cele 10 luni de munca. Eu sunt optimist pentru finalizare in 2024 toamna (mai ales daca vor castiga si Sectiunea 3 si se vor grabi sa elibereze ceva resurse de aici)

Ionut

Au OIL în 01.09.2021. Dacă 10-12% progres fizic vi se pare OK în 10 luni (da, iarnă, știu)... atunci bine. Și ei au polinomiala, atenție. Nu au scuze, avansul e prost. Vorbim de Astaldi/WeBuild, nu de Aktor sau Pizzarotti. Totuși. E o veste foarte proastă dacă așa înțelege Astaldi să facă mai nou treabă pe la noi.

carutasul

da, eu m-am referit la termenul de execuție, pe care probabil îl va devansa :) Sigur că nu sunt mulțumit de status, însă văd că au început toate structurile, de asta și ziceam că o să se mai lupte și la anul cu ele. Dacă ar lucra normal ar trebui să termine la anul cu totul, însă nefiind o prioritate... ( îmi aduc aminte că în vremea comunismului au construit la mine în sat un "bloc pentru specialiști", o clădire cu două etaje, le-a luat vreo 7-8 ani și au primit și primă pentru finalizare înainte de termen :) )

TibiV

Buna asta cu "blocul pentru specialisti"...

:lol:  :lol:  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

Chiar f slab progresul dupa aproape un an de munca.  Balastul putea fi pus pana acum ca prethurile nu au explodat decat recent.  Planuiau sa mearga cu frana de mana pusa si acum inflatia ii motiveaza sa mearga si mai cu frana pusa.  Sa vedem ce se intampla daca aproape toti constructorii primesc certificate negative, daca vreunul e motivat sa munceasca.

Ionut

API pe Facebook

Premieră absolută: toată Secțiunea 5 Sibiu-Pitești din aer. Joi, 30.06.2022, am ajuns cu drona pe toți cei 30,35 kilometri dintre Pitești și Curtea de Argeș ai Autostrăzii A1. Filmare: ... Hartă interactivă: https://bit.ly/3OAOpVh.

Din păcate, am rămas dezamăgiți de felul cum arată șantierul, așteptările noastre de la WeBuild (fuziunea dintre Salini-Impregilo și Astaldi) fiind cu totul altele, constructorul ajungând la un progres fizic de aproximativ 12% la un an de la emiterea autorizației de construire (17.06.2021) și după 10 luni de la ordinul de începere lucrări (01.09.2021).

Chiar în condițiile în care termenul de execuție este foarte generos, 4 ani, lotul nu este deloc ușor: este foarte lung, are peste 5 kilometri de poduri și viaducte doar pe autostradă (nu socotim aici pasajele peste autostradă ori pe cele din cele trei noduri rutiere) și nici terasamentele nu sunt de glumit, drumul croșetând pe lângă acumulările de pe Argeș.

Nici la capitolul bani nu există o scuză, cei de la WeBuild beneficiind de formula polinomială de ajustare a prețului contractului de 1,71 miliarde lei fără TVA.

Mai mult decât atât, ne surprinde foarte neplăcut atitudinea antreprenorului general care refuză să se ocupe de relocările de utilități, aflate în sarcina sa în cazul acestui proiect, pornind în instanță acțiuni menite să tragă de timp și să adune motive pentru revendicări (claim-uri).

La fel de grav, din informațiile noastre, activitatea pe partea de terasamente este momentan blocată, WeBuild nereușind, la peste doi ani de la parafarea contractului (11.05.2020), să rezolve documentația necesară obținerii materialelor, riscând să bage în faliment subcontractorii care sunt mobilizați dar nu au front de lucru.

Reamintim antreprenorului general WeBuild că face o operație de 30 de kilometri pe coloana vertebrală a transportului rutier românesc și îi solicităm să-și respecte blazonul greu format al unuia dintre cei doar câțiva constructori serioși prezenți în țara noastră și să dea dovadă de responsabilitate față de partenerii de pe șantier și față de obligațiile asumate prin contract.