Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 58 Guests are viewing this topic.

naivu

#57300
^Ar putea reloca partea din mijloc de la inceputul lucrarilor nu la finalizarea LD2E+D2 si atunci ar fi de asteptat doar finalizarea licitatiei + 3-4luni :)
^^^^^^Din pacate din prezentarea proiectului nu sesizez nici o intentie de a crea o varianta la DN68A pana la finalizare LD2, doar de satisfacere a unui interes local; si acelasi interes local care cere reasfaltarea DC100 se va opune asfaltarii pana in DN68A sau largirii platformei de la 4-5m tocmai pt a nu atrage traficul de tranzit prin Costeiu  :(

TibiV

O relocare presupune alte costuri (mult mai mari) decat o reabilitare.

Iar relocarea (cu costurile respective) este inclusa in proiectul LD2...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Drive_140

#57302
Youtube-Channel: TiberiuDeliceanu

ioji

Viaductul Talmacel, publicat acum 3 ore, multumiri Oli:



mirceaeliade

Azi e termenul pt oferte pt "Tunelurile pt Ursi"

>Compania de Drumuri urmează să anunțe, luni seară, constructorii care au depus oferte pentru proiectarea și execuția lotului cu ecoducte pentru carnivore mari dintre Lugoj și Deva, practic secțiunea care lipsește pentru a avea autostradă completă de la Sibiu la Nădlac 2. Inițial, termenul stabilit era 9 iunie, dar CNAIR a prelungit perioada de depunere a ofertelor la cererea antreprenorilor, dar și ca urmare a numeroaselor clarificări.

https://economedia.ro/autostrada-lugoj-deva-cnair-anunta-constructorii-care-au-depus-oferte-pentru-proiectarea-si-executia-tronsonului-lipsa-de-10-kilometri-proiectul-de-aprox-25-miliarde-de-lei-este-unul-in-afara.html

tom_sawyer

#57305
Au fost depuse 6 oferte pentru Proiectarea și Execuția lucrărilor pentru Lotul 2 al Autostrăzii Lugoj –Deva (secțiunile E și D), cu o lungime de 9,13 km !

În cadrul acestui contract, câștigătorul va construi inclusiv 2,13 km de tunel forat compus din două galerii unidirecționale.

Pentru proiectul cu o valoare maximă estimată de 2,593 miliarde lei (fără TVA) au depus oferte proiectanți și constructori din România, Grecia și Turcia.

Contractul- finanțat prin PNRR- prevede termene de maximum 11 luni pentru proiectare  și de 34 de luni pentru execuție.

https://www.facebook.com/grindeanusorin


LE: Oficialul:

Luni, 27 iunie 2022, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul major de investiții: Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D.

Până la termenul limită de depunere au depus oferte următorii agenți economici:

1. Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SA & PE CONSTRUCT S.R.L. - EURO-ASFALT d.o.o.
2. AKTOR SOCIETATE TEHNICA ANONIMA (AKTOR S.A.)
3. Kolin Insaat Turizm Sanayi ve Ticaret A.S.
4. Asocierea MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S - Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi A.Ş.
5. MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
6. Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.

Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Valoarea estimată a contractului este între 2.283.776.512,23 și 2.593.236.211,75 Lei fără TVA.

Sursa de finanțare: PNRR Sursa 12.

Termenul de finalizare prevăzut este 11 luni proiectare și 34 de luni execuție conform factorilor de evaluare din Documentația de Atribuire.

Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea, execuția și finalizarea lucrărilor pentru obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220, Secțiunea E și finalizare Secțiunea D în lungime de aproximativ 9,13 km, din care 2,13 km de tunel forat.

Conform condițiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului.

Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 m.


CNAIR

GIV

#57306
ca poate s-au asociat cu EURO-ASFALT d.o.o.? O:-)

era prea simplu raspunsul la intrebare fara sa intru pe site la euroasfalt, care arata cam asa la nivel de proiecte, iar cuvintele sunt de prisos

Powered by API/PUM imgur uploader

Duta C

UMB???
Doamne ajuta!!!
Pai fata de A3 aici e poezie pt ei!! :p  :p

GIV

#57308
MAPA iar a depus oferta dupa ce au retras initial...


aktor societate tehnica ANONIMA.... :troll:  :troll:

rocklee

#57309
UMB....WOWWW...  :thumbsup:  :vroomvroom: DOAMNE AJUTA  O:-)

Sa scoatem drona si aparatul foto de la ...vazelina  :D  :D

danutzu_1069

Aktor-ii sa ramana ANONIMI...
UMB este surpriza de participare...
Si io zic si la câștigare...

Am asteptat destul dupa altii...

Allex

UMB isi incepe experienta in tuneluri sa fie pregatit pt A8 si A13 (cand or veni si alea)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ady_ro

Pai aktori doar ce au primit certificat negativ deci normal nu ar mai trebui sa fie evaluata oferta lor !

TeoH9

#57313
Asa ma gndesc si eu, ca UMB vrea sa prinda experienta pe tuneluri.

Pe de alta parte, cred ca atatea oferte pe acest lot sunt datorate faptului ca data trecuta a fost o singura oferta, care a fost ulterior retrasa. Ofertantii or fi crezut ca se va repeta scenariul de la inceputul anului, respectiv ca nu vor mai fi ofertanti.
Ma astept ca majoritatea ofertelor sa fie apropiate de maximul estimat in acest caz.

razvan96

Dacă tot se folosesc de experiența in tunele a bosniacilor, pe hartie bănuiesc,ca nu cred ca sunt alftel decat cu numele in asociere, poate preiau si alte lucruri bune. Cum ar fi marketingul. Ai noștri nu au site...