Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 21 Guests are viewing this topic.

ionescu63

Quote from: Ionut on May 25, 2022, 11:36:35 AMDoar întreb. Mai sunt șanse pentru încă o contestație sau a expirat termenul? @NGC
Chiar dacă termenul a expirat se accepta și contestațiile care au fost depuse la posta/curier în termen. Ar trebui așteptate sa vina și acestea

adrian sibiu

Salutare tuturor!
Viaductul Tălmaciu,Pasajul 105G Talmaciu Sadu și parcarea de scurtă durată de la km8
25.05.2022 !



alecu26

Exista contestatie pe SIPI 3. Și da...cel mai probabil rezultat e anularea ambelor oferte
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nicolaem

tu ti cu ursu.... vorba bancului

adrian sibiu

Bună seara !
A fost turnat segmentul 3 la pila ax30 sens Sibiu la Viaductul Tălmăcel !



alecu26

Quote from: nicolaem on May 27, 2022, 05:26:48 PMtu ti cu ursu.... vorba bancului
Scuze....în caz ca are succes va fi acest rezultat.
Dar Astaldi sunt cei mai buni în a contesta alte firme și a se apăra împotriva contestațiilor. Asa ca șansele sunt mici de tot sa piardă contestația.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

"Cel mai probabil rezultat e anularea ambelor oferte" (adică admiterea contestației Strabag).

"Șanse mici de tot să piardă contestația Astaldi".

Cum e până la urmă, e albă sau e neagră  :lol: ?

NGC

Chiar daca s-ar admite contestatia STRABAG, nu inseamna neaparat ca s-ar anula licitatia. Se mai pot intampla destule lucruri, printre care sa gaseasca si fonduri suplimentare. Deocamdata nu au finantare asigurata prin Legea Bugetului de Stat nici pentru ASTALDI / WEBUILD.

raulbogdan23

#57158
P3-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.202115.12.202135

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1212.01.202200
2/1218.01.2022+66
3/1227.01.2022+915
4/1202.02.2022+621
5/1208.02.2022+627
6/1215.02.2022+734
7/1222.02.2022+741
8/1228.02.2022+647
9/1208.03.2022+855
10/1215.03.2022+762
11/1222.03.2022+769
12a/12 (P3-P4)30.03.2022+877
12b/12 (P3-P2)06.04.2022+784

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.04.202201.05.202221

P4-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/1218.12.2021+581
12a/12 (P4-P5)21.01.2022+34116
12b/12 (P5-P6)22.01.2022+1117

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.01.202209.02.202211

P3-B in lucru

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.04.202207.05.202223

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1213.05.202200
2/1220.05.2022+77
3/1227.05.2022+714
4/12soon014

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
soonsoon0

P4-B - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

P5-B - in lucru

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.02.202225.02.202215

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1203.03.202200
2/1211.03.2022+88
3/1217.03.2022+614
4/1224.03.2022+721
5/1201.04.2022+829
6/1208.04.2022+736
7/1214.04.2022+743
8/1220.04.2022+649
9/1203.05.2022+1362
10/1210.05.2022+769
11/1218.05.2022+877
12/12soon077

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
soonsoon0

Radu Ignat

#57159

vancouver

Quote from: NGC on May 28, 2022, 08:50:47 AMChiar daca s-ar admite contestatia STRABAG, nu inseamna neaparat ca s-ar anula licitatia.

Da, evident. Sunt sanse 0,001% ca in caz de reusita a Strabag la contestatie, licitatia sa nu se anuleze si sa se suplimenteze fondurile. Si 99,999% sanse ca licitatia sa fie anulata.

Dar nu aveti decat sa va imbatati cu apa rece, si sa sperati in continuare ca nu se anuleaza licitatia.

Din punctul meu de vedere pentru aceast actiune Strabag nu mai merita nici cel mai mic respect, sunt niste nemernici, intarzie dezvoltarea tarii, iar sansele sa primeasca contractul sunt extrem extrem de mici.

Eu personal lucrez cu Strabag in Germania (indirect, nu ca angajat), deci teoretic ar trebui si eu sa tin partea Strabag si nu Astaldi (cu care nu am nici o tangenta). Dar nu o fac si mi se pare rusinos ce incearca unii aici, sa creeze o imagine buna pentru Strabag, cand nu e cazul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

razvan96

Putin off-topic, dar da, ai dreptate @vancouver. Si nu înțeleg de unde vine iubirea asta bruscă pentru Strabag, altfel o companie ok, însă expertă in "contestarea in orb". Mulți au răspândit pe forum si in cazul Biharia-Bors minciuna ca Trameco/Drum Asfalt ar fi întârziat licitația prin contestații, deși singurii care au fost vinovați pentru întârziere atunci erau cei de la Strabag-acum ca Drum Asfalt a făcut alte greșeli nu schimbă ceea ce am scris mai sus. Asta a si cauzat atacurile exagerate la adresa Trameco/Drum Asfalt, companie care a ajuns sa fie pusă pe acelasi plan cu Aktor de exemplu, desi la Trameco avem un fail din mai multe contracte, iar la Aktor sau Pizzaroti încă nu avem un exemplu de proiect implementat rezonabil in ultimii ani (rezonabil= cu pana la 12 luni întârziere).

Dar ca sa revenim la subiect, nu văd șanse pentru admiterea contestației la o prima vedere, considerând doar ce a zis @alecu26 in al doilea mesaj. Strabag are procentaj scăzut de reușită la contestații, sunt atât de mediocri încât nu au putut contesta cu succes nici pe Coni-Trace pe A7, in timp ce Webuild/Astaldi a părut mereu sa fie ajutat de o "mână invizibilă", atât atunci cât sunt contestați, cât si atunci când contesta ei pe altcineva. O:-)

GAC

In timp ce ne rugam pentru un reject rapid al contestatiilor pe PiSi 3, poate ar fi bine ca API sa puna putina presiune pentru demararea mai rapida a lucrarilor pe PiSi 2.
Chiar daca avem un lot impadurit si cei de la paduri se misca ca ochii mortului, avem si zone golase, chiar bine plasate:
1. capatul sudic al lotului, 3.5 Km pana la portalul primului tunel, sectiune ce cuprinde 2 viaducte mari;
2. capatul nordic al lotului, 1 Km cu un viaduct mare;
3. Podul de peste Olt de la Caineni nord;

Deci daca stam bine sa ne gandim se poate incepe lucrul pe 5 Km (1/6 din traseu). Discutam de 2 Km de poduri / viaducte, dar mai ales de oportunitatea ca antreprenorul sa se obisnuiasca cu terenul si mediul de afaceri local.

Pentru aceste 3 sectiuni nu trebuie sa existe nicio scuza din partea autoritatilor, care trebuie sa emita autorizatii pe sectiuni. Pana la urma si pe CraPi 1 am avut 3 runde de autorizatii, si discutam de un lot la jumatate.

Chiar daca vor primi turcii autorizatii pentru cele 3 sectiuni amintite, vor avea nevoie de ritm UMB ca sa le termine intr-un an, timp rezonabil ca autoritatile sa elibereze noi sectiuni.

razvan96

Exproprierile au șanse de sub 10% sa fie finalizate pana in decembrie pe secțiunea 2, o spun din experiența a cum a mers procesul in alte cazuri. Licitația pentru serviciile de documentație cadastrala a fost finalizata recent, nici nu știu daca avem ordin de începere pe acel contract. Durează minim 5 luni pana avem proiectul se HG, apoi pana trece de guvern 1 lună, încă 2 pana la decizia de expropriere...

alecu26

Tunelul sau tunelurile sunt critice pe lotul 2. Nu ajuta mult accesul la alte zone pt durata totala de finalizare. Dar da...se pot testa contracte...subconctractori...furnizori...preturi...
Echipa MAPA va avea ocazia sa își intre în mana pe aceste porțiuni.
De asta și spuneam mai sus...ca acest contract dar și lotul 3 au nevoie de flexibilitate maxima privind aprobările și autorizarile parțiale.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).