Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 49 Guests are viewing this topic.

xab80

@al_x ^^^^
Ai mare dreptate! Pe A3, pentru cateva portiuni scurte a durat aproape 1 an sa faca defrisarile. Si acolo pare sa nu fi fost nevoie de foraje de test...

Skynick


hefaistos

^E portiunea de la Curtea de Arges spre Pitesti, aproximativ 1/2 din lot.
Frumoasa poza.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

oneLess

Câteva poze drăguțe de la sol.

Sursa YT
Șantierul autostrăzii Sibiu - Pitești, lot 1 Sibiu - Boița
Publicat de The Romanian pe 22 mai 2022


adiarc

horatiu...am spus si eu acest lucru legat de deviere....dar acestor "somitati" le pasa fix in ...... 

nu-i bai..timpu trece iar schema de personal creste si in mt....sa traiti tovarase grindeanu...pardon..tovarase oug 13
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

jalemare

Umbla vorba prin targ ca Strabag a contestat azi la CNSC rezultatul procedurii la PiSi3.

NGC

PiSi 3

Confirm si eu ca a contestat STRABAG si ca a cerut declararea ofertei ASTALDI / WEBUILD ca neconforma inclusiv din perspectiva pretului neobisnuit de scazut. ;)

Xenos

Păi dacă își iau motivele de contestație de aici de pe forum.... ;)

Ionut

:lol:
Ce tare a fost asta cu motivele contestațiilor luate de pe forum. :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


NGC

^^

Buna poanta asta! :lol:

Mai este un posibil motiv de excludere despre care nu am scris pe forum, dar vad ca avocatii celor de la STRABAG l-au luat si pe el in considerare. Si s-ar putea sa mai apara motive, avand in vedere ca le-a fost refuzat accesul la oferta italienilor.

jalemare

Nu exista nici un motiv pentru a declara oferta Astaldi neconforma.
Asta e pentru cei de la CNSC care citesc forumul  :lol:  :lol:  :lol:

vancouver

Cei de la CNSC trebuie sa fie cel putin idioti sa dea dreptate Strabag. Chiar si daca poate au dreptate si totusi CNSC never ever nu ar trebui sa le dea dreptate. Pentru ca intarzie cu ani buni trecerea Carpatilor, ceea ce pentru Romania este esential, poate chiar existential pe termen lung.

Aici nu mai vorbim de corectitudine si legi si bla bla. Daca Strabag primeste castig de cauza in instanta oricum nu va primi lucrarea, ci va fi anulata complet licitatia si luata de la capat.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Mascarpone

Castigul lui webuild pe PiSi3 putea fi beneficial pentru Strabag daca nu contestau. Se puteau asigura ca isi elimina un competitor ok pe ultimele 2 felii de autostrada cu tunel, mai ramaneau turcii cu care sa se bata.

Ionut

Doar întreb. Mai sunt șanse pentru încă o contestație sau a expirat termenul? @NGC

Ionut

@vancouver
Eu nu înțeleg de unde ai scos-o tu pe asta cu licitație anulată automat dacă Strabag câștigă. În primul rând, se pot câștiga contracte cu o sumă peste valoarea estimată. În al doilea rând, dacă va câștiga în instanță, ar urma o reevaluare a ofertelor după care CNAIR ar putea da câștigător tot pe WeBuild.

Deci vorbim discuții. Și mai și băgăm lumea în ceață aiurea.