Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 68 Guests are viewing this topic.

mdragos

Eu am calculat 18 luni, cat e in contract. Cred ca e destul de realist, chiar daca este mai dificil dpdv tehnic.
Sa vedem primele foreze  :D

adiarc

scuze...vasusem acolo doar 6 luni  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

al_x

Nu va grabiti prea tare cu PISI2. Cea mai mare parte a lotului este fond forestier, iar pana la scoaterea din fond nu pot intra sa faca nici macar forajele Geo pentru tuneluri. Momentan nici exproprierile nu sunt facute. Deci rabdare si tutun.

adrian sibiu

Salutare tuturor!
Viaductul Tălmăcel,s-a turnat segmentul 11 la pila ax 50 sens Sibiu !
Enjoy !



yetiman

Inca vreo 10 zile si structura albastra si-a terminat misiunea.  :)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

raulbogdan23

P3-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.202115.12.202135

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1212.01.202200
2/1218.01.2022+66
3/1227.01.2022+915
4/1202.02.2022+621
5/1208.02.2022+627
6/1215.02.2022+734
7/1222.02.2022+741
8/1228.02.2022+647
9/1208.03.2022+855
10/1215.03.2022+762
11/1222.03.2022+769
12a/12 (P3-P4)30.03.2022+877
12b/12 (P3-P2)06.04.2022+784

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.04.202201.05.202221

P4-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/1218.12.2021+581
12a/12 (P4-P5)21.01.2022+34116
12b/12 (P5-P6)22.01.2022+1117

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.01.202209.02.202211

P3-B in lucru

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.04.202207.05.202223

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1213.05.202200
2/12soon00

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
soonsoon0

P4-B - finalizat

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

P5-B - in lucru

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.02.202225.02.202215

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1203.03.202200
2/1211.03.2022+88
3/1217.03.2022+614
4/1224.03.2022+721
5/1201.04.2022+829
6/1208.04.2022+736
7/1214.04.2022+743
8/1220.04.2022+649
9/1203.05.2022+1362
10/1210.05.2022+769
11/1218.05.2022+877
12/12soon077

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
soonsoon0

adrian sibiu

Salutare tuturor !
Filmare completă a lotului 1 Sibiu Boita din 20.05.2022 !




alecu26

Pe PISI2 singura șansă să se întâmple ceva cât de cât în termenii contractuali e sa se scoată autorizații parțiale.
De exemplu primul viaduct e destul de mare...și lung și poate fi început imediat.
În alte zone...din 7 tunele și 14 capete...oare nu o fi vreunul cu acces lejer la capete și încă câteva pe parcurs pt foraje geo?
Totuși utilajul de foraj îl duci și pe.niste drumuri forestiere.
Dacă se vrea se pot începe ceva lucrări anul viitor și suprapus puțin cu cele 18 luni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mdragos

Pentru a face foraje chiar iti trebuie acord de mediu "full"? Adica ca si cand faci un drum definitv ? Nu e o procedura simpla ? Ceva de genu: ai voie sa faci drum forestier pana la locul de foraj, tai niste copaci sa faci loc ii lasi acolo si la final ii ia ocolu silvic.
Binenintels cu interdictia de a arunca mizerii in natura ( uleiuri, motorina si ce mai foloseste utilajul de foraj ).
Nu cunosc procedurile ......

ciprebbe

lot 1 -- 20.05.2022 by Adrian

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

@R@du,

cand ne delectezi cu superba fimare a viaductului Aciliu facuta de Raducu P Drum?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

#57131
Noile rosturi de dilatație de la viaductul de la Aciliu.

You're in Steelers Country

horatiu.cosma

O mare bătaie de joc din partea autorităților cu lucrarea asta. Un sens de circulație al principalului coridor rutier de transport stă închis de 3 săptămâni (and counting), fiind deviat pe un veritabil "drum al morții" DN7 arhicunoscut pentru accidentele mortale repetate din perioada în care autostrada a mai fost închisă.

Ar fi putut foarte simplu cei de la CNAIR+poliție să instituie o restricție similară cu ce a fost prin 2019 pe A1 când au apărut niște crăpături pe un sens în zona fostei "gropi" și s-a circulat alternativ pe celălalt sens pe perioada reparațiilor. Dar pur și simplu nu le-a păsat să muncească 2 hârtii în plus cât le lua să facă un management de trafic corespunzător. Era de 1000 de ori mai sigur și mai rapid pentru cei redirecționați în perioada asta pe drumul național.

Radu Ignat

#57133

Raducu Popa