Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 75 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

28 mil/E/km +tva chiar nu pare o valoare mica.
Dar probabil ca fiind vorba de un tunel mare si de o zona greu accesibila pe unele poriuni, corelate cu un SF mai mult informativ, toti constructorii si-au luat masuri suplimentare si au ofertat solutii tehnice supradimensionate.

Va fi foarte greu pentru contestatari sa demonstreze ca pretul este nerealist, din moment ce SF-ul nu a identificat zone extinse in care sa fie nevoie de lucrari extraordinare.

Eu sunt curios ce optimizari vom vedea pe valea Topologului. Stiu ca era vreo 10-15 poduri, majoritatea in lung, dar ma astept sa vad devieri ale raului, daca nu pentru a reduce numarul de poduri, macar pentru le scurta lungimea prin traversarea perpendiculara.

Pe Valea Baiasului, doar spre Olt se mai largeste albia , in rest e destul de adanca sau chiar defileu, incat vor fi nevoiti sa tina autostrada sus pe versant.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TeoH9

^ @NGC merita mentionat si faptul ca chiar daca se pot aduce fonduri suplimentare, maximul e de 15% in plus.

Observ ca Makyol a ofertat 14,18% peste, deci foarte aproape de limita de 15%.
Oare sa se fi bazat ca nu vor mai fi oferte de la alte firme si vor fi singurii ofertanti la fel ca Mapa pe sectorul vecin de pe PiSi2? E posibil sa fi suprabugetat gandind ca nu vor mai fi firme interesate, asumandu-si in acelasi timp un risc de a le fi respinsa oferta.

Feri

QuoteO situație delicată a survenit după efecturarea măsurătorilor terenurilor pe unde va trece autostrada în comuna Racovița, foarte multe astfel de parcele măsurate nu au proprietari identificați. Potrivit autorităților, în hărțile finale, ale cadastriștilor, apar în jur de 300 de parcele cu proprietar neidentificat. Sau și mai rău este că după ce au fost trasate deja zone cu proprietari identificați, apare câte cineva cu acte care revendică suprapuneri de terenuri.

"Este o situație complicată iar noi nu putem elibera titluri acolo unde treburile sunt încurcate. Da, avem aproape 300 de terenuri cu propietar neidentificat. Iar aici în zonele de munte, sunt cazuri unde de 70 – 80 de ani nu au fost efectuate taxe de succesiune. Cele două zone pe unde vor trece și lotul 2 și lotul 3 au fost măsurate. Pot spune că lotul 3 este mult mai avansat în ceea ce privește identificarea proprietarilor. Și din câte am înțeles avem și pentru acest lot 3, un constructor care urmează să fie desemnat oficial", susține primarul din Racovița, Narcis Iliescu.

https://www.ramnicuvalceaweek.ro/aproximativ-300-de-terenuri-din-racovita-pe-unde-va-trece-autostrada-nu-au-proprietari-identificati/

DanielG

#57108

Scuze. Stau si rad. Si plang.

Anonymous Rider

Pasarica: Strabag pregateste caiet pentru L2D+E.

ionescu63

Poate pregătește oferta.
Caiet (de sarcini) pregătește autoritatea contractanta

mdragos

Pentru Sibiu - Pitesti lot 2 s-a dat ordinul de incepere a proiectarii ? poate mi-a scapat aceasta informatie.
Eram curios daca au inceput sa lucreze la proiectare.

archaeus


Ionut

Au mai pregătit austriecii "caiete" și pe alte licitații, dar caietele lor sunt cam scumpe și de obicei câștigă doar când ăilalți mai ieftini sunt descalificați. Eu sunt curios dacă la un moment dat se vor arunca la niște riscuri mai mari (a se citi prețuri mai mici) astfel încât să și ia niște contracte mai acătării, nu doar praful de pe tobă (gen ciot Târgu Mureș sau drum legătură Oradea), în timp ce alții (WeBuild ori UMB) iau caimacul.

Anonymous Rider

Quote from: ionescu63 on May 17, 2022, 12:04:40 PMPoate pregătește oferta.
Caiet (de sarcini) pregătește autoritatea contractanta
Am zis "caiet" ca să nu zic "dosar cu șină", că dacă ziceam dosar probabil părea serios. Cum zice și @Ionut mai sus, "caiet mai scump".  :D

horatiu.cosma

Din ce știu, pe PiSi4 s a dat OIL în martie dacă nu ma înșel, iar pe PiSi2 urmează la 1 iulie.

dargauda

Daca pot sa antreb de CE dureaza asa mult pe PiSi2?

Ionut

Mie mi se pare că s-au mișcat chiar repede cu OIL pe PiSi2, dacă va fi 1 iulie. Pe alte contracte mult mai simple s-a lălăit până au uitat de contract.

mdragos

Rezumat Sibiu - Pitesti lot 2 :  daca OIL in iulie 2022 => finalizare proiectare 31 Dec 2023  :D => "prima lopata" martie 2024 ?

adiarc

este un lot deosebit de dificil si nu se va putea termina proiectarea atat de repede...

totusi se poate lucra in paralel la foraje ,de exemplu,inainte de finalizarea proiectarii...dar sa nu zicem ...pana nu sarim hopul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura