Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 53 Guests are viewing this topic.

Hercule

Sau tabelul pe doua coloane: firul A si B. Astfel poti compara usor evolutia lor in paralel.
Deșteaptă-te române!

raulbogdan23

#56986
^

Ma gandeam si eu sa incerc alte variante, deja devine obositor de urmarit continutul din tabel.

Poate incerc un spreadsheet sa vedem cum arata.

LE. Pana la o alta varianta am modificat ultimele schimbari sa apara cu alta culoare.

cristi5

#56987
Quote from: dr4qul4 on February 06, 2022, 04:29:14 PMOare asa fac si cei de la CFR cand au tunele de sapat? Sau acolo fac foraje pe bune pt SF? Nu de alta, dar CFR-ul are zeci de tunele prin toata tara. Pare ca le e chiar simplu sa le faca.


Stiu ca e un mesaj mai vechi dar in lipsa de timp si de tapatalk am fost putin "plecat"

Raspunsul este: da, asa fac si la CFR. Vedem asta la tunelul Batuta, unde au gasit vreo 3 tipuri de roca si au trebuit sa-si adapteze tehnologia dupa fiecare. Si adancimea la Batuta este mult mai mica de 80. Si la Batuta e FIDIC rosu deci proiectul ar trebui sa fie "tzipla". Povesti, se reproiecteaza pe FIDIC rosu la CF in draci. Inclusiv tunelele mamut pe Bv-Sighi au fost reproiectate de Aktor.

Eu cred ca povestea asta cu SF la tunel e putin exagerata. In sensul ca e foarte greu de aflat ce e acolo fara sapat efectiv. Exista metode neinvazive (unde electromagnetice cred?) dar nu stiu cat sunt de fiabile. S-a incercat asa ceva la Meses din cate stiu.

Eu zic ca la un contract mamut ca  PiSi2-4 constructorul are spatiu financiar, si are tot interesul sa-si faca propriul studiu, eventual din aproape in aproape in timp ce sapa tunelul.

Sa nu uitam ca se prefera FIDIC galben la tuneluri, tocmai din acest motiv, sa fie mai usor de reproiectat la nevoie.

alexd4u2

Neata! Lucrari pe A1, Lot 5, zona Borlesti - Pod Canal Arges:

horatiu.cosma

Foarte subțire mișcarea la terasamente și pe PiSi5, se pare ca Webuild are dificultăți sa deblocheze gropile de împrumut necesare. 

alexd4u2

A1 Pi-Si Lot 5, Pod Arges - viaduct raul Vilsan:

adrian sibiu

#56991
Lotul 3 din PI-SI a intrat în linie dreaptă !


Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Mai sunt vreo câteva zeci de linii drepte sau mai puțin drepte până la adevărata linie dreaptă  :lol: .

alexd4u2

A1 Pitesti - Sibiu, Lot 5, Zona Manicesti - Nod DN7C:

adrian sibiu

#56994
Salutare tuturor !
Viaductul Tălmaciu km10 filmat în 20.04.2022




adrian sibiu

Viaductul Tălmăcel 20.04.2022 !




NGC

Quote from: alexV on March 11, 2022, 02:18:20 PM
Quote from: NGC on March 11, 2022, 12:17:56 AMAcum poate reusiti sa puneti unele lucruri cap la cap.
Eu nu reusec. Faptele: MAPA oferta inacceptabila pe LD2. MAPA descalificati pe A7. MAPA nu depune oferta pe PiSi3 desi s-au precalificat. MAPA are contract ca si atribuit pe PiSi2 de 1 miliard de euro.

No, care-i baiu?

Am uitat sa raspund la mesajul asta.

Nu e nici un bai. MAPA INSAAT s-a multumit cu un singur contract si nu a facut si nu va face contestatie pentru celelalte posibile contracte, chiar daca ar mai fi putut castiga unele.

Ionut

E și normal să se mulțumească. PiSi2 nu este așa orice fel de contract. @NGC Ia vezi ce mai auzi de la vrăbiuțe, cum se simt cei de la MAPA mai nou cu acest contract? Le place?

ijwtsh

Mi se pare ca e un semn bun daca se multumesc doar cu PiSi 2, inseamna ca stiu si ei anvergura proiectului si o sa se concentreze doar pe el.

Xed

Poate prin participarile la celelalte licitatii, chit ca sunt exclusi sau se retrag de buna voie, vor sa isi construiasca know-how-ul pe piata romaneasca si vor sa ramana pe termen lung la noi.