Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 24 Guests are viewing this topic.

TibiV

Imi pare rau, dar aici sunt total de acord cu ce a scris @horatiu.cosma :

Quote from: horatiu.cosma on March 11, 2022, 02:17:06 PM
Pentru reamintire, în 2021 pe DN68A a fost o lucrare de întreținere realizată în 2 luni, nu o modernizare/reabilitare sau alte asemenea. S-a încercat obținerea beneficiului maxim în cel mai scurt timp posibil. Orice intervenție mai amplă decât ce s-a făcut ar fi însemnat proiect, acord de mediu, avize, licitații, adică ani de zile de condus pe dezastrul anterior lucrărilor cu pricina.

Asta este dovada stilului nostru: daca nu se face - de ce nu se face, daca se face - de ce se face asa?...

Deci voi le dati in cap celor care au facut cat au putut, in putinul timp pe care l-au avut, astfel incat sa stranguleze cat mai putin circulatia...
Ati fi preferat sa faca o "reabilitare ca la carte" si sa circulati si astazi ca in urma cu un an, asteptand rezultatele unor licitatii?!...

Vad ca nimeni nu ridica problema "retroactiv": LD2 a fost finalizat in 2017!
Se stia de atunci ca mega-debleele de pe LD3 nu se pot face, si ca tuneluri... canci! Si urma curand deschiderea LD3 si LD4. A facut vreun sef CNADNR/CNAIR sau vreun ministru al Transporturilor un "ceva" cat de mic ca sa bage DN68A in reabilitare? Atunci, cand inca mare parte din trafic prefera DN7, si efectele asupra traficului ale unei reabilitari serioase ar fi fost cu mult mai mici?...
Raspunsul: NU !!!

I-a durut la basca/bascheti. Desi ar fi avut timp sa faca DN68A "boboc", calitate albastru ultra-marin.

Dar noi ne luam acum de cei care macar au facut ceva....

Adica ne luam de matelotii care nu au coborat suficient de repede barcile de salvare de pe Titanic, nu de capitanul care a dat ordin "full-speed ahead" printre iceberguri....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cassyo

Sa speram ca DN73C nu va repeta istoria DN68A! Deocamdata semne bune sunt (sa nu se intample la fel), cel putin in teorie.
Calatorului ii sade bine cu drumul

gruiarew

TibiV aici nu pot să vă dau dreptate. Din punctul de vedere al utilizatorului final, dacă tot faci ceva, chiar dacă durează mai mult "durerea" e mult mai ok să fie o dată și să nu se tot repete. Putea să mai țină o lună sau două și să nu se mai intervină iar la nici 12 luni.

Și revenind la "stilul nostru" cel mai deranjant e că îi criticăm continuu pe alții la cum își fac treaba dar când avem ocazia să facem noi, avem fix aceleași rezultate și fix aceleași explicații "de după".
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

horatiu.cosma

Mersi Tibi, dacă măcar o persoană nu pune egal între rușinea națională DN68A înainte de întreținerea aia de 2 luni și rezultatul acelei întrețineri, sunt împăcat că totuși am făcut ceva ok care a produs plus valoare. Cât despre "să se facă", "să iasă în 2-3 luni o lucrare perfectă cât o modernizare de 3 ani", eu sunt adeptul "să fac eu", "să mă implic cu ce pot ca să ajung la rezultat", "să realizez maxim posibil cu ce resurse am la dispoziție", "să fiu realist".

carutasul

Bun, acum eu nu știu cum au fost evaluările de atunci, poate s-a dorit să se "salveze" măcar o lună din sezon, însă aș vrea să îi văd acum mobilizându-se constructiv și reparând ce mai e de făcut în apriliie și mai, ca să se poată circula măcar vara asta. Din păcate, nu prea mă aștept, deși domnul ministru e din Timișoara, deci circulă pe acolo...

oneway

^^ La momentul acela a fost cea mai buna decizie avand in vedere starea drumului..
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

alexandru_m

Eu mai scriu o singura data si apoi ma spal pe maini de subiect.

Nu pun egal intre ce era si ce este acum.

S-a facut ce s-a putut pe repede inainte, nu avea nimeni cum sa citeasca in stele daca / cat va tine.

Nu tine.

Trebuie facut ceva mai in profunzime pentru ca, iata, mai stam minim 4-5 ani cu drumul actual.

Fara fake news, va rog. Stiu ca horatiu nu poate fi peste tot dar cine i-a spus ca drumul cedeaza in curbe la acostament minte, drumul cedeaza la ax.

Mai clar de atat nu stiu cum pot explica.

tom_sawyer

#56842
Bun, deci acum licitația pentru tunele este anulată. Nu pot să nu-mi aduc aminte de această propunere a lui vancouver, mult hulită pe forum la vremea ei. Au trecut aproape 3 ani de atunci. Strica un drum de rezervă în caz de probleme în tuneluri, pe direcția principală de trafic a țării?

Quote from: vancouver on June 18, 2019, 01:37:00 PM
Am o propunere:


(click pe imagiune sa o vedeti mai mare)



Costuri totale ca. 20-30 milioane euro pentru 10,5 km de drum 1+1 nou.

Avantajele propunerii:
- nu se lucrează pe drumul actual, nu este afectat traficul
- drumul nou are numai 10,5 km, față de ca. 15km pe actualul DN68a care ar trebui reabilitati
- drumul nou nu trece prin localitate, cu exceptia unei zone minuscule, de 350m, la marginea localitatii Costeiu de Sus
- drumul nou este aproape DREPT pe 7 km, pe zona actualului drum comunal 100
- podul peste CF va fi unul "natural", drumul si terenul avand dreapta stanga podului cota 280, iar calea ferata este aprox. la 270; se elimina asfel trecerea la nivel cu CF, actualmete in Margina
- pentru a reabilita DN68a FARA A INCHIDE CATE O BANDA, costurile ar fi chiar mai mari. Se vede de altfel ca la 40 mil RON, deci 10 mil euro, nu a vrut nimeni sa se bage la o mini-reabilitare (reciclare in situ), probabil trebuie mers spre 20 mil. euro, cost care deja este plauzibil pentru drumul nou. Iar la un drum nou, fara trafic, firmele vor dori sa lucreze.
- reciclarea in situ propusa pentru DN68A probabil nu va rezista mai mult de 2-3 ani, cu certitudine doar refacerea completa a fundatiei poate face drumul sa reziste. Ori pentru asta costurile probabil sar peste cele ale unui drum nou, iar impactul asupra traficului este de neimaginat.
- panta maxima pe noul drum propus este de 6,5-7%, pe actualul traseu avem in jur de 9% la Cosevita, plus serpentine. Pe noul traseu nu vor exista curbe care sa duca la reducerea vitezei sub 80km/h.
- se pun in valoare si se folosesc 4 km de autostrada in plus
- timpul de mers intre Holdea si nod Margina poate fi redus de la ca. 20 min pe DN68a in conditii de trafic mediu la ca. 9-10 minute pe noua varianta. Pe varianta veche timpul poate creste datorita trecerii la nivel cu CF.
- dupa darea in folosinta a noii variante se poate intra pe o reabilitare completa a DN68A, astfel ca la final sa existe 2 variante disponibile, mai ales daca exista accidente care sa blocheze una din variante.

adrian sibiu

Salutare tuturor!
C.I.C-ul Boita filmat în 15.03.2022 !


adrian sibiu

Viaductul Talmacel km12 filmat în 15.03.2022 !
S-a turnat segmentul 10 la pila ax 30 sens Pitești !
Enjoy !



lighthotspot


raulbogdan23

#56846
P3-A

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.202115.12.202135

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1212.01.202200
2/1218.01.2022+66
3/1227.01.2022+915
4/1202.02.2022+621
5/1208.02.2022+627
6/1215.02.2022+734
7/1222.02.2022+741
8/1228.02.2022+647
9/1208.03.2022+855
10/1215.03.2022+762
11/12soon062

P4-A

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/1218.12.2021+581
12a/12 (P4-P5)21.01.2022+34116
12b/12 (P5-P6)22.01.2022+1117

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.01.202209.02.202211

P4-B

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

P5-B

Montaj sistem cofraj

Data inceputData finalizareZile necesare
10.02.202225.02.202215

Turnare segmente

SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1203.03.202200
2/1211.03.2022+88
3/12soon08

adrian sibiu

#56847
Salutare tuturor !
Viaductul Tălmaciu km10 filmat în 15.03.2022 !
Enjoy !


Ionut


ijwtsh