News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 21 Guests are viewing this topic.

jalemare

Dacă tot Mapa vor da cu sapa, mi-e că rămânem fără ofertă pe lotul 3  :lol:

medicul de garda

E excelent asa, o sa avem doua ocazii in care aceeasi forma intrata din disperare cu capul inainte pe piata din Romania se va putea bloca intr-un obstacol birocratic si tehnic insurmontabil, urmand sa plece din tara cu santierul abandonat. Sigur, sunt pesimist si stiu ca au portofoliu bun, dar nu prea cred in pariuri dinastea cu risc inalt...
Trust me, I'm an east-european doctor!

Kimi

Am o presimtire ca se va repeta povestea si pe PiSi 3.  :D

dorum


ghrt

Cine nu joacă la loteria CNAIR nu câştigă, nu?

Privind raţional, probabil amplasamentele vor fi eliberate complet când vor avea ei nevoie. Deci nu aş miza pe durata prevăzută a contractelor. Sper să nu intre în vrie între timp, vor fi abandonate şantierele.
Cont (aproape) inactiv.

Ionut

Mda. Ce-am scris acum cateva zile?

dorum

E vina noastra. Noi am speriat constructorii seriosi :(

elphax

sincer, mai bine 2 proiecte si 2 santiere decat doar unul. se vor mobiliza mai puternic, cu mai multe resurse pentru ca le vor putea justifica . si vor putea sa combine anumite activitati , sa beneficieze de experienta plus sa mai reduca din costuri

ion59

Daca au cash-flow, rezolva. Specialisti si utilaje gasesc ei, doar sa vrea. Deci, dupa mine, depinde de management, de bastan! Sper sa fie unul care sa tina la mandria lui! De turc!

RaduG

#56634
Nu cred că se pune problema de cash-flow la o firmă care a proiectat și construit aeroportul Istanbul: https://www.cengiz-insaat.com.tr/?lang=en



Din portofoliul lor de pe canalul propriu de YT, am ales ceva similar cu lotul 2 Boița-Cornetu:




tom_sawyer

Luni, 14 februarie 2022, a avut loc depunerea ofertelor pentru Etapa a II-a (Propuneri Tehnice și Propuneri Financiare) a procedurii de atribuire a contractului "Proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul major de investiții Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Secțiunea E și finalizare Secțiunea D".

Până la termenul limită, a fost depusă o singură ofertă de către: ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.

Comisia de Evaluare va analiza în această etapă oferta depusă, respectiv Propunerea Tehnică și Propunerea Financiară în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice și cu respectarea termenelor legale privind evaluarea ofertelor.

Valoarea estimată a contractului: 1.363.135.841,00 Lei fără TVA.

Lungimea traseului: 9,13 km, din care 2,13 km de tunel.

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Termenul de finalizare prevăzut este 10 luni proiectare și 28 de luni execuție, conform factorilor de evaluare din Documentația de Atribuire.

Conform condițiilor din Acordului de mediu, a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secțiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate și a impactului negativ cu implicații majore asupra mediului.

Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km. Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platformă de 11,25 m.

CNAIR

NGC

@dorum: Faceam haz de necaz, pentru ca era clar cine va depune oferta.

Quote from: NGC on October 08, 2021, 05:17:36 PM
LD2, "Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul major de investitii Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Sectiunea E si finalizare Sectiunea D"

Acestia sunt ofertantii selectati pentru faza urmatoare, clasati in functie de punctaj.

1) MAPA INSAAT
2) ALSIM ALARKO
3) KOLIN INSAAT
4) STRABAG
5) PIZZAROTTI
6) TERNA

Erau sanse destul de mari ca ceilalti sa nu depuna oferte, avand in vedere ca MAPA erau pe primul loc la punctaj.

hvm

S-ar putea sa fie ceva neasteptat cu precalificarile astea. Vedem si pe lotul 3. Sa nu avem surpriza sa ramana tot o singura oferta si acolo in ideea ca oricum la punctaj stau cel mai bine... deci pentru a castiga cineva trebuie sa liciteze mai putin ca ei (in mod proportional cu punctajele)... Risc destul de mare....

Dar in acelasi timp sunt si eu ingrijorat ca nu avem constructori seriosi care sa fi aratat ca se poate in ultimul timp cum e Stragag sau Porr. Ii astept pe A7/A8 unde o sa fie lupta mare la ce estimari sunt pe sectoarele date in licitatie. Alea mi se pare preturi de zona de munte, nu de campie...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

NGC

Quote from: tom_sawyer on February 14, 2022, 07:04:57 PM
Quote
Comisia de Evaluare va analiza în această etapă oferta depusă, respectiv Propunerea Tehnică și Propunerea Financiară în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice și cu respectarea termenelor legale privind evaluarea ofertelor.

@CNAIR: Intreb si io ca sa ma aflu in treaba. Si daca propunerea tehnica sau cea financiara nu este conforma, o sa ii excludeti si o sa anulati licitatia? Sunteti voi asa corecti? Sau va bazati pe faptul ca nu o sa stie nimeni si nu are cine contesta? :lol:

adrian sibiu

#56639
Parerea mea este că asocierea Mapa&CO o să ne surprindă,așa  cum și Radu G a prezentat mai sus,cei de la Mapa au un portofoliu de lucrări foarte ok,neputându-se pune problema cash-flowului.