News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 32 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

#56610
Turcii sunt foarte interesați de acest lot,deja au avut contacte cu subcontractorii de pe lotul 1,despre expropierea aliniamentului am aflat că au promisiunea din partea autorităților că acest lucru se va face foarte rapid.Cu siguranță se va începe de la Boita înspre  Cornet.

Europiu

Contracte? Cred ca doar "contacte"... I hate autofill...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

RaduG

Quote from: horatiu.cosma on February 13, 2022, 01:52:45 PM
18+50 e termenul ofertat și contractat.

7 Februarie 2022 (semnarea contractului) + 18 luni = 7 August 2023 termenul pentru începerea execuției. Să notăm aceste coordonate temporale.

danutzu_1069

Io zic ca turcii, deja lucreaza la schita de proiect... chiar din momentul imediat urmator semnarii contractului... Nu-i impiedica nimeni sa... "fure startul"
Vizite in teren, masuratori, etc... daca ei vor, pot sa faca si fara Ordin de Incepere a Proiectarii (OIP).
Sper sa gasesca o formula ca sa aiba aprobarea pentru viaductul de inceput.. inainte de terminarea perioadei de proiectare....

ghrt

Se poate face şi proiect pe segmente (parţial) ca apoi să obţină AC parţială?
Cont (aproape) inactiv.

adrian sibiu

Europiu am vrut sa zic contacte nu contracte dar autocorectul  din telefon scrie ce vrea el câteodată. 

GAC

Proiect pe "parti" au facut si turcii de pe A0 si TS pe CraPi1. In acest caz este nevoie chiar mai mare.
Cat despre abordare, pe langa capatul nordic, de la Boita, trebuie inceput repede si de la sud.
La Cornetu este o balastiera chiar pe amplasamentul nodului de la extremitatea nordica a lotului 3. Ar fi mare pacat sa nu foloseasca acea balastiera pana incep lucrarile la lotul 3. De asemenea, pe 3.5Km de la Cornetu spre nord (pana la portalul sudic al ultimului tunel), relieful este foarte accesibil. Pe aceasta sectiune sunt si 2 viaducte de 600 m fiecare, deci o ocazie perfecta pentru constuctori de a se acomoda cu lucrarea pana sa intre in terenul mai dificil, mai la nord.
Nu in ultimul rand, trebuiesc atacate devreme si cele 2 tunele mari de la Lazaret si Caineni.
Daca bifam aceste 4 puncte in urmatorii 2 ani, putem fi optimisti.

hvm

^
Aia de pe lotul 3 ar fi idioti cu acte sa inchida acea balastiera de la inceput si sa nu astepte pana in ultima clipa. Pe de alta parte nu e ca si cand dupa ce sapa tunelele nu o sa aiba suficient pietris pentru facut terasamente. Dar cu siguranta o sa fie nevoie  de si mai mult. Insa ma gandesc ca o sa fie si viaducte deci nu o sa fie chiar asa de multe terasamente de facut, si o sa mai si sape in peretele muntelui, asa ca o sa fie ...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

NGC

Quote from: Ionut on February 09, 2022, 08:04:36 PM
A1 Lugoj-Deva lot 2: și cu banii luați și fără autostradă. Este un proiect inclus în PNRR care trebuie terminat în 2026, CNAIR răspunzând ofertanților în bătaie de joc (download document complet: https://bit.ly/34KwHfM), fără să învețe nimic din greșelile care ne-au costat deja aproape 50 de milioane euro.

[...]

Termen depunere oferte: 14 februarie. Oare ce se va întâmpla?

Quote from: NGC on February 09, 2022, 08:12:52 PM
Incerc eu sa ghicesc. :lol:
Asteptam clarificarea 2 si se va da un nou termen pentru depunerea ofertelor.

Din ce se aude, nu va mai fi nici o clarificare si se merge asa inainte. Sa vedem azi cati ofertanti vom avea.

adrian sibiu

Cnair a desemnat azi câștigătorul;Elaborare studiu de fezabilitate Reabilitare/Modernizare  DN 73C Tigveni-Rm Valcea !

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-c%C3%A2stig%C4%83torul-pentru-elaborarea-3

alexandru_m

QuoteLuni, 14.02.2022, au fost transmise adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractelor, având ca obiect:

ELABORARE DOCUMENTAȚIE DE AVIZARE A LUCRĂRILOR DE INTERVENȚII PENTRU "DN 73C, km 44+800 – km 55+000, CURTEA DE ARGEȘ – TIGVENI" (Lot 1)
Ofertantul desemnat câștigător este PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA.

Valoarea contractului este  1.881.176,54 Lei fără TVA.

Durata este de: 11 luni, de la data de începere a contractului.

2. ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU "REABILITARE/ MODERNIZARE DN 73C, km 55+000 – km 68+000, TIGVENI – MUNICIPIUL RÂMNICU VÂLCEA" (Lot 2).

Ofertantul desemnat câștigător este PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA.

Valoarea contractului este de 3.686.099,41 Lei fără TVA.

Durata este de:14 luni pentru Lotul 2, de la data de începere a contractului.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și, respectiv, după soluționarea tuturor contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.


Oameni buni, eu vad bine acolo scris 14 luni pentru un SF la 13 km de DN?

Pai dupa logica asta SFul pt A8 montan ar fi trebuit sa dureze vreo 150 de luni. Doar SF, fara proiectare.

Ionut

E vorba de durata contractului, nu doar a SF.

TeoH9

Doar o asociere de firme din Turcia a ofertat la Margina-Holdea conform unui post al lui Grindeanu pe Facebook.

Povestea se repeta...

Kimi

Grindeanu pe Facebook:

QuoteO Asociere de constructori turci a ofertat astăzi pentru proiectarea și execuția secțiunii lipsă din Autostrada Lugoj-Deva (A1).
Sunt 9,13 km de autostradă care va include 2,13 km de tunel, iar întregul proiect va fi finanțat din fonduri europene.
Cele două tuneluri forate care urmează să fie construite între localitățile Margina (județul Timiș) și Holdea (județul Hunedoara) vor fi formate din două galerii unidirecționale, câte una pe fiecare cale de circulație.
Antreprenorul care va semna acest contract va trebui să finalizeze în 10 luni proiectarea și în 28 de luni execuția, la un preț estimat de 1,36 miliarde lei fără TVA.
Complexitatea proiectului, care cuprinde și primele tuneluri rutiere forate din România ultimilor 30 de ani, a determinat selecționarea constructorilor în două etape.


Partea buna ar fi ca vom avea contract semnat mai repede decat speram. Acum sa vedem cu cine...

NGC