News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 33 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: ghrt on February 07, 2022, 10:20:36 PM
Logic ar fi să înceapă cu nişte foraje

Stai asa, SI pentru UNELE foraje este nevoie de exproprieri si paduri taiate. Bine, asta daca respectam legea...
Asa ca: Topic: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac  (Read 18688987 times)
Ajugem la suta de milioane...

Ionut

In 5 minute live la Europa FM despre PiSi2.

survola

Din ce văd, Mapa a venit la semnare cu șefii cei mai mari. Semn că iau contractul "în serios".

Ionut

Am dat azi multe intervenții... Digi FM, B1, Mediafax... sa vedem ce va fi.

tom_sawyer

#56554
Despre durata oficială a contractului:

QuoteLuni, 07.02.2022, CNAIR a semnat contractul pentru proiectarea și execuția Secțiunii 2 a Autostrăzii Sibiu – Pitești, Boița – Cornetu, cu ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.

Valoarea contractului este de 4.250.006.315,00 Lei fără TVA.

Durata de proiectare și execuție a acestei secțiuni este de 68 luni, din care 18 luni durata de proiectare și 50 de luni durata de execuție lucrări.

Durata de garanție a lucrărilor este de 120 de luni.

Traseul are o lungime de 31.33 km.
CNADNR

Dată fiind zona de munte, 8-9 luni în care se poate lucra efectiv, iese cam 7 ani și jumătate (oficial); asta daca totul merge bine (puțin probabil). Deci nu mai devreme de 2030 darea în circulație, optimist.

PS: pentru cei mai noi: termenul curge de la primirea ordinului de începere, nu de la semnarea contractului.

Dan_s

^ Daca ne uitam la lotul vecin unde avem un constructor serios si o altitudine similara, se poate lucra si in sezonul de iarna la decopertari, structuri si tuneluri, numai sa se vrea.

tom_sawyer

#56556
Nu cred că pe lotul 2, unde e efectiv zonă de munte. Uite cum e când bate vântul: https://www.europafm.ro/viscol-puternic-la-munte-vantul-sufla-la-rafale-si-cu-130-de-km-h-video/

Cetatean

Traseul lotului 2 e la 30-50-70 m mai sus decat actualul traseu pe Valea Oltului. Deci nu ajunge la o altitudine de 1200-1300 m. Pe Valea Oltului se cam circula, indiferent de cat e iarna de grea.

Dan_s

#56558
@tom_sawyer - Nu vreau sa te contrazic, dar ma refer la faptul ca fiind altitudine de ~ 400 m nu avem strat gros de zapada, iar vantul se manifesta la inaltimi de peste 1500-1800 m.
Iata cum este acum la Caciulata, un pic mai jos intradevar: https://camere-live.ro/camere-live-caciulata/

P.S. vreau sa spun ca nu trebuie sa mai acceptam scuze de genul "iarna nu-i' ca vara"

pasa_andrei

Nu ducem autostrada la Cota 2000, care iarna? Nu exista zapada la sub 400 m altitudine. In zona Bucuresti nu a fost iarna pana acest moment.

Pe cine avem in zona cu drona? Avem pe cineva in zona respectiva?

fulger nc

Problema mare nu ar fi timpul.
Ci caile de acces.
Care sa le permita mai multe fronturi de lucru.
Relieful montan ..si posibilitatile de acces , vor cere o abordare ..de atacare si finalizare rapida a unor portiuni , ptr a permite atacarea altora.
Nu cred sa fie o problema insurmontabila clima.
Planificarea lucrarilor in functie de timp ..va fi oricum o provocare , ptr ca alternanta ..timp bun-precipitatii e prezenta si vara.

alexandru_m

@pasa_andrei

adrian sibiu o sa aiba autostrada pana la Boita cand vor incepe turcii sa miste, probabil ca va putea opri la CIC la o cafea. Ma gandesc ca s-a imprietenit si cu cainii de pe lot pana acum  :D

adrian sibiu

Zic că deocamdată să stați blînzi și să sedeți, așa cum zîce ardeleanu',nu mai porniți polemici aiurea,dacă cei de la Mapa stau bine cu managementul n-or să fie probleme(eu știu că stau bine),vom vedea curând acest lucru.De lucrat se poate lucra lejer chair 12 luni din an,ne-o demonstrează Porr-ul cu vârf și îndesat,pe lotul doi avem structuri și tunele multe,ceea ce înseamnă front de lucru și iarna,dar așa cum v-am spus și mai sus,depinde mult de organizare.

hefaistos

De organizare... si de bani.
Pe la sfarsitul proiectarii (ma rog mai devreme, dupa foraje) vor sti turcii daca si-au luat teapa sau nu. Si din reactia lor vom afla daca au sublicitat sau sunt multumiti.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

API pe Facebook

Previziuni rutiere 2022. Ca la fiecare început de an, presa și publicul ne întreabă ce vom inaugura în 2022. Iată estimările noastre pentru cele mai importante drumuri aflate în stadiu avansat de execuție, nu vorbim de cele aflate în pregătire, licitație sau abia contractate.

Șanse MAXIME de deschidere sunt pe DEx12 Craiova-Pitești Tronsonul 2 (Balș Vest-Slatina Est), 39,85 kilometri, primii de drum expres veritabil din țara noastră, în primăvară, cel târziu iunie, și pe A1 Sibiu-Pitești Secțiunea 1 (Sibiu-Boița), 13,17 km, undeva spre final de an, înainte de termenul contractual (aprilie 2023).