Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 75 Guests are viewing this topic.

dorum

4 e semnat? Ca am pierdut sirul... stiu ca e PORR, dar nu mai stiam daca e semnat sau nu

Kimi


GAC

La lotul 4 intrebarea este daca s-a dat OIL (pe partea de proiectare)?
In ceea ce priveste contestatia de pe lotul 3, nu este un termen limita de depuneri contestatii? Fiecare contesta cand il apuca?
Sper ca realizati ca motivul pentru care procedurile birocratice merg asa de greu este pentru ca legile permit, ba chiar incurajeaza acest modus operandi. Daca regula cu 10 zile lucratoare ar fi universala, am fi evitat asemenea situatii.

Kitz

^
Au contestat ULTIMELE clarificări. Ai fi vrut să conteste în 2020 ce a zis CNAIR în 2022 ?

dorum

Am o vaga impresie ca si raspunsurile in doru lelii a CNAIR la clarificari, contribuie la asta...

florin74

#56480
Pai daca CNAIR abia acum a raspuns la solicitarile de clarificari, si a facut-o si in bataie de joc. Am inteles ca este praf, praf documentatia...
De exemplu, intreaba ofertantii SF nu corespunde cu  cerintele din acordul de mediu si cerintele beneficiarului, ce facem? Respectatia documentatia
Mai intreaba lumea nu actualizati valorile ca licitatia e de acum 1 an si jumatate, preturile au bubuit. Raspuns : preturile sunt actualizate (au anticipat din 2020 cresterile de preturi din 2021... :headbash: )
Sunt probleme mari la structuri, ies niste aberatii de poduri, ca unii ofertanti au factu niste ridicari toop si simulari, si intreaba, se pot modifica structurile/deplasa 50-100 m, raspuns, se respecta documentatia....
La asemenea documentatie si raspunsuri, imi pare rau, asta e actiunea de urmat.
Si de aceea ne intrebam de ce avem doar 1 ofertant la PiSi2, la M6.2 avem 3 gherle de ofertanti din Turcia, (acolo preturile sunt din 2016, la fel documentatie praf)...
Vai de capul nostru.

dorum

Pisi2 nu se va face cu Mapa...trust me :(

adiarc

^ se poate face doar daca se aliniaza astrele.

...dar după cum arata unele cai ferate prin zona si la "multitudinea "de foraje facute...nici eu nu cred ca se vor alinia...le dau 10%sanse.....sa faca in buget.. sau vor sarii din buget mult ( aici fie vor abandona,fie daca ii tine portofelul vor face pe banii lor,urmand sa isi recupereze banii prin claimuri )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Daca ar refuza semnarea contractului pentru PiSi 2, cei de la MAPA ar avea o mare problema, pentru ca ar primi imediat document constatator "negativ" si ar putea fi exclusi imediat de la toate licitatiile la care participa (LD2, PiSi 3, A3 Poarta Salajului - Zalau, plus cele 3 loturi din A7 Ploiesti - Buzau) si de la care ar participa in viitorul apropiat (in absenta unei sentinte definitive a unei instante, de anulare sau suspendare a (efectelor) documentului constatator). Bineinteles ca s-ar mai putea pierde vremea si cu diferite contestatii referitoare la astfel de excluderi, dar daca ar fi doar din vina lor, sansele de castig ar fi virtual nule.

NGC

^

Vineri seara a fost lansata licitatia [CN1038797] "Servicii de Supervizare pentru Autostrada Lugoj - Deva (A1) Lot 2 km 27+620 - km 56+220 Sectiunea E si finalizare Sectiunea D".

Valoare estimata: 25.873.136,08 RON fara TVA

Durata contractului: "172 luni incepand de la Data de Incepere a Contractului si cuprinde: 14 luni supervizarea pentru etapa de proiectare, 34 luni supervizarea pentru etapa de executie a lucrarilor si 124 de luni supervizarea pentru perioada de garantie a lucrarilor"

Finantare: PNRR

Termen depunere oferte: 21.03.2022

Cetatean

Preturile probabil o sa mai primeasca o ajustare prin legea asta noua. Pe CF,unii au primit vreo 20% in plus fata de ce au licitat. Ca sa nu mai zic,probabil proiectul o sa fie gata la 80% din ce s-a licitat,financiar vorbind.
Iar legat de respectat documentatia,daca au oameni capabili pot si o sa faca optimizari.
O sa le arate celor de la Cnair ca fac economie de timp si mai ales bani si vor accepta si alte solutii.
Scurtat/lungit structuri,modificat tablier,fundatii etc,in functie de ce o sa gaseasca efectiv pe teren.

BoGDaN

Astaldi a fost si ramane unul dintre "greii" constructiei de autostrazi din Romania impreuna cu PORR, Strabag si UMB. Sunt absolut optimist.

florin74

Acolo ofertele s-au depus in 2016-2017.  A durat mult in instanta..etc.
Aici ca oferta (inclusiv cea financiara) s-a depus in toamna 2021, la preturile de acum, ce ajustare sa mai primeasca?
Ajustarea se calculeaza ulterior. Nu retroactiv.

Cetatean

Indexarea s-a acordat pe baza faptului ca au crescut preturile la materialele esentiale.
Probabil si aici se va intampla la fel, prin firmele care se ocupa de astfel de aspecte.
Au castigat licitatia acum, dar vor termina peste X ani, deci o sa primeasca.

florin74

Aia de la CFR au primit actualizari pe perioada scursa de la depunerea ofertelor pana in prezent.
Problema mare e ca valaorea estimata pentru PiSi2/3 a fost stabilit in 2019-2020, iar in ultimul an 2021 preturile au crescut spectaculos si asta nu s-a reflectat in actualizaarea valorii DG.
Si turcii o sa primeasca actualizari, pe perioada scursa de la depunerea ofertei. Dar problema mare pentru ei ca deja cresterile mari de preturi s-au petrecut in intervalul asta (lansare licitatie-depunere oferta)
De ce crezi ca doar ei au depus oferte?

Sa vedeti la M6.2, cu valoare estimata din 2016....