Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 46 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

#56355
Bună dimineața tuturor  !
Se pare ca turcii de la Mapa și Cenghiz sunt dornici de lucru,au avut deja contacte cu primăriile pe raza cărora trece lotul doi,iar primăriile la randul lor au stabilit întâlniri cu proprietarii terenurilor ce urmează a fi expropiați, după care s-au întocmit listele cu parcelele ce vor fi expropiate,asta îmi indică faptul că turcii sunt foarte aproape de semnarea contractului.

danutzu_1069

#56356
Istoric vorbind, "Navalesc Turcii!!" nu este o expresie placuta... dar in actualul context merge...si as adauga si ... "deschideti portile, sa fie primiti!!"
:lol:


hvm

^
De acu tre sa fie Porr1 și Porr4. :)
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

alexd4u2

Autostrada A1 Pitesti - Sibiu, Lot 5, Zona Valea Brazilor

Teo

Avand in vedere progresul constant de pe lotul Porr, nu se poate miza pe o dare in folosinta in decembrie 2022?

ddfab

pentru specialisti...
lamuriti-ma si pe mine, ca om din afara domeniului, de ce se pune acel polistiren( cel turcoaz, din fotografie) ... nu ar trebui sa fie doar beton, sa fie priza mai buna?
multumesc.


dorum

#56362
polistirenul se scoate la turnarea urmatoarei sectiuni... si se imbina betonul vechi cu cel nou ca niste zimti, exact pt ca priza sa fie mai buna

TibiV

Quote from: ddfab on December 20, 2021, 03:47:05 PM
...de ce se pune acel polistiren( cel turcoaz, din fotografie) ...

Un pic de "educated guess"...

Probabil ca sa astupe golurile de la cofrare, sa nu curga betonul in afara....
Nu poti sa astupi "perfect etans" cu cofraje din lemn/metalice, cat timp prin toate "gaurile" din cofraj iti trec tot felul de "chestii" - bare de armatura de fier-beton, si "camasile tubulare" ale cablurilor de tensionare.

(In cazul asta este post-tensionare?...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

xab80

Quote from: ddfab on December 20, 2021, 03:47:05 PM
de ce se pune acel polistiren( cel turcoaz, din fotografie) ... nu ar trebui sa fie doar beton, sa fie priza mai buna?
multumesc.
Cand se toarna opere de arta, rareori (mai bine zis niciodata) nu se poate turna toata structura dintr-o data. astfel exista asa zisele 'jonctiuni reci' adica imbinare dintre beton prins si urmatoarea sectiune. aderenta acestora poate fi marita prin cresterea suprafetei de contact.
zona de care vorbesti, va creste suprafata 'jonctiunii reci' prin zimtii creati artificial cu ajutorul polistirenului.

Duta C

@adrian sibiu....sa ne ajute Dumnezeu Mapa sa isi ia banutii si noi autostrada ca asta este interesul ca sa fie armonie!

dorum

Sa dea Domnu' ca Mapa sa nu vina doar cu mapa :)

Dragos_R

Adica sa nu vina numai cu harta, asta vrei sa spui, nu  :D ?

Ionut

Pe PiSi2 și harta e greu de făcut...

cassyo

Daca tot ne referim la cine ne-ar putea ajuta sa trecem Carpatii, sa avem in vedere ca, pe langa Mapa, mai e si Cenghiz. Acesta e varianta in limba turca a numelui lui Gingis Han, cu sensul de strong, universal ruler etc.

https://www.thenamemeaning.com/cengiz/
Calatorului ii sade bine cu drumul