Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 47 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

P3-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.2021-0

Turnare segmente



SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/11soon00

P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/12soon076

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

dorum

Nu sunt tendentios :)
Doar ca tehnic mi se pare WOW sa imbini corect segmentele!
E ceva gen, "hai ma inginerilor si topografilor, sa va vad, demonstrati!" :)

RaduC

PORR folosește BIM - Building Information Modeling - si au deja un model virtual 3D al întregului proiect dezvoltat la etapa de "design".
Asta înseamnă că fiecare etapă de construcție a viaductului, de exemplu, poate fi atent monitorizată astfel încât planșele "issued for construction" să se potrivească cu "as built".

Dar BIM își arată adevărata valoare atunci când sunt suprapuse planșele a diferite discipline: utilități, armaturi, excavații, elevatii, etc. și eventualele conflicte sunt eliminate încă de la etapa de "design".

De aceea "hai mă inginerilor și topografilor, să vă vad, demonstrați!" poate fi atins cu efort comparativ mai redus față de acum 10 ani, atât dpdv al controlului calității cât și al timpilor de implementare.

Datorită tuturor verificărilor de control al calității din timpul execuției nu are cum să nu se potrivească" mănușă" cheia de boltă.

xab80

^^
@Raduc: dorum s-a referit probabil la executie si nu la planuri. S-o fi gandit ca la noi masuratorile au tolerante mai de 'merge si-asa'. Nici eu nu cred ca va fi vreo problema la intalnire ca cei care masoara sunt super exigenti.

O intrebare pentru cine a mai vazut acest sistem: la segmentul de imbinare ('de bolta') se va folosi tot schela glisanta sau va fi alta solutie?

danutzu_1069

#56314
Cred ca pe exterior va fi cofrajul glisant iar pe interior, cofraj standard,  pe care o sa il plimbe prin interior, la urmatoarea joncțiune...

Btw, de cand cu statiile totale in locul teodolitului... mai greu cu tolerantele.... mari..

survola

^ O să vedem în curând cum se face îmbinarea, dacă se face anul ăsta.

xab80

Sunt foarte curios cum vor scoate cofrajul din interior. De dus pana la pilon stiu cum. Dar mai departe?

cfdp

Au ceva goluri lasate in placa superioara i ultimul tronson turnat. Cofragul poate fi simple grinzi si panouri Doka. Eventual popi metalici ca si pe primele deschideri turnate pe esafodaj. Zic si eu o parere. Dar o sa vedem in scurt timp.

TibiV

@xab80,
nu ai vazut ca au lasat "gauri" pe centru?...

Tehnic, alea se numesc "goluri tehnologice". Daca ai fi urmarirt amaratii aia de kilometri de metrou realizati in ultimii 30 de ani, ai fi fost lamurit cu "gaurile" lasate special pentru astfel de operatiuni...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Bine, bine dar si alea trebuie acoperite la un moment dat... Si tot trebuie cofrat in interior...

GIV

^ eu nu prea am inteles despre ce gauri este vorba si pe unde se scoate cofrajul din interior.

exista o explicatie video cu care m-ati putea ajuta?

multumesc

BigZ


adrian sibiu

#56322
^BigZ foarte bun simțul tău de observație,așa este,acele ,,guri tehnologice"asa cum a amintit și Tibi V mai sus,se vor folosi pentru evacuarea cofrajelor și a popilor folosiți pentru susținerea plăcii superioare dinspre interior,care ulterior evacuării se vor arma și betona.

GIV

multumesc frumos pentru explicatii

xab80

@TibiV
Nu am urmarit metroul, doar autostrada.
Acum sunt lamurit, mai putin metoda prin care se astupa acele gauri tehnologice.