News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 24 Guests are viewing this topic.

gicu

Erau de așteptat și se știa de ele. La fel cum știm că urmează dealurile din zona viaductului Aciliu, care e încă o zonă nerezolvată.

JohannDB

              Nu știu ce să zic, dar sensul Sibiu-Sebeș, km 263-264 (cu probleme pe direcție inversă, spre Sibiu, unde trebuia să te ții bine de volan ,în coborâre, pe "valurile Dunării"), și la ultima trecere acum două săptămâni, nu mi s-a părut, "dezastru". Mai degrabă este remarcabilă o trambulină serioasă pe sensul spre Sebeș, imediat după borna 261 (după ce treci de ieșirea din parcare), spre tunel..... Și te saltă serios trambulina, mașina dând bine de tot în brânci, pe banda 2, mai ales !!
             Cât privește "Aciliu" la km 274 - 276 (îndeosebi 275 - 276), după viaduct spre nodul Apold (sensul Sibiu - Sebeș), a fost "îndreptat" (în ce privește planietatea) recent, acum vreo două luni, maxim, prin reasfaltare. Celebra zonă cu demolarea !

adiarc

eu as spune ca e situatia ideala pt statul roman ( litere mici), si mai ales pt contribuabil ,la lucrarile din zona tunelului Sacel.Acolo nu a fost făcută receptia finală pe fostul lot Astaldi si din cate cunosc, lucraile se fac pe banii constructorului.

In schimb la Aciliu,asa cum am anticipat zona va fii un santier etern,pana la o solutie definitiva ( lungirea viaductului la ambele capete de ex )......de data asta pe banii statului...si vor fii zeci de mil de euro,mai ales daca la capatul spre Saliste se face un tunel de cateva sute de m,cum ar fii fost normal...poate  chiar peste 100 de mil euro
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

xab80

^^^
@adiarc: am citit despre problemele de la Aciliu, mai precis dealul Bucium, parca asa se numeste zona. Nu inteleg de ce ar trebui prelungit viaductul si unde ar trebui facut tunel. Stabilizarea acelui deal nu ar fi de ajuns?

danutzu_1069

#56194
@xab80, o lectura a postărilor din perioada construcției te poate lamuri... si mai ales pozele din acea perioada, când constructorul a adus si a montat un echipament pentru "cămășuit" tuneluri pe interior (asta fiind utilizarea standard)... Asta după ce au săpat debleul si a început sa "curgă dealul... După cum se vede debleul se" întinde" pe doua tipuri de soluri... cel imediat după viaduct, care este stâncos / stabil si mai departe spre Săliște urmează pe stânga un  sol "alunecos"...
Ideea era ca fiind debleul deja săpat, se puteau turna "cochiliile" tunelurilor  si după, sa fie acoperite cu pământ...

dorum

Ne minunam si noi pe vremea aia... iaca ma tunelu', au montat cofragul plimbaret.
Apoi dezamagire, cum l-au montat, asa l-au si demontat :(

vancouver

Un viaduct gen Aciliu nu se poate prelungi.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

gruiarew

Și cu toate problemele astea totuși se circulă. Nu dați cu pietre, că nu-mi plac lucrurile fușerite și făcute aiurea. Dar parcă aș fi preferat un Aciliu 2 la Coșevița, să se poată circula cât de cât normal prin satele alea...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adrian sibiu

#56198
Salutare tuturor  !
Azi am încercat să filmez tot lotul începând de la Boita din cauza vântului ce bătea la rafală din sud,cauza ce până la urmă m-a făcut să abandonez această filmare lângă culmea dealului din apropierea giratoriului Boita !


adiarc

#56199
Xab80...initial solutia propusa era un viaduct Aciliu,mai lung cu aprox 3 km spre nodul Apold ( un fel de viaduct ingropat,aproape fara pile la suprafata solului ,ci doar ingropate ),iar spre Saliste tunel de minim 800 de M ( constructorul chiar adusese in santier mulaje pt turnarea unor segmente de tunel ( in urma de tot,am postat poze  - prin 2013,2014)....acestea nu s-au mai facut,din motive de incompetenta si dorinta de a taia panglici ( beneficiarul cnair a constatat ca sunt prea scumpe,dar de fapt situatia de acum si eventualele remedieri in acest sens vor fii muuuult mai scumpe )

Asadar avem minim 4 km....la un cost minim al unui asemenea viaduct/tunel de minim 20 de mil de euro/km ( la standardele de cost de dinaintea nebuniilor de scumpiri din ultimul an )...iese un cost de minim 80 mil...

daca vrei mai multe detalii te poti duce in urma pe forum si vei gasii postari graitoare cu poze doveditoare.....nu povesti de politruci fara nici o acoperire

PS..nu exista solutii care nu pot fii implementate....gen viaduct de prelungit sau viaduct nou lipit de cel existent.....insa doar daca esti dispus sa platesti costurile acestora
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

xab80

^^^
@adiarc: am cautat din urma, insa multe poze nu mai sunt accesibile si/sau nu am gasit eu postarile cu pricina. Am inteles din mai multe surse ca dealul Bucium e unul instabil si trebuiau implementate solutii mai solide pentru a stabiliza portiunea respectiva de autostrada. Am vazut si cateva filmari de pe drona din 2020. Inteleg ca alunecarea este de rotatie si nu de suprafata. Nu stiu daca asta e o veste buna sau una rea, ma gandesc ca ar exista solutii pentru stabilizare si in acest caz. Rezolvarea 'inginereasca' in mod cert ar fi o constructie adecvata geologiei si reliefului.
Multumesc oricum de raspuns!

adiarc

^ primul pas ar fii o investigatie de amploare la acesta dar si a zonei din partea opusa pana in apropierea nodului Apold
Acest pas nu a fost demarat ( s-a anulat dupa mai multe incercari,datorita pretului ridicol oferit,care nu poate garanta o documentatie de calitate )

Intre timp apar constant denivelari si crapaturi si la fiecare 3-4 luni ,cnair frezeaza si reasflateaza
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

PlayStation

S-ar opri deplasarile daca ar face tunel?
Ar mai aparea crapaturi pe carosabil?

adrian sibiu

^Si dacă s-ar reface sistemul de evacuare a apelor pluviale și ar fi scoase de sub corpul autostrăzii,cu siguranță s-ar opri din contracțiile existente acum .

adiarc

^ ^^ soluția exacta poate fii determinata doar dupa investigații geo de amploare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura