Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 42 Guests are viewing this topic.

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

sharpe

aceeasi chestie la poza dupa modificarea comisiei la Daniel-Florin Aldescu : CM
cred ca e Concediu Medical
Ţi-ai dori uneori să fii canibal, nu atât din plăcerea de a-l devora pe cutare sau cutare, cât din aceea de a-l vomita

timisoreanul

Faptul ca risca sa fie sanctionat nu echivaleaza in niciun caz cu a fost deja sanctionat. Deocamdata, e o speculatie,  o ipoteza. Asemenea intelegeri, cartel cum s-a spus pe aici, pot fi sanctionate doar de Consiliul Concurentei. Dar, si acolo este un proces de durata, in urma careia organul administrativ emite o decizie, care de asemenea poate fi contestata in justitie. Asadar, deocamdata nu vad niciun temei pentru a se admite o asemenea contestatie. Trecand peste aspectele juridice, din punctul meu de vedere ca si beneficiar al infrastructurii de transport, pe mine ma deranjeaza procedurile foarte lungi, faptul ca dureaza luni si ani de zile obtinerea avizelor si autorizatiilor de la diverse organisme, procedurile de achizitie, unde avem foarte multe contestatii, care ar trebui descurajate prin niste taxe foarte mari, faptul ca avem apoi constructori neseriosi care intarzie lucrarile. O intelegere dintre constructori ca sa nu conteste ceva, mi se pare raul cel mai mic, sincer. Pot sa inteleg si punctul de vedere al celorlalti constructori, dar pana la urma sa nu uitam finalitatea acestor lucrari si anume realizarea infrastructurii tarii, iar nu profitul unuia sau altuia. 

Morosanu

Da e CM concediu medical, covid imi pare scris.
Politica distruge tot ce atinge.

dr4qul4

atat Porr cat si Strabag au ajuns la o intelegere cu autoritatile austriece. Intelegere inseamna acord din partea ambelor parti, sau mai bine spus: consiliul concurentei austriac a sters cu buretele culpa in schimbul unor masuri compensatorii.
Pt acestia se pare ca este mai important sa incaseze niste bani si sa instituie masuri de prevenire, decat sa inchida o firma.

QuoteAustria's leading contractor Strabag A.G. and an affiliate face a $54-million fine from that country's Cartel Court for anti-competitive activities in winning work in the country's building and civil construction sectors.
The penalty follows investigations by the Austrian Federal Competition Authority in a probe into suspected bid rigging on thousands of contracts worth up to $71 million by more than 40 companies between 2002 and 2017.
Having cooperated with the investigation and admitted culpability, Strabag was eligible for a reduced fine, according to the authority. The contractor also set up a "novel monitoring system to prevent future breaches of the ban on cartels," the agency notes.
The court is empowered to impose fines equivalent to 10% of a company's total sales in the previous year.
The contractor's holding company Strabag SE ranks at No. 14 on ENR's 2020 list of the Top 150 Global Contractors, with $18.6 billion in previous year revenue, of which $15.6 billion is not in Austria.
"The fact that the accusations have been partially substantiated ...i s a great personal disappointment for me," said Thomas Birtel, CEO of Strabag SE. "But we have learned our lesson."
Strabag was among contractors whose offices were raided by the authority in 2017, which last October filed an application to the Cartel Court to impose fines on an unnamed company and three of its subsidiaries for price fixing and anti competitive bidding on contracts.
The authority then started court proceedings this April against seven companies from another Austrian construction group for taking part in a nationwide cartel. This group declined to cooperate under the leniency program, according to the authority.
SUrsa: www.enr.com

Eu nu vad nici o diferenta intre aceasta intelegere si una prin care se reziliaza amiabil un contract. 
Daca ar fi pedepsiti, atunci ar trebui pedepsiti prin certificat negativ toti constructorii care in Romania au reziliat un contract.
Chinezii nu sunt in aceeasi situatie pentru ca ei au refuzat sa-si recunoasca vina, sa plateasca amenda si sa introduca masuri de prevenire a acestor practici.

Deja o dam in absurd.

@NGC, +1 pt informatii. Nu impuscam mesagerul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

MAP

O noua filmare PiSi5, de la Tatu A


BigZ

hmm mobilizarea lui Astaldi pare buna, as zice. Pareri?

shogom

Bunicica. Am numarat 5 foreze,  7-8 excavatoare, camioane .
E firma cu experienta in Ro, cred c o sa confirme așteptările.
Nu mai tin minte discutiile de pe thread dar parca au pornit mai tarziu decat ne asteptam( de la primirea AC sau OIL).

mike_us

  Au primit ordinul de începere construcție pe 1 Septembrie. Bine ca au decis sa intre in teren asa de târziu si nu au așteptat pina la primăvara. Firme ca Astaldi, PORR, Strabag si mai ales UMB își fac treaba lor. Întârzierile apar in marea majoritate la SF uri, licitații, contestații.


mirceaeliade

Poate si mie sa imi traduca cineva limbajul asta birocratic in limbaj pe intelesul tuturora?


>CNAIR S.A. cunoaște faptul că are obligația semnării contractului chiar dacă s-a depus plângere împotriva Deciziei inițiale, dar din cauza noii contestații depuse la CNSC de către ofertantul situat pe locul II, compania are obligația să aștepte soluționarea acesteia, potrivit legii.

>Precizăm că prevederile legale aplicabile în materia achizițiilor publice fac imposibilă semnarea contractului, ca urmare a noii contestații depuse la CNSC.

Nu se daduse o lege sa OBLIGE semnarea chit ca e contestatie?  Cum rezulta asta in "are obligatia sa astepte" si "imposibila semnarea".  Sunt doua legi care se bat cap-in-cap?

TibiV

Pentru ca este o alta contestatie, care inca nu a fost solutionata de CNSC...

Cu alte cuvinte, dca sunt 10 contestatii, degeaba sunt solutionate 9 dintre ele. Trebuie sa astepte si dupa a zecea...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Nelu

Contestatia nu trebuia depusa in 10 zile,se poate depune si dupa decizia pentru prima contestatie de alta firma care a licitat ?

alexd4u2

A1, Lot 5, segmentul Merisani - Manicesti, 30.10.2021