Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 35 Guests are viewing this topic.

paulmare

^ e un interviu cu PM lui Porr pus aici pe forum, abia la anul in martie vor avea un sens complet, motivul l-a spus AlexV

hefaistos

In martie un sens complet în iulie - august (spre octombrie) al doilea. Sper ca nu se aștepta cineva sa deschidem în decembrie a. c. circulația.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

adiarc

no way 2021..sincer,optimistul din mine isi dorește sf de 2022..dar,intradevar e prematur pt orice pronostic
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Pentru deschiderea circulației e suficient un singur viaduct din cele două, fiindcă imediat după el e ieșirea pe bretea spre DN7. Final de 2022 e mai mult decât rezonabil.

naivu

Imho, Porr nu are nici un interes sa termine viaductul de pe un sens mai devreme si apoi sa fie presat de societatea civila la o deschidere partiala care sa-i rapeasca din spatiul de miscare prin santier. Cel putin nu cat timp este in grafic cu lucrarlle de pe santier!

hefaistos

E si asta un punct de vedere.
O alta posibilitate este sa-si creeze un PR pozitiv (daca e corecta formularea  O:-) ) prin deschiderea partiala pe un singur sens, aratand astfel ca ii pasa de clientii finali, cetatenii romani.
Asta ca sa dam o tema de gandire managementului de acolo.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

RaduG

Eu mă îndoiesc sincer că dă cineva în trafic unul din viaducte în timp ce pe deasupra lui trece brațul macaralei încărcat cu diverse materiale. Este safety elementar de șantier, care nu cred că va permite asta.
Dar, dacă eventual se termină partea de infrastructură și se demontează macaralele, astfel încât să nu mai existe pericol accidente de muncă, s-ar putea da în trafic cale spre Boița cu câteva luni mai devreme, cât ar dura restul de lucrări la celălalt sens. Cum s-a făcut și la nodul Alba Iulia Nord, de pe A10.

hefaistos

 :D
Tocmai, tema de gandire.
Ei stiu mai bine toate cele si, evident, safety first. In primul rand pentru ca safety first si in al doilea rand pentru ca un accident ar fi bad PR.
Dar sa aiba in vedere ca romanii sunt tot mai avizi de dechideri in avans, dupa 15 ani de deschideri intarziate. Deschideri, nu receptii, publicului larg nu prea ii pasa de receptii.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

pasadia

^ @NGC - ok, si care e etapa urmatoare? Sau mai corect, care e DL-ul pentru etapa urmatoare?

carutasul

acum avem DN-ul dublat, nu mai e așa critic :)

pasadia

Îl întrebam pe NGC vizavi de postarea sa de mai sus referitoare la Lugoj - Deva L2, zona cu tuneluri. Unde DN-ul nu e dublat (doar reabilitat, dar aștept primăvara viitoare să mă pronunț cu privire la calitatea lucrării).


NGC

LD2

Presupun ca "DL" inseamna deadline.

Clasamentul este ciripit de vrabiute, fiindca inca nu s-a incheiat "oficial" etapa de preselectie. Termenul oficial pentru asta este 31.12.2021, dar din ce se aude, zilele acestea se va finaliza aceasta etapa.

Urmeaza apoi stabilirea unui termen pentru depunerea ofertelor propriu-zise (estimez cam peste 2 luni), eventual niste clarificari si vreo amanare doua. Daca pana la sfarsitul anului se depun ofertele, stam bine (in masura in care putem spune "bine" in situatia data), desi ma indoiesc ca se va intampla asta.

hvm

si sa scapam fara contestatie? Nu prea imi vine sa cred. apropo, cine incaseaza banii de contestatie daca nu se aproba contestatia? CNAIR sau cei care judeca?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Adisan

Relocare DJ105G și viaduct Tălmaciu, Autostrada A1, lot 1 Sibiu-Boița 08.10.2021



Lucrări reabilitare, trafic deviat pe Autostrada A1 între Orăștie și Sibiu, zona Săcel

https://www.youtube.com/watch?v=zxo5X4WLdvQ&ab_channel=Adisan

dorum

despre benzinarii oare mai stim ceva?