Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 58 Guests are viewing this topic.

CAS

O filmare de pe YouTube cu AUTOSTRADA SIBIU-PITESTI, SECTIUNEA 5, CURTEA DE ARGES-PITESTI 01.10.2021


xab80

Am si eu o intrebare legata de viaductul Talmacel: la pila unde s-a inceput recent turnarea cu cofrajul glisant, nu se mai pastreaza turnarea simetrica a modulelor (adica sa fie pila in echilibru). Asta nu e o problema?

elphax

nu cred ca un segment in plus afecteaza mult echilibrul mai ales la faza in care sunt mai la inceput adica aproape de ax. se muta centrul de greutate cu cateva zeci de centimetri maxim. luam in calcul si greutatea sistemelor, cofrajelor, materialelor, tot timpul va fi o diferenta intre stanga si dreapta

RaduG

Lotul 5 Curtea de Argeș - Pitești, 2-3 Octombrei 2021, nodul rutier Mănicești:

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

^Zic ca doar s-a mutat primul cofrajul dinspre Pitesti si de asta pare ca e diferenta.
Ramane acelasi sistem de lucru.

vm75

Cam greu se urneste Astaldi pe lotul 5. Mai bine se misca deocamdata Aktor (adica Marcu) pe A0.

Stiu ca e prematur, dar bucata dintre Pitesti si nodul Manicesti pare destul de simpla, cu nodurile din capete si o singura trecere peste Arges. Ar putea fi deschisa lejer in 2023 si ar insemna un mare castig de timp si siguranta.

xab80

#55791
Cofrajele, sistemele nu cred ca au pondere mare. In momentul armarii dar mai ales a turnarii se 'depune' greutatea esentiala de pe pod. Iar cu cat se departeaza de centru, cu atat bratul fortei creste si fortele de dezechilibru se vor accentua. Sunt curios in ce moment vor ecilibra turnarile.

alecu26

Asta zic si eu. Filmarea e facut cand unul dintre cofraje era pus pe pozitia urmatoarea, iar celalt inca nu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adrian sibiu

#55793
Xab se toarnă concomitent în ambele capete ,nu ramane un sistem turnat și unul neturnat, probabil că filmarea e facuta imediat după mutarea unuia dintre carucioare celălalt urmand a fi mutat ulterior.

cfdp

#55794
oricum tronsoanele nu stau fara tensionare, deci fasc trebuie montat. numai daca din proiectare acestea se acncoreaza asimetric fata de pila. este posibil deoarece infasuratoarea de momente difera. Pe pilele 3,4,5 este incastrare  iar pe pilele 1,2, 6,7 grinda continua simplu rezemata sau articulata..... diagrama asimetrica, deci aportul din pretentionare este asimetric fata de pilele 3 si 5
Cred ca pe pilele 1,2,6,7 este simpla rezemare


Probiu


mirceaeliade

>Dupa prima runda de evaluari, din cele 9 oferte au fost selectate 6 care s-au precalificat, iar acestea ar putea fi anuntate chiar in aceasta saptamana, conform CNAIR.

adica stiu sigur ca s-au selectat sau jurnalistii dau cu ghici?

Feri

#55798
ˆˆ @IlisescuV : Si FCC & Gulermak sunt teoretic foarte ok. FCC nu mai au nevoie de prezentare la noi iar Gulermak au lucrari la metrourile din Istanbul, Dubai sau Varsovia. Tot la Varsovia, au facut si un lot din centura S2, cel cu podul peste Vistula. Asadar un parteneriat interesant.

http://www.gulermak.com.tr/EN/completed-projects-79

alecu26

FCC nu a facut mare branza in Romania. Ba din contra. Au si fost pe punctul de a pleca...dar din greseala au castigat loturile de CF.
La nivel de grup au avut mari probleme financiare...noroc cu Bill Gates si Carlos Slim.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).