News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 43 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Nu are nici un rost sa faci si Tigveni-Curtea de Arges. Ai deja A1 pe acelasi traseu, care merge paralel la doar cativa km. Si desi este distanta mica, ar fi macar un tunel destul de lung.
Un DX Tigveni -Ocnele Mari ar fi mai mult decat de ajuns.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

hefaistos

La anu și la mulți ani!
O sa fie de mult gata secțiunile 2 și 3 și Râmnicu Vâlcea o sa tot aștepte începerea lucrărilor pe acest DX. După care o sa fie anulat pentru ca nu o sa mai fie bani de la UE pentru rutier (după 2027) și nu o sa dea nimeni 400 de milione de euro de la buget.
Și uite asa in 2030 va fi repus pe tapet proiectul de modernizare a DN-ului, ca soluție optima.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

raulbogdan23

P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente











SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/11soon060

vancouver

@b1: ti-am raspuns aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=341.msg361508#msg361508 . Cred ca putem continua acolo discutia despre DX A1 - Rm. Valcea - Horezu.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


TVlad

Stie cineva de ce pe A1 intre Bucuresti si Pitesti nu exista panouri antiorbire si nodurile nu sint iluminate? E din cauza vreunui normativ mai vechi, in vigoare in vremea reconstructiei acestei autostrazi acum 20 de ani? In cazul asta, e in plan aducerea ei la o forma mai moderna?

Fred

Pe vremea cand a fost construita nodurile nu erau iluminate. Panouri antiorbire ma asteptam sa puna de multa vreme, nu stiu ce asteapta.

panda_no 5

#55747
^^

Am intrebat eu acum ceva timp la MT de ce nu sunt panouri antiorbire.
Easpunsul oficial este :
Nu a fost proiectata de la bun inceput cu panouri antiorbire si deocamdata nici nu s-a luat in calcul montarea lor :((
Asta ar fi raspunsul pe scurt

TVlad

Ar fi indicat sa ia in calcul montarea lor. Tronsonul asta de autostrada cred ca e cel mai circulat din tara si totodata e in cea mai proasta stare. Circul rar noaptea pe acolo insa e foarte neplacut: asfalt valurit, faruri in ochi, bezna in noduri...e mare diferenta fata de restul autostrazilor. Culmea e ca intre 1972 si 2000 separarea intre sensuri era facuta cu perdea vegetala care asigura si protectie antiorbire.

rocklee

Multumim Cnair pentru ca ne oferiti toate facilitatile si oportunitatea de a circula in siguranta pe autostrada a 1 fara sa fim orbiti de farurile colegilor de trafic....
Asa este si intre simeia si deva ..
Si pe a 10 lotul Pizzaboy...Mulțumesc  Cnair  >:(

Drumm1

Pe A1 intre Bucuresti si Pitesti avem Panouri antiorbire si nodurile sunt luminate.

dumbravaandrei

ce panouri antiorbire au pus pe A1 de la Pitesti la Bucuresti?
Nu de alta, dar am venit sambata seara pe acolo si am ajuns in bucuresti cu ochii de zici ca am sudat toata saptamana fara masca...

Lau

Panourile antiorbire folosite la noi sunt oricum o mare prostie.
Zboară la primul vânt și rămân găuri care noaptea deranjează mai mult decât dacă n-ar fi panouri deloc.
Nu că ar fi soluția ideală, dar personal prefer mai mult plasa folosită pe autostrăzile mai noi din Ungaria (vezi M43).
Iar în Germania sau Austria nu țin minte să fi văzut nici un fel de sistem antiorbire...

gruiarew

E și parapetul mai sus și oamenii mai spălați. La noi trei din cinci au rude aviatori. Noaptea de DN / DJ mergi mai mult orbește...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

MihaiD

să zicem că ești un ,,băiat deștept", care își standardizează un anumit tip de panouri antiorbire, apoi CNAIR bagă în caietul de sarcini fix acele panouri, pe care numai tu le faci. Nu contează că-s chestii inutile sau proaste, important e că-s standardizate și că le vrea CNAIR.