News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

ddfab se așteaptă după Ok-ul probelor de asfalt care văd că întârzie foarte mult,a trecut deja prea mult timp de la probă!
Oare de ce e nevoie de atâta timp ?

rocklee

Or fi dus probele de asfalt in Austrea ...pe jos si canda au ajuns cu ele ...au constatat ca șeful de laborator...este plecat in concediu...si nare semnal la mobil. :(

Adisan


danutzu_1069

Cred ca se poate consemna finalizarea montajului celor doua cofraje pe 5A.

adrian sibiu

#55714
Danutzu_1069 finalizarea montării se poate consemna încă din 17.09.2021 ,în 16.09.2021 cand am filmat eu se lucra la finalizarea montării sistemului dinspre Boita !
Rocklee probele sunt în curtea Cnair,problema e la ei in bătătură!

alexmocian

Parerea mea este ca au rezultatul dar si-au facut un calcul si au nevoie de toata distanta de la Sibiu pana la supratraversarea drumului local cu balast stabilizat  ca sa poata asterne asfalt continu si sa nu-l opreasca pana cand nu termina primele 2 straturi sau poate numai unul. Oricum se vede din avion ca lucreaza dupa un plan anume si au sens toate lucrarile. Succesiunea la cateva lucrari de betonare trebuiau facute diferit dupa parerea mea ca sa aiba front de lucru la terasamente, in special la capetele viaductelor principale. Dar poate planul lor este gandit dupa forta de munca disponibila in perioada respectiva si cantitatea de material ce trebuie asezata in terasament. Cred ca si PiSi4 o sa arate la fel de bine ca acest lot. Cheers

Hercule

#55716
Aici cred ca s-a exagerat cu optimizarea. Nu puteau sa faca podul pe aliniamentul vechi? Cat au economisit la grinzi la unghiul asta ascutit al drumului nou fata de drumul vechi? Merita pentru 2m grinzi x 5 buc?



Apropo de filmari (:gj:) la terasamente se sta bine, progresul e semnificativ. La structuri insa, in afara de viaductul Talmacel, lucrarile cam stagneaza.
Deșteaptă-te române!

dorum


danpandrea

Interviurile de acest gen sunt (în general) făcute ca antreprenorul să dea bine. Cu toate acestea, declarația merită notată pentru posteritate:

"Interviu cu Mario Proell, COO Divizia Infrastructura si membru al board-ului director al PORR Construct, si Vladimir Spirescu, COO Divizia Constructii Civile si membru al board-ului director al PORR Construct.

- Care sunt principalele proiecte la care lucrati?
- Lotul 1 al autostrazii Sibiu-Pitesti reprezinta unul dintre cele mai mari si importante proiecte de infrastructura la care lucram in prezent. Contractual, Lotul 1 trebuie sa fie gata pana in 2023, dar avem toate sansele sa il finalizam mai repede, la inceputul anului 2023, poate chiar finalul anului 2022. Depindem foarte mult de conditiile atmosferice."


Agenda Construcțiilor

Telvanni

Si mie mi se pare exagerat ca nu au respectat aliniamentul drumului existent. Singurul noroc este ca masinile usor-usor vor lua singure curbele (deja unele o fac) si astfel va scadea numarul de potentiale accidente/derapaje.

elphax

pai e ca si la giratorii, sunt puse ca sa mai reduci viteza ...

mirceaeliade

foarte frumoase videourile asteacu comparatii la distante de cateva luni.  e foarte clar de vazut pe unde s-a avansat si chiar ar putea fi folosite la cursuri in facultatile de constructii.  la cat mai multe videouri comparative pe forumul asta :)

tom_sawyer

Șantier Sibiu - Boita - 24.09.2021

Progresul fizic al șantierului pentru construirea Lotului 1 din Autostrada Sibiu - Pitești a depășit 50%. Antreprenorul lucrează pe toate fronturile dar cea mai mare concentrare de forțe este în zona viaductului Tălmăcel și la excavațiile din jur.

DRDP Brașov


adrian sibiu

#55723
Salutare tuturor  !
În această seară a fost turnat segmentul 8 la pila principală a căii de rulare Sibiu !
Enjoy !


tom_sawyer

#55724
Guvernul promite un drum expres prin care Municipiul Râmnicu Vâlcea va fi legat de autostrada Sibiu-Piteşti. Asta după ce la începutul lunii septembrie fostul ministru al Trasporturilor, Cătălin Drulă, anunţa că au fost depuse deja patru oferte pentru proiectarea tronsonului 6 al autostrăzii Sibiu-Piteşti, respectiv pentru reabilitarea unui drum deja existent, afectat pe mai multe segmente  de alunecări de teren.

Patru oferte au fost depuse la licitaţia organizată în această vară de Ministerul Transporturilor pentru segmentul 6 al autostrăzii Sibiu-Piteşti. Proiectul  pentru acest tronson a fost împărţit în  două sectoare, între Curtea de Argeş şi Tigveni, respectiv între Tigveni şi Râmnicu Vâlcea. Conform caietului de sarcini, primul segment măsoară 11 kilometri şi  prevede refacerea DN 73 C, care face legătura între Curtea de Argeş şi Râmnicu Vâlcea. Al doilea segment are aproximativ 13 kilometri şi prevede de asemenea reabilitarea  DN 73 C. Nemulţumit de soluţia propusă de fostul ministru al Transporturilor, deputatul Cristian Buican a solicitat reevaluarea proiectului. Premierul Florin Cîţu a anunţat în timpul vizitei efectuate joi, la Râmnicu Vâlcea, că se va reveni la varianta construirii unui drum expres.

TVR Craiova 24 sept. 2021



06 Iulie 2021

"A fost lansata licitatia pentru proiectarea conexiunii orasului Ramnicu Valcea cu autostrada Sibiu-Pitesti, via DN 73C.

Asa-numita sectiune 6 a A1 Sibiu-Pitesti este inclusa in Masterplanul General de Transport al Romaniei si este impartita in doua segmente:

- Primul, cu o lungime de 11 km, se intinde de la Curtea de Arges la Tigveni. Aici sunt in plan lucrari de refacere a structurii rutiere, amplasarea unor elemente de siguranta rutiera, montarea unui sistem modern de scurgere a apelor si consolidari punctuale ale drumului.

- Al doilea segment, de la Tigveni la Ramnicu Valcea, presupune lucrari de modernizare pentru 13 km din DN 73C si construirea unui drum nou, de 3 km, care va face legatura intre A1 si drumul national", anunta ministrul.

Catalin Drula vine si cu detaliile tehnice.

"Pentru drumul nou si pentru cel modernizat, latimea platformei va fi de 10 m, astfel:

✔️ cate 3,5 m pentru fiecare banda de circulatie,

✔️ cate 0,75 m pentru fiecare dintre cele doua benzi de incadrare,

✔️ cate 0,75 m pentru fiecare dintre cele doua acostamente.

Ambele proiecte beneficiaza de noul model de caiet de sarcini al CNAIR", informeaza ministrul.



ziare.com