Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 30 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Lotul 2 se termina imediat dupa un spatiu de servicii  din care se paote face usor acces temporar. Dar oricum nu ar fi prea util. Lotul 3 este cel mai important, cel care efectiv trece muntii, pentru ca treci din Valea Oltului in cea a Topologului.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paullie

Fiindca tot se vorbeste de loturi si sunt ceva discutii si la A13 voua ce vi se pare aiurea in imaginea de mai jos?


danpandrea

^Va trebui să fii un pic mai specific. Că sunt multe.

paullie

Deci pe A1 facem doua tuneluri serioase ca sa ocolim Boita pe la Vest sa nu stricam ROSCI0304 dar in schimb o facem praf cu A13. GENIAL.

crystale

Vina e a noastră, fiindcă am promovat cretini!

vancouver

Nu este acesta motivul principal al ocolirii Boita pe la vest. Ci faptul ca oricum A1 vine de la Sibiu pe acel deal si deja e foarte sus. Ca sa ocoleasca pe la est insemna sa coboare foarte mult si apoi sa urce iarasi agresiv dupa Boita. Sau se facea ditai viaductul de 2-3 km ca sa mearga mai lin prin est, fara a mai "ateriza" pe sol.

Legat de acea zona protejata, ea este o aberatie. Discutam de niste terenuri agricole. Deci nu e nici o problema ca A13 trece pe acolo.

Iar legat de o alta ruta pentru A13, putem discuta pe threadul A13, aici e despre A1.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

alecu26

@Paullie, discutia e veche de cativa ani. Motivele sunt simple. Cineva nu a vrut, nu a stiu, sa proiecteze tuneluri si a facut din cifre sa iasa ca totul e bine pe la Boita.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mike_us

3 septembrie s-a anunțat câștigător lot 4 deci undeva săptămâna viitoare am trebui sa aflam daca se semnează sau nu?

raulbogdan23

#55673
P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.2021--

P5-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.2021--

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente









SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/11soon044

adrian sibiu

Salutare tuturor  !
Azi au început lucrările de înlocuire a stâlpilor de înaltă tensiune din apropierea autostrăzii A1 Sibiu Pitești lot1 Sibiu-Boita km3 !
Enjoy!


oneLess

#55675
după calculele mele și datele centralizate ale  lui @raulbogdan23
P-4B ar trebui să fie terminat ( segment 11 turnat )
undeva înainte de 1 noiembrie
mai rămân 2 luni pănă la sfărșitul anului
și cu vreme bună am putea vedea mutat cofrajul culisant
și turnat măcar un segment 1
pe un alt pilon până la 1 ianuarie 2022

icristian

Sistemul de cofraj de pe P4-A imi pare ca a fost demontat din filmarea lui Adrian de pe 8 sept. Mai sunt cativa elementi sus, dar din ce vad eu nu mai e nimic pe pozitie.

hefaistos

Mie mi se pare ca nu se grabesc cu mutarea primului sistem de cofrare. Deci probabil au termene contractuale lejere (ma refer la subcontractor, ca Porr stim ce termen are).
Au terminat ultimul segment acum o luna si. Teoretic ar fi trebuit sa dureze mai putin, pentru ca unele subansamble se transfera, nu se mai desfac la nivel de componente.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Hercule

Eu cred ca asteapta sa se elibereze si al doilea sistem de cofrare pentru a putea merge in tandem cu amandoua pe acelasi fir, unul de pe stalpul dinspre Sibiu si unul dinspre Boita.
Deșteaptă-te române!

GIV