Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 28 Guests are viewing this topic.

TibiV

Tudor99,
excelenta filmare.

Cred ca o putem considera ca filmarea de referinta pentru momentul zero al lucrarilor pe PiSi5 (Sibiu-Pitesti lot 5)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shogom

Pisi5 pare accesibil dpdv lucrari de arta si volume de excavat.
Adica Porr are viata mai grea pe Sibiu- Boita.

dorel_cu_lopata

#55637
Reevaluarea ofertei chinezesti pentru Sibiu-Pitesti lotul 4 si noii autori.




















































Vechea comisie de evaluare.






Au schimbat 2 din 5 membrii ai comisiei. Daca initial doar 1 membru al comisiei de evaluare era pentru excludere (el a venit cu "ideea") dupa schimbarea membrilor comisiei toti au fost de acord cu excluderea si nu mai sunt opinii separate.

dorel_cu_lopata

#55638
Alta comisie alt rezultat pentru acelasi ofertant chinez. Comparati decizia comisiei de evaluare de mai sus cu decizia comisiei de evaluare de la Craiova-Pitesti lotul 4 acum o luna in baza acelorasi informatii tot dupa o decizie a CAB de verificare a aplicabilitatii articolelor pentru excludere.


Membrii comisiei de evaluare de la Craiova-Pitesti lotul 4.


Observati vreun membru comun in cele 2 comisii de evaluare? (Cristian PAUN - Inginer) Foarte interesant cum si-a schimbat parerea cu 180 de grade dupa doar cateva saptamani. Ce sau cine l-a influentat? Economica scrie articole impotriva cnair sau doar articole de lauda?

alesd

Am gasit in legea 98 art. 167 lit. g) si art. 169.
Quoteg) operatorul economic și-a încălcat în mod grav sau repetat obligațiile principale ce-i reveneau în cadrul unui contract de achiziții publice, al unui contract de achiziții sectoriale sau al unui contract de concesiune încheiate anterior, iar aceste încălcări au dus la încetarea anticipată a respectivului contract, plata de daune-interese sau alte sancțiuni comparabile;
QuoteAutoritatea contractantă exclude un operator economic în orice moment al procedurii de atribuire în care ia la cunoștință că operatorul economic se află, având în vedere acțiunile sau inacțiunile săvârșite înainte sau în cursul procedurii, în una dintre situațiile prevăzute la art. 164, 165 și 167, de natură să atragă excluderea din procedura de atribuire.

Am si eu o nedumerire. De ce nu a fost exclusa Porr Construct de la Sibiu-Pitesti lotul 4? Pe numele lor exista 4 documente constatatoare negative emise in Februarie 2019 de DRDP Timisoara cu prejudicii si documentele constatatoare nu au fost anulate de instanta, deci trebuiau exclusi pentru 3 ani. Nu a aflat CNAIR prejudiciile cauzate de Porr Construct pentru DRDP Timisoara?

deadmeat

#55640
Quote

Am si eu o nedumerire. De ce nu a fost exclusa Porr Construct de la Sibiu-Pitesti lotul 4? Pe numele lor exista 4 documente constatatoare negative emise in Februarie 2019 de DRDP Timisoara cu prejudicii si documentele constatatoare nu au fost anulate de instanta, deci trebuiau exclusi pentru 3 ani. Nu a aflat CNAIR prejudiciile cauzate de Porr Construct pentru DRDP Timisoara?

Pentru ca DRDP Timisoara a anulat acele certificate negative.
Vezi Doc constat. Nr. 149856 din 24.04.2019.


pasa_andrei

Face cineva lumina in cazul Lotul 4 sau  postam zeci de poze cu documentatie?

DarkFranck

Din conferința de bilanț a ministrului:

- Pe 20 septembrie termen final de depunere de oferte PT+E lot2 A1 PiSi. "Rămâne, nu se mai schimbă. Pe 20 septembrie, moment epocal pentru România, vom avea în sfârșit oferte depuse ferm pentru autostrada care traversează munții, pentru construcție".
Fluctuat Nec Mergitur

xab80

Ce se intampla cu lotul 3? Intreb pentru ca e mai rezonabil sa ne gandim la circulatie pe loturile 1 3,4 si 5 data fiind intarzierea atribuirii pe lotul 2.

Ionutcatalin

^ Lotul 3 încă este in etapa de precalificare și selectare a celor 6 asocieri care vor depune oferte pentru proiectare și execuție. Ultima veste o poți găsi la pagina 3706 în postare lui NGC unde ASTALDI + TANCRAD au facut recurs la CAB.

razvan96

^^Sectiunea 3 este cea întârziată, nu 2.

Adisan

#55647
Filmarile sunt facute in jurul orelor 13:30 - 17:00

Lot 1 Sibiu-Boița, filmare completă 07.09.2021

https://www.youtube.com/watch?v=cq3UhgvS9I8&ab_channel=Adisan

Viaductul peste Valea Tălmacelului 07.09.2021

https://www.youtube.com/watch?v=DXz6rX7dG0o&ab_channel=Adisan

Filmare completă de la Boița la Sibiu 07.09.2021

https://www.youtube.com/watch?v=G9kArKVg9zU&ab_channel=Adisan

Fulgerica

Cand il aud pe dl project manager de la Astaldi cate probleme sunt pe lotul lui, parca nu mai sunt asa de entuziast in privinta terminarii la termen a acestei sectiuni.

alecu26

Le-a descoperit brusc? sunt aproape 5 ani de cand se pot pregati pentru ele.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).