Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 33 Guests are viewing this topic.

danpandrea

@GIV: teoretic da, dar mi-e frică să sper de pe acum. Până nu-i văd cu prima "cazma" înfiptă în dealul ăla, nu-mi fac planuri de plimbare în primul tunel de autostradă din România.

voicul

#55606
Nu se poate semna cu PORR dupa noua lege, chit ca e licitatie mai veche? Sau iar 6 - 100 de luni de asteptari prin justitie?

S-ar potrivi de minune semnarea cu PORR, pentru PORR, dar si pentru noi. Avem siguranta ca o sa se termine la timp.
Cu PISI 5 si 4 gata, eu as schimba traseul pana pe VO, macar odata de test.  :)

survola

Trăim ani ,,interesanți", ultimii în care trebuie să trăim cu o rețea de autostrăzi încă slab dezvoltată.
De abia aștept A0 și A1, A3 și A10 completate. Plus DX-urile  :vroomvroom:

NGC

#55608
PiSi 4

Desi CNAIR a declarat ca nou castigator tot pe PORR, nu va grabiti sa va bucurati prea repede.

Vrabiutele au transmis ca CHINA RAILWAY a fost respinsa tot pentru presupusele "abateri grave" in legatura cu contractul din Georgia. Umbla vorba prin targ ca vestita comisie de evaluare a devenit experta in domeniul juridic (:lol:) si ca e dea dreptul hilara incercarea lor de a interpreta raspunsul de la Banca Mondiala si de a aplica legea, dupa ce decizia CAB din 08.06.2021 a cerut asta.

Quote
Admite plângerea formulată de petenta China Railway 14TH Bureau CO LTD. Modifică în parte decizia CNSC. In rejudecarea contestaţiei formulată de China Railway 14TH Bureau CO LTD: Admite în parte contestaţia formulată de China Railway 14TH Bureau CO LTD. Anulează comunicarea rezultatului procedurii nr. 17841/04.03.2021 şi în parte raportul procedurii de atribuire nr.24/2928/04.03.2021 în partea referitoare la respingerea ca inacceptabilă a ofertei depuse de China Railway 14TH Bureau CO LTD. Obligă autoritatea contractantă să reevalueze oferta depusă de China Railway 14TH Bureau CO LTD din perspectiva verificării incidenţei motivelor de excludere prevăzute de disp. art. 167 alin. 1 lit. c) şi lit. h) din Legea nr. 98/2016 conform considerentelor prezentei decizii. Menţine în rest decizia CNSC.

Pe de alta parte, nu uitati ca la ultima tura de contestatii, CNSC a dispus reevaluarea din punct de vedere tehnic a ofertei celor de la RIZZANI DE ECCHER, iar acum comisia de evaluare i-a respins din nou la (re)evaluarea tehnica.

E de asteptat asadar sa vedem contestatii de la CHINA RAILWAY si RIZZANI DE ECCHER.

NGC

@CNAIR: La Parchet se stiu mai multe decat vreti voi sa se stie. ;)

sublimu

Start la Secțiunea 5 a autostrăzii Sibiu - Pitești (de pe Youtube) :

Video-ul e de azi si da cateva informatii noi despre startul santierului.


GIV

deja si-au "brand-uit" castile de protectie cu we build  8)

voicul

48 de luni nu sunt cam multe?
Nu vad diferente mari de relief fata de lot UMB DX12 care trebuie terminat in 24 de luni.
Chiar si cu 30 de km parca e cam mult 48 de luni.

Ce e asa greu de dureaza atat? Vreo sansa sa il termine mai repede?

PlayStation

@voicul
Era o vorba, dar nu mai stiu ce sa cred, ca au intarziat cu proiectarea destul de mult

Drive_140


zeckesan

Legat de secțiunea 5, astăzi am trecut pe DN7C între Curtea de Argeș și Pitești, se lucra în mai multe puncte din zona nodului Băiculești/Mănicești, inclusiv la viitorul sens giratoriu de pe DN7C. Stația de betoane de acolo părea pregătită, drumurile de acces din DN7C erau și ele aranjate și folosite de utilaje.

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Tudor99

#55616


Autostrada A1 Sibiu Pitești lotul 1 Sibiu-Boița 03.09.2021

Tiberiu Deliceanu

adiarc

din cei 30 de km ai sectiunii 5, avem viaducte/poduri pe 5 km..asadar termenul de executie stipulat, nu este prea lung
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionutcatalin

^ Sunt cateva semne de intrebare, aici avem 48 de luni iar pe Nadasel-Zimbor lor similar ca lungime și lungime a structurilor dar cu un relief mult mai dificil avem 24 de luni, exista vreo explicație?

dr4qul4

Hidroelectrica! Pentru podurile alea vor trebui sa se sincronizeze cu cei de la hidroelectrica.
Cat a durat podul de la Gilau? Aici este acelasi lucru. De 5 ori mai lung,
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024