Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 54 Guests are viewing this topic.

mike_us

Ceva mișcare pe lotul 5 după ordinul de începere a lucrărilor?

voicul

Mai trebuie rabdare inca, dar nu multa  :D

"Lucrările la lotul 5 al autostrăzii Pitești – Sibiu încep pe 1 Septembrie, anunță ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă."

nicolaem

#55577
la margina nu ar putea fi o solutie:

-expropriere magazin la N de trecerea CF
-mutare DN 30m spre nord cu o noua trecere la nivel
-construire pasaj peste CF pe aliniamentul actual al DN?

Asta daca MT are retineri la solutia unei centuri serioase.

adrian sibiu

Bună seara !
Am incercat azi să filmez tot lotul dar o ploaie torentiala m-a oprit la intersecția cu Dj 105G Talmaciu Sadu  !
Enjoy !


JohannDB

                 La propria-mi postare #55516 din 26.08.2021, după miezul...nopții, spuneam:
             "".......mai în glumă/mai în serios, dacă e să desenăm pe hartă, față de desenul lui "vancouver" atunci să mai desenăm : din capătul de est al A1, km 422 (capătul muzeului de 4 km al autostrăzii), respectiv extremitatea de nord-est a localității Margina, după ultimele case, din terminația A1 se poate trage un drum prin buza pădurii (între pădure la est și localitate la vest) spre sud, cu traversarea căii ferate peste un pod (că tot trebuie un pod, ce apare și la "vancouver", dar mult mai scurt aici) și să se lege la DN 68A..................................""

              Prima imagine, situația fără joaca cu creionul (carioaca) pe hârtie.....  zeul "Gogu" arată pe partea de nord-est la Margina, numai 2 km de eventual drum nou.

             A doua imagine, situația cu joaca cu carioca pe hârtie,  la nord-estul Margina; aici în cei 2 km de drum nou ar fi numai un pasaj (unul destul de scurt) de supratraversare a căii ferate, fără Bega (care rămâne înafara discuției)..... În plus, utilizează și cei 4 km de "muzeu" (cu linia roșie este partea ce lipsește din "muzeu" deoarece "Gogu" este leneș cu acest capăt - nici azi nu apare complet, la fel ca și nodul Margina și cu galben eventualul traseu nord-sud din A1 în DN 68A, între pădure la est și case la vest). La extremitatea asta nu mai sunt case, de demolat, de dat peste cap vieți de oameni........

                 La cum curg lucrurile și la ora asta, cei aprox 2 km, ar fi un paleativ, deoarece, cu tot optimismul meu, locul ar fi folosit mult și bine, până am vedea un prim tunel funcțional pe Holdea - Margina; un vis încă prea îndepărtat... În cât timp s-ar "lălăi" construirea a 2 km de drum ?? Asta-i întrebarea !! Că cei 9 km de A1 cu două tunele, e o poveste lungă......





Powered by API/PUM imgur uploader

horyatm

Nu mi se pare o idee bună, așa cum a zis și vancouver, proiectul nu ar fi util doar până când se vor fi terminat tunelurile, ci și după, în caz că circulația se va devia pe DN. Frecvent se întâmplă cam peste tot să fie un accident, iar circulația să fie deviată pe un DN. Dacă acum vor fi ambuteiaje. Cum va fi peste 10-20 ani când traficul va fi mult mai mare? S-ar bloca complet acest DN.

Varianta propusă de tine ar fi utilă doar ca o situație temporară până la finalizarea tunelurilor. După, drumul nu-și va mai avea rostul. Nu ar fi deloc util să fie 2 noduri la o distanță atât de scurtă, iar ocolul ar fi cam mare. Iar traficul local nu ar beneficia de acest drum, pe când în cealaltă variantă, mulți ar beneficia de acest pasaj.

raulbogdan23

Quote
4 OFERTE DEPUSE PENTRU PROIECTAREA DRUMULUI DE LEGĂTURĂ RM. VÂLCEA - A1
Mă bucur să anunț că avansează licitația pentru un proiect extrem de important pentru județul Vâlcea: conexiunea dintre Municipiul Râmnicu Vâlcea și Autostrada A1, în zona Tigveni. Ieri au fost depuse 4 oferte pentru proiectarea așa-numitului tronson 6 al Autostrăzii Sibiu-Pitești.

Proiectul este împărțit în două sectoare, între Curtea de Argeș și Tigveni, respectiv între Tigveni și Rm. Vâlcea - ambele, bazate pe noul model de caiet de sarcini al CNAIR.

➡️ Pe primul sector de 11 km se va reface drumul național DN73C, prin reabilitarea structurii rutiere, amplasarea unor elemente de siguranță rutieră, montarea unui sistem modern de scurgere a apelor și alte consolidări.

➡️ Al doilea segment de aproximativ 13 km presupune un mix între modernizarea actualului drum național pe anumite sectoare și realizarea de variante noi de traseu, care să amelioreze considerabil fluența și siguranța circulației.

#RevoluțiaBuneiGuvernări

facebook Catalin Drula: https://www.facebook.com/catalindrulausr/posts/2589570311188715



Powered by API/PUM imgur uploader

Hercule

Apropo de filmarile de pe A1 Sibiu-Boita de mai sus, nu inteleg o chestie. In filmarea din 26.08 un podet arata ca si cum ar fi finalizat, inclusiv hidroizolatia. Cateva zile mai tarziu, se betoneaza peste. Betonul pare a fi doar un strat subtire si nu stratul de rezistenta a podetului (nefiind nici armat). :o



Deșteaptă-te române!

jaston

^ Ma bucur ca se face aceasta modernizare a Dn73C.

Ce nu inteleg eu este de ce nu se scrie firmele care au depus ofertele.

DarkFranck

🟣Astăzi au început lucrările la  autostrada Sibiu Pitești - lotul 5, un proiect atât de așteptat de către noi toți.
🟣Traseul Secțiunii 5 este amplasat în județul Argeș și are o lungime de 30,35 km, cu o valoare de 1.710.277.069,34 lei fără TVA, având că sursă de finanțare fonduri Europene nerambursabile. Traseul acestei secțiuni începe în zona localităţii Curtea de Argeș și contiuă paralel cu râul Argeș până la actuală centură a Municipiului Pitești. Termenul de finalizare al acestui proiect este 2025", a declarat Mariana Ioniță, Directorul General al CNAIR.

Sursa: Facebook CNAIR
Fluctuat Nec Mergitur

cfdp

pe poduri /podete hidroizolatia se protejeaza pentru a nu fi "perforata". Protectia se face cu: 1.hidroizolatia poate avea ea insasi un sistem de protectie; 2. cu un strat de asfalt mai fin daca urmeaza direct straturile caii mixturi asfaltice sau 3. cu o sapa de protectie  (beton sau mortar de ciment) in acest caz deoarece peste vor mai urma straturi de pamant sau balast sau piatra ---nu stiu.

adrian sibiu

Hercule în prima poza e doar hidroizolatia montată pe podet iar in cea de a doua poza se toarnă sapa de ciment peste hidroizolatie .

dr4qul4

- Al doilea segment de aproximativ 13 km presupune un mix între modernizarea actualului drum național pe anumite sectoare și realizarea de variante noi de traseu

Sper ca se refera la DN73C (nu la DN7) si ca variantele noi de traseu nu sunt limitate la centura Tigveni. Pentru ca daca este asa, ar fi tragic-comic. Genul acela de comunicat de presa comunist, care ambaleaza frumos un proiect de rahat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

prd.marius

#55588
Quote from: jaston on September 01, 2021, 01:50:23 PM
Ce nu inteleg eu este de ce nu se scrie firmele care au depus ofertele.
Până la termenul limită de depunere pentru cele două loturi au depus oferte următorii agenți economici:

1. ASOCIEREA SC EUROCERAD INTERNATIONAL SRL – SC GEOSTUD SRL
2. SC PROIECT – CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL
3. SC SPC ELITE CONSULTING SRL
4. SC TOTAL ROAD SRL

@dr4qul4
de pe site-ul CNAIR - am scos in evidenta propozitia asta - "și realizarea legăturii dintre Municipiul Râmnicu Vâlcea și Autostrada Sibiu – Pitești."
Daca stie cineva ce vrea sa insemne, sa ne explice si noua, va rugam.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/4-oferte-pentru-proiectarea-leg%C4%83turii-dintre-a1-%C8%99i?fbclid=IwAR0eulneQd89k6UtAcjZE5cB_yWtkp2evwxD2Ptlf4KxRCVs6_chShuBGVc

NGC

PiSi 3, "PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Quote from: NGC on July 12, 2021, 10:36:07 PM
A ajuns prima contestatie dupa finalizarea etapei de selectionare a candidatilor. Este vorba despre contestatia celor de la KOLIN INSAAT.

Quote from: florin74 on August 22, 2021, 06:38:37 PM
Aprobata partial contestatia KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET AS   pe PISI 3
Se aude ca in acest caz Astaldi ar iesi din carti (a fost ultima clasata). Sa speram ca nu o sa conteste, poate se schimba ceva ca urmare a integrarii in WeBuild. SI ca o sa avem oferte depuse anul asta

Pasarea malai viseaza. :lol: :p

Bineinteles ca asocierea ASTALDI + TANCRAD a facut recurs la CAB.