Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 51 Guests are viewing this topic.

yetiman

^^^ Acum se muta de pe un pilon pe altul. Inclin sa cred ca demontarea nu va fi la nivelul la care au fost pentru transport. E posibil sa le demonteze pe subansamble mai mari si, implicit, sa scurteze timpul de remontaj pe pilonul urmator.

PS: E doar o parere de nespecialist (dar, totusi, de inginer  :D )
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

cfdp

in 15.06 era turnat tronsonul pe pila,  pag3661; in 18.06 apar primele confectii metalice pag. 3662, in 07 .07 incepe cofragul la primul tronson pag 3673 iar in 10.07 este spre finalizare cofrarea priulmui tronson. Deci sistemul s-a montat practic intre 17-18 iunie si 7-16iulie, deci mai putin de o luna.

raulbogdan23

P4-B
Montaj sistem cofraj

Data inceput: 14.06.2021
Data finalizare: 17.07.2021
Zile necesare: 33


Cum zicea si @cfdp:
- in data de 10.06.2021 nu aveam nimic instalat, iar in 18.06.2021 apar primele segmente metalice (putem merge cu mijlocul intervalului 10-18, 14.06.2021)
- in data de 12.07.2021 se poate vedea ca lipsesc cate piese din puzzle, iar in 22.07.2021 deja o parte este cu armatura gata (putem merge cu mijlocul intervalului 12-22, 17.07.2021)













Powered by API/PUM imgur uploader

raulbogdan23

P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente






SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/11soon017


TibiV

Quote from: TibiV on August 05, 2021, 06:41:58 PM

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/viaductul-talmacel-de-pe-autostrada-sibiu-pitesti-este-unic-in-romania-datorita-tehnologiei-folosite-cand-va-fi-gata.html

Quote
Viaductul de la Tălmăcel este unic în România în primul rând datorită tehnologiei folosite - "balanţa echilibrată". Cu alte cuvinte, constucția porneşte de pe piciorul podului şi se toarnă simetric beton. A doua noutate constă în faptul că grinzile din capete sunt turnate la fața locului, în cofraje susținute de un ansamblu impresionant de schele metalice.

Alexandru Bogdan, șef şantier: "Combinaţia aceasta nu a mai fost folosită pe un alt pod în România şi reprezintă o încercare tehnică destul de importantă..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mike_us

#55461
Quote from: razvan96 on August 09, 2021, 12:23:59 AM
^^ Astaldi nu a finalizat PT-ul. In lipsa lui nu poate primi ordin de incepere a lucrărilor.
22.06.2020 – ORDIN DE INCEPERE FAZA PROIECTARE (12 LUNI). Pai nu ar fi trebuit sa fie gata?
Mai deranjant e ca nu iese nimeni din minister / CNADR cu o declarație după ce au ratat câteva termene pe care tot ei si le-au dat. Sa explice de ce sta blocata o lucrare de 1.7 mld.

pbh

Poate tocmai din cauza celor 1,7mld. La OIL se da si un avans de pana in 15% si sunt ceva bani. Iar dupa rectificarea anuntata, MT este in offside. Si daca incepe si UMB sa "arunce" cu facturi, se complica lucrurile. Si ceilalti constructori lucreaza sustinut si au facturi de emis.
Cand a cerut Catalin 3mld stia ce face, este clar ca a luat in calcul facturile ce sunt asteptate la MT/CNAIR prin prisma lucrarilor efectuate si a celor ce sunt pe teava. Nu este vina ministerului ca prestatorii nu au facturat din diverse motive, dar lucrari au fost facute in aceasta perioada.
Imi e teama sa nu se amane inceperea lucrarilor pe anumite tronsoane de pe PISI si A7 din lipsa de fonduri. Si cand spun asta am luat in calcul si urmatoarea rectificare din noiembrie.

theodor1998

Avem sanse sa vedem semnat contractul pe Pitesti- Sibiu lotul 4 pana in 2022/2023?

MihaiD

^^ Asta chiar că e o presupunere, că nu s-ar lucra pe lotul Astaldi pentru că nu-s bani. Nu există așa ceva, ar fi absurd. Sunt fonduri europene. E ceva oficial pe varianta asta?

razvan96

Avem sanse sa se semneze si anul asta :lol:

^^^Sunt bani suficienți, sa nu reincepem discuțiile astea fara noimă. MTI a cerut la rectificare bani pe cu totul alte capitole, nu pe titlul 58, cel pe care intra cheltuielile cu proiecte din fonduri nerambursabile. Exprimarea ta e greșită, nu se dau bani odata cu OIL, corect ar fi sa zici ca facturarea avansului este condiționată de OIL. Dar nu e obligatoriu ca avansul sa fie facturat a doua zi, nu înseamnă ca se va plati imediat etc. La Pod Brăila a durat aproape un an pana Astaldi a cerut avansul de 15%.

cristi5

Banii nu sunt nicio problema. Cand ati vazut probleme cu banii pe fonduri europene? Astaldi a tras de timp cu proiectarea, probabil pt finalizarea integrarii in WeBuild.

Fred

Quote from: pbh on August 15, 2021, 06:48:47 PM
am luat in calcul si urmatoarea rectificare din noiembrie.
Nu va exista nici o rectificare in noiembrie.

adrian sibiu

Cristi5 cu siguranță așa este, sunt zvonuri că imediat după finalizarea absorbției Astaldi în Webuild noua conducere va accelera activitatea la acest lot 5!

alecu26

Deja absorbtia e incheiata. We Build prezinta podul de la Braila ca si podul lor. Din pacatte, integrarea oamenilor, refacerea sau pastrarea vechilor echipe nu va fi simpla si nu exista o reteta universala. Si in orice directive se va merge...nu va fi simplu. Sincer, din nou avem ghinion. Cu acest lot. Absorbtia asta a cazut in momentul cel mai prost. (nu inseamna ca exista un moment perfect insa pt asa ceva.)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).