Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 31 Guests are viewing this topic.

gicu

În ciuda modului cum arată (ca un pendul inversat), masa nu este atât de mare față de secțiunea stâlpului. Ține la cutremur din rigiditatea stâlpului.

alecu26

as zice ca depinde enorm de directia undei de seism. Daca e ceva in lungul podului....e cam gata. Dar din ce imi mai amintesc eu din scoala, oricum calculul il faci pe stagii de executie. Nu numai la acest pod. Sunt multe exemple mai ales in zona de poduri, in care incarcarile (cu sau fara seism) sunt mai mari in perioada de executie decat in cea finala.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hefaistos

Din câte știu eu la acest tip de poduri fiecare segment lucreaza independent.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

cfdp

Sectiunea ff rigida de pe pile , forma pilelor, si radierul in care sunt incastrate nu cred ca permit rotiri in noduri si flambari ale elevatiilor pilelor. Oricum in zona acesta nu cred ca exista risc seismic.

voicul

Autostrada A1 Sibiu-Pitești lot1 Sibiu-Boita - viaduct Valea Talmacelului 06.08.2021 - Radu Ignat


adrian sibiu

Salutare tuturor  !
Filmare completă a lotului 1 începând de la Selimbar până la Boita!
Enjoy !


valil

destul de incet se lucreaza la acest lot ! stiu m-am luat de bogatul "sarac" dar asta ii parerea mea. Prea putine utilaje comparativ cu alti constructori prezenti ! cu siguranta daca era Aktor  se cerea contractul reziliat  ei spanzurati in piata etc !

naivu

Spre deosebire de Aktor, Porr este in termenul contractual. Comparativ cu UMB, nu are aceeasi desfasurare de forte, dar cu cat are lucreaza constant, nu sta degeaba cu saptamanile cum stateau Aktor si Pizza!

voicul

Dupa mine exista urmatoarele contracte/santiere unde se merge brici sau cel mai bine/repede:

PORR pe A1 = UMB pe DX12 si A3 = ASTALDI la Braila = Strabag pe A3

bdragos1

@valil eu cred ca ai uitat ca lotul are 13km cu tot cu poduri... Daca antreprenorul si-a calculat timpul de executie cu acest numar de utilaje si a iesit ca se incadreaza,de ce sa aduca mai multe?

tudor

Aici a fost un mic accident?
Din cauza de vant?
Cat de dificil/periculos e de remediat?


Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

PiSi 2, Proiectare si Executie "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2:Boita – Cornetu"

Quote from: NGC on August 07, 2021, 12:04:13 PM
Va mai aduceti aminte de contestatia asta de la PiSi 3? :lol:

Quote from: NGC on July 23, 2021, 08:29:02 PM
PiSi 3, "PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Quote from: NGC on July 16, 2021, 10:36:23 AM
A ajuns si a doua contestatie. Este vorba despre contestatia celor de la AKTOR, care au contestat admisibilitatea ofertelor celorlalti candidati selectionati.

AKTOR a renuntat la contestatie.

Ei bine, de data asta au contestat cu aceleasi argumente dar pentru PiSi 2, si solicita acum respingerea ofertantilor ASTALDI si PIZZAROTTI si a asocierilor conduse de MAKYOL si MAPA. Doar STRABAG le-a scapat de data asta. :lol:

De data asta nu cred ca vor renunta la contestatie. ;)

Quote from: florin74 on August 07, 2021, 06:28:51 PM
Dupa ce au patit-o la A0 Nord, fiind exclusi pe acelasi motiv, acum sa stea ca o zambilica? E vina lor sau a ofertantiilor?

Bine spus. Nu e vina lor ca ceilalti ofertanti nu au respectat intru totul cerintele din documentatia de atribuire. Totusi, dupa cum umbla vorba prin targ, la ASTALDI s-au pacalit. Ar trebui asadar sa ramana AKTOR, STRABAG si ASTALDI pentru etapa 2.

Dar interesant este ca au renuntat la contestatia pentru PiSi 3. Oare de ce? Poate revin intr-o zi asupra subiectului. ;)

florin74

Se anula licitatia in proportie de 99.99%, daca ramaneau doar ei. Nu cred ca inghitea CNAIR si mai ales Comisia...
Era clar ca ofertau la 100%... ca nu aveau cine sa ii concureze

NGC

#55423
Si atunci cat de legal este sa inchizi ochii si sa declari celelalte oferte admisibile, chiar daca nu respecta cerintele din documentatia de atribuire? Sau daca nu contesta nimeni, trecem mai departe si ne facem ca nu vedem? Oare ANAP ce parere are? Cine le scrie?

NGC

PiSi 4, "Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges"

Vrabiutele spun ca decizia CAB a ajuns la CNAIR si ca acum "reevalueaza" oferta celor de la CHINA RAILWAY.