Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 41 Guests are viewing this topic.

Xenos

Sincer  nu mi se pare că a deviat, pentru că PiSi face parte din A1, și jocurile astea străvezii și penibile lungesc cu ani de zile perspectiva construirii acestei autostrăzi, dar și a altora. Iar legislația achizițiilor publice e varză, legile din 2016 sunt un regres față de cele din 2006 și nu se întrevede o îmbunătățire (pe procedurile litigioase zic).

florin74

Eu nu imi aduc aminte de niste prevederi in lege care sa restrictioneze dreptul ofertantiilor de a contesta pe baza simpatiilor, termenelor de finalizare la alte proiecte si altor motive sa zicem subiective...
S-au calificat, au respectat cerintele, au dreptul sa conteste. Cum au dreptul sa conteste si ceilalti.
Eu strict la asta m-am referit.
Legea se aplica tuturor, nu selectiv.

Cand o sa primeasca certificat negativ, aia e, o sa stea o perioada pe tusa. Momentan incaseaza claimuri...


Xenos

Florin74: lucrurile sunt un pic mai complicate din punctul meu de vedere (dar deviem pe thread inteleg nepotrivit). Art. 12 Cod procedură civilă obligă părțile să-și exercite drepturile procedurale cu bună-credință, iar Codul civil ne lămurește ce înseamnă asta - fără a vătăma sau șicana pe altul, fără a exercita dreptul excesiv și nerezonabil.
Dacă contest ceva doar pentru a pune bețe în roate și a întârzia atribuirea ori a obține concesii pe sub masă de la ceilalți ofertanți ar trebui să răspund civil.
Eu întreb, apropo și de speța cu UMB lot 4 CraPi: dacă după 3 ani de contestații se atribuie tot ofertantului declarat câștigător inițial, cine plătește daunele, care pot fi uriașe? Nu ar trebui să le plătească cei care contestă nejustificat? Adică una e că-ți exerciți dreptul, dar dacă se dovedește că n-ai dreptate, ar trebui să fii bun de plată, și nu peanuts, ci sume foarte, foarte mari.

cassyo

Azi am facut o deplasare in Arges, la Valcele, in zona organizarii de santier a ASTALDI pe A1 Lot 5 Curtea de Arges-Pitesti, respectiv a nodului rutier Merisani.
Intentia a fost sa folosesc un high eye/shot point, aflat pe digul lacului Valcelele,  loc in care mai fusesem in vara 1992 si care este deosebit de aproape de DN7C. Din pacate, drumul de acces arata mai rau ca acum trei decenii si nici nu imi inspira suficienta siguranta, asa ca am lasat pentru alta ocazie. Nici tentativa ulterioara de acces la dig, pe drumul dinspre coada lacului nu a avut mai mult succes, intre drumul de exploatare si dig fiind interpus un sant cu apa.
Asa fiind, am facut doar cateva poze din mers









Dig lac Valcelele



Powered by API/PUM imgur uploader
Calatorului ii sade bine cu drumul

cassyo

La intoarcere spre Bucuresti, lucrari pe A1, in zona pasajului Bolintin







Dupa pasaj, sens spre Bucuresti



Powered by API/PUM imgur uploader   


Calatorului ii sade bine cu drumul

ciprianno2002

Câteva poze de azi de la viaductul din zona Tălmaciu. Fiind duminică, nu se lucra. (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)





(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

mike_us

Revin cu aceiași întrebare: de ce se pierde atât de mult timp cu aprobările pe lotul 5? In martie era vorba de încă o luna si acum după 5 luni de la declarația respectiva tot nu avem ordin de începere. Chiar nimeni din presa nu e interesat de asta? E un lot super important unde avem deja banii de la uniunea europeana am reușit sa semnam de anul trecut un contract cu o firma buna dar nu suntem in stare sa dam odată autorizațiile.

Quote from: RaduG on March 16, 2021, 12:40:10 PM
FB Horatiu Cosma

https://www.facebook.com/cosma.horatiu/posts/4107901835921055

Pe tronsonul 5 dintre Curtea de Argeș și Pitești (30 km), antreprenorul lucrează la proiectarea de detaliu, iar în aprilie ne dorim să dăm toate aprobările și autorizațiile necesare, astfel încât la finalul primăverii sa ne bucurăm de primele lucrări și pe acest sector.
Urmărim constant toate proiectele importante de infrastructură și ne asigurăm că acestea se fac cu cap, temeinic și că vor fi livrate la timp."

Marius

Bun venit pe forum ciprianno2002. Faine poze, fain debut!

razvan96

^^ Astaldi nu a finalizat PT-ul. In lipsa lui nu poate primi ordin de incepere a lucrărilor.

GIV

^ si cum a reusit sa obtina autorizatie de constructie?

razvan96

Prin aprobarea PAC. Este interesant totusi ca te-ai gandit sa imi dai - doar pentru ca nu stiai un algoritm care s-a mai explicat, de parca ar fi vina mea :lol:.

GIV

#55406
nu ti-am dat eu niciun minus :)  :| :o
si sincer, momentan nu stiu  exact care este  acel algoritm de obtinere a avizelor

oricum e interesanta aceasta tehnica in comunicare prin omisiune (sau cum s-o numi mai exact ) a detaliilor complete  cand s-a declarat ca lucrarile pot incepe (ca s-a emis autorizatia de construire) in perioada  urmatoare (dar nu se stie cand deoarece mai trebuie finalizata inca o procedura)

florin74

PAC->AC->PT->OIL
Asta e procedura.

alecu26

revin la o rugaminte mai veche....nu stie nimeni cate poduri din astea turnate in consola avea lotul 5 la licitatie?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Skynick

Segmentul in stadiul asta are riscuri crescute la un eventual cutremur, pana cand se completeaza legaturile, nu? Imi pare ca ar fi trebuit conectate doua cate doua pentru a diminua.