Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 47 Guests are viewing this topic.

Bachus01

@Fred . Ajuta lotul acesta de A . Chiar daca mutam coada o sa fie mai lejer pe directia Fagaras -Sibiu . Din 3 drumuri , minim o data prind coada la giratoriu de la Vestern . Nu ca anul trecut , dar inca sunt multi care nu stiu sa foloseasca banda dedicata pe directia Sibiu . Anul acesta am prins de cateva ori si dinspre Sibiu spre Vestem  . In plus de asta merita si locuitorii din Talmaciu liniste dupa atata timp

alecu26

DN1 si DN7 sunt deja la limita. Diferitele portiuni de 3...4 benzi ajuta, dar nu rezolva. Erau bune acu 10 ani.

Deschiderile half profile mai ales pe zona de terasamente nu se merita. Diferentele sunt de cateva saptamani maxim, si incurca mult de tot lucrul in santier.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Tudor99


voicul

Pentru cei care zic ca ce rost are sa se deschida half-profile, sunt doar 5 minute castigate:
Recomand vizionarea filmului de mai sus la 1.26 si la 1.56 la ce se vede din DN7.
Oare de ce stau masinile alea pe loc, pe 2 benzi (ca acolo sunt 2 benzi)?

captiva

Sunt momente (mai ales in weekend si vara) cand se pierd 20-30 de minute cu trecerea prin giratoriul de la Vestem si/sau pe la semaforul din Talmaciu. Ca sa nu mai vorbim de cresterea confortului si a  sigurantei si de scaderea poluarii in Talmaciu

vancouver

#55385
Ce vorbesti tu ... voicule?  :D Iacata aici mai bine. Acum la secunda, sensul Sibiu spre Boita:



33 minute acum si pe autostrada s-ar face 5 minute ...

Eu am facut 25 de minute luni la ora 15-16... Nu am trecut niciodata in sub 20 de minute real, pe autostrada ar fi 5 minute la orice ora... Cel mai nasol am facut la un moment dat peste 40 de minute in sens invers, de la Boita pana sensul giratoriu de la Vestem, cu precizarea ca era inainte sa mai modifice  / optimizeze acest sens giratoriu. Acum se iese pe doua benzi in sens (largire facuta doar pe 50 de metri) si aceasta mica diferenta ajuta mult. Este exact ce spun eu ca trebuie facut si la intersectiile provizorii de pe centura Bucuresti, unde daca s-ar intra pe 2 benzi (cu semaforizare) deja ar fi alta capacitate.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Europiu

Cu observația că probabil, până la deschiderea lotului doi, vei mai pierde câteva minute în sensul giratoriu
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

gicu

Se va pierde în sens, dar mult mai puțin. Din ce am observat eu, în sensul giratoriu actual DN1-DN7 încurcă și cei care încetinesc mai mult decât trebuie pentru că nu știu pe unde se intră în benzinării.

xab80

#55388
Ai dreptate. Dar nu cred ca problema va fi acolo (sau nu cea mai mare). Duminica trecuta (adica 01.08) Cluj-Bucuresti am facut 12 ore in loc de 5:40-6 cum fac de obicei. Motivul? Accident in Lazaret care a adunat masinile din ambele sensuri formand cozi infernale de multi km (ma abtin sa spun zeci dar sigur au fost cel putin 10). In conditiile astea, nu stiu cum ne va avantaja lotul Porr. Desigur, decongestionarea poate fi mai rapida dupa ce nu mai stai la sensul de la Vestem si la semaforul din Talmaciu, dar oricum... 

NGC

#55389
PiSi 2, Proiectare si Executie "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2:Boita – Cornetu"

Va mai aduceti aminte de contestatia asta de la PiSi 3? :lol:

Quote from: NGC on July 23, 2021, 08:29:02 PM
PiSi 3, "PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Quote from: NGC on July 16, 2021, 10:36:23 AM
A ajuns si a doua contestatie. Este vorba despre contestatia celor de la AKTOR, care au contestat admisibilitatea ofertelor celorlalti candidati selectionati.

AKTOR a renuntat la contestatie.

Ei bine, de data asta au contestat cu aceleasi argumente dar pentru PiSi 2, si solicita acum respingerea ofertantilor ASTALDI si PIZZAROTTI si a asocierilor conduse de MAKYOL si MAPA. Doar STRABAG le-a scapat de data asta. :lol:

De data asta nu cred ca vor renunta la contestatie. ;)

alexV

Deci pe PiSi 3 au contestat pe toata lumea, apoi si-au retras-o, ca de aveau castig de cauza reuseau anularea licitatiei, se impuscau si pe ei in picior.
Aici pe PiSi 2 lasand inca un competitor in cursa (in caz ca li se da dreptate cu contestatia) doar isi maresc substantial sansele de atribuire a contractului.

Inteleg bine ?

razvan96

Nu chiar, ei vor sa fie singurii sau aproape singurii admiși in faza de depunere a ofertelor.  Adica vor sa concureze singuri. Banuiesc ca pe S3 li s-a zis sa o lase mai moale ca e importanta secțiunea si nu e cazul de amânări inutile, dar aici nu s-au mai abținut. Asa se intampla cand o astfel de companie nu este respinsa de la orice licitație doar prin simplul fapt ca se numeste Aktor si a facut praf cam orice proiect de la noi in ultimii 5 ani. Degeaba schimbi acționarii, ai bani dar nesimțirea rămâne ;).

florin74

^Cred ca exagerezi.
Dupa ce au patit-o la A0 Nord, fiind exclusi pe acelasi motiv, acum sa stea ca o zambilica? E vina lor sau a ofertantiilor?
Deja vad ca a devenit o fobie Aktor...
Eu atata va zic. Nu stiu ce companie din Europa, dupa ce marcheaza vreo 60 mil euro pierderi pe A10&A3, mai termina vreun lot de autostrada...Ia uitati-va la Beni, cate laude, cate felicitari pt aia 4 km de autostrada drepti ca in palma... si acum cand da de ceva mai greu si trebuie sa inghita vreo 20 mil euro pierderi... il apuca tremuratul si nu face nimic.

razvan96

Cum a spus cineva, imi cer scuze ca am uitat cine, daca era vorba de o problema cu statul imediat începeau cu claimurile. A, cu Euroconstruct nu ne permitem, ca aia au avocati pe bune si nu fac totul sa piardă procesul? Daca au pierderi sa isi schimbe modelul de business, doar nu am ajuns sa ii plângem. Nu asa era cu piața? Nu poate rezista toata lumea, iar cu cine nu poate aia e, sa se apuce de altceva.

Din partea mea o reziliere dublata de o modificare anterioara in sus a perioadei de "valabilitate" a certificatului negativ undeva prin 2018 era mult mai bună. Nu am nicio fobie pentru ei, dar nici respect nu pot avea pentru unii care ne iau de prosti de atatia ani. Am ajuns sa comentăm cand firme noi vor sa intre pe piață doar pentru ca nu ne convine nouă, din motive ideologice, ca vin dintr-o anumita tara dar numim "fobie" bunul simt de a spune ca un asemenea segment nu are nevoie de peste 6 ani ca sa fie construit?

Ionut

Vă rog nu mai deviati, mai ales pe thread-ul asta. Multumesc!