Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 22 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

P4-A













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/11soon078

P4-B





SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/11soon09


@adrian sibiu  :cheers: multumim!

mike_us

Care mai este situația licitației pentru bucata lipsa din Deva-Lugoj si a lotului 4?

paulmare

^ adrian multumim
cele doua cofraje sunt de la aceeasi firma ? cel care acum a inceput sa lucreze e branduit cu Strukturas
https://www.bridgetech-world.com/blogs/special-construction-equipment/strukturas - sunt astia de aici ?

rt25

^^^
Daca calculam 90 de zile pe un segment cu cofrag (3 luni) + 1 luna mutarea si daca ambele cofraje se muta pe sensul Sibiu->Pitesti , ar insemna ca pana la finalul lui decembrie ar trebui sa ne apropiem de finalizarea unui sens de circulatie.

Adica, cofrajul albastru se muta pe acelasi sens pana la finalul lui august, si ia 90 de zile sa termine deschiderea,
cofrajul negru se muta la finalul lui saptembrie, in ianuarie la final un sens ar fi gata.

Ceea ce e ok, pot fi perspective de deschidere partiala anul viitor pe un sens dinainte de viaduct pana pe DN7 la Boita.

Acum nu stiu cum se pupa traficul cu macaralele :)

Marius

@ paulmare, poate fi un contract de subinchiere? Pe cofrajele strukturas apare si sigla celor de la Hünnebeck:

Screenshot din filmarea lui adrian sibiu



Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

#55370


https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/viaductul-talmacel-de-pe-autostrada-sibiu-pitesti-este-unic-in-romania-datorita-tehnologiei-folosite-cand-va-fi-gata.html

Quote
Viaductul Tălmăcel de pe autostrada Sibiu-Pitești este unic în România datorită tehnologiei folosite. Când va fi gata

Unul dintre cele mai impunătoare viaducte din România se construieşte pe autostrada Sibiu-Pitești.

Cum zona este cu văi adânci şi accesul dificil, o tehnică specială de ridicare a acestei construcţii uriaşe este folosită pentru prima dată la noi în ţară.

Lucrarea ar urma să fie gata cu un an mai devreme decât termenul prevăzut în contract. Totul este realizat de o firmă austriacă, în parteneriat cu specialişti români.

Viaductul de la Tălmăcel este unic în România în primul rând datorită tehnologiei folosite - "balanţa echilibrată". Cu alte cuvinte, constucția porneşte de pe piciorul podului şi se toarnă simetric beton. A doua noutate constă în faptul că grinzile din capete sunt turnate la fața locului, în cofraje susținute de un ansamblu impresionant de schele metalice.

Alexandru Bogdan, șef şantier: "Combinaţia aceasta nu a mai fost folosită pe un alt pod în România şi reprezintă o încercare tehnică destul de importantă. Metoda este foarte folosită pentru văile adânci unde accesul este dificil/dealurile din jurul nostru sunt foarte afectate de apă/foarte predispuse la alunecări de teren."

Vlad Oţet – reprezentant antreprenor: "Spectaculoasă este şi înălţimea acestui viaduct, având 30 de metri înălţime. Până la urmă va arăta foarte bine, când se va circula pe drumul comunal şi se va putea viziona acest viaduct din partea de jos".

Lucrările sunt de o complexitate deosebită şi sunt realizate cu specialişti români şi austrieci, inclusiv experţi în structurile de rezistenţă şi seismologie.

Alexandru Bogdan, șef şantier:  "În această metodă se toarnă câte un segment de 4 sau 5 metri, ritmul de turnare care încercăm să-l păstrăm este undeva la o turnare pe săptămână."

Ca să reuşească să finalizeze lucrarea impunătoare, pe şantier se munceşte în trei schimburi, chiar şi cu 160 de oameni. S-au folosit 7 macarele ce pot ridica până la 160 de tone.

Robert Alexandru Cristea, șef şantier: "Suntem într-o depresiune unde vânturile sunt foarte puternice. Macarelele turn au senzori şi orice macara turn se opreşte. Pentru întreg viaductul se folosesc 40.000 de metri cubi de beton. Aproximativ 8000 de tone de fier şi aproximativ 60 de kilometri de toroane care se folosec la tensionarea podului."

Constructorii vor să finalizeze partea de viaduct către Piteşti până la finalul anului, iar întregul viaduct să fie gata până anul viitor, cu un an mai repede decât este prevăzut în contract.

Aceasta este una dintre ele cele mai complexe lucrări de infrastructură după podul suspendat peste Dunăre, dintre Brăila şi Tulcea.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adrian sibiu

#55371
Paulmare ambele sisteme sunt asigurate de către Strukturas și Hunnebeck printr-o colaborare între cele două firme .

voicul

"Constructorii vor să finalizeze partea de viaduct către Piteşti până la finalul anului,"

Deci la anul se poate inaugura half-profile.
A zis cineva din MT/CNAIR de treaba asta? Se doreste asa ceva?

Ar fi mai mult decat utila o deschidere half-profile!

Fred

Pana la urma e o bucata foarte scurta, e binevenita dar in nici un caz critica, daca se deschide pe un fir cu 6 luni mai devreme nu va avea vreun efect semnificativ. Rabdare si tutun, preferabil fara tutun.

voicul

Zici? Cred ca nu ai mai fost de mult pirn zona.

De pe la minutul 10.17 o sa obersvi ca masinile alea de pe DN7 merg incet ca nu au unde sa se duca mai repede.
Asta e cazul fericit in care chiar se si merge pe acolo  :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=dtXM891ZmrU&ab_channel=RaduIgnat

Dominik

La anul deja va fi dublat si DN-ul pana la Boita, asa ca poate nu va mai fi coada surprinsa pe filmare  :)
You're in Steelers Country

voicul

Te referi la cei 3 km de  DN7, ca ei vor fi gata chiar de anul asta?

Va ramane doar semaforul din Talmaciu si Talmaciu cu tot, rond-ul DN1 - DN7 si vreo 3 giratorii pana la intrarea pe A1.
Da, va fi putin mai bine.  :(

Fred

Masinile alea o sa mearga mai repede 5 minute si revin pe DN si Valea Oltului. Muti coada cativa kilometri, care e marea diferenta? Pana la urmatoarea bucata de autostrada mai sunt inca 2 ore si 130km, alea 5 minute chiar sunt nesemnificative. O bucata asa scurta conteaza daca e autostrada la Margina, nu la Boita.

adrian sibiu

#55378
Fred la noi orice kilometru de autostradă e binevenit oferind o siguranță în plus,segmentul Sibiu-Boita va duce la descongestionarea  ,,nodului gordian" cuprins între intersecția de la Vestem si Talmaciu ce este veșnic blocat.

Deutschländer

Din punctul economic este posibil ca nu face mare diferenta la PIB-ul.
Dar cand conduci regulat Bucuresti <-> Ardeal apreciez si 5-15 min mai putin pentru bucata Boita - Selimbar. Pentru ca la drum total de 5h incepi sa te bucur si de 5 min.

Iar referitor la mutat coada, ai dreptate. E doar vorba de mutarea cozii. Ba stam la Talmaciu, ba stam la Holdea (pentru directa Bucuresti - Nadlac).
Chiar e degeaba... :(