Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 35 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

P4-A












SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/11soon069

P4-B




SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/11soon00

raul.olaru

#55291

strainu

#55292
Quote from: medicul de garda on June 07, 2021, 10:07:22 PM
Presupun ca vorbim despre pasajul nou din nodul Bolintin Deal, nu? Daca nu, ma amuza maxim sa vad ca aici nu mai e problema cu pila din mijlocul autostrazii, la o investitie noua, proiectata in ultimii ani  :lol:

Dar intr-o nota mai serioasa, stie cineva sa imi zica care e distanta dintre pilele de pe margine si platforma autostrazii? Ca am o oaresice frica ca CNAIR si-a dat singura cu tesla in c***e, nelasand suficient spatiu pentru inevitabila largire la 2x3, in care trebuie sa mai incapa si benzile de accelerare/decelerare... :o

Aș răspunde aici acestui mesaj doar pentru a deschide discuția de 2x3. Evident că nu e loc pe sub pod, se vede din poze, dar nu era nici înainte de lucrare. Deschiderile (la ambele poduri) sunt 12+18+18+12 m. Revenind la 2x3, depinde cum vrei să abordezi problema: la minim sau cum trebuie. Dar în niciun scenariu nu o să mergi mai departe de A0 cu lărgirea - cea mai lungă coadă văzută vreodată de mine a fost până la km 18.

La minim: faci ieșirea spre centură dublă și poate un pic mai lungă, cu bretea separată pentru zona comercială, repari giratoriul și faci 2 benzi pe toată lățimea bretelei spre DNCB. A1 rămâne neatinsă și exproprierile pot deveni donații ale comercianților din zonă.

O versiune decentă: minim + 3 benzi pe ambele părți până la Ciorogârla pe platforma existentă (evident că aia nu se mai poate numi autostradă, dar din moment ce deja viteza nu mai e de autostradă sunt sigur că se poate găsi o soluție de redenumire în DX sau o excepție, mă rog, treaba echipei legale). O problemă e podul peste M900, nu știu dacă e destul de larg și posibil va trebui mutat și giratoriul de la Hornbach. O bandă va fi ocupată de camioane, restul de două rămân pentru București.

Cum trebuie: lărgire la 3 benzi+urgență până la Ciorogârla sau A0 și regândirea intersecției cu DNCB pentru a evita virajele la stânga folosind și planul PS6 de a "trage" Preciziei pe lângă calea ferată și pe sub autostradă.

CNAIR ce planuri are? E ceva în cărți la ei sau doar sperăm și noi "p-acilișea"?
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

Fred

Podurile pot fi demolate si reconstruite, cum se face cand e vorba de lucrari la autostrazi: capatul de la Soimus care a fost demolat ca sa lege cu tronsonul urmator, la Targu Mures pentru continuarea spre A8, etc. Zicea cineva de Curtea de Conturi, ce curte si in contul cui intra banii pentru lucrarile fara cap?

JohannDB

                          nu știu dacă e destul de larg și posibil va trebui mutat și giratoriul de la Hornbach......... "Giratoriul de Hornbach" pentru A1 - DNCB !! Cea mai mare tâmpenie de care m-am lovit de vreo 14 ani încoace.... O poartă de intrare pe DNCB, pentru tranzit spre Giurgiu, spre Constanța, spre Suceava, spre "mama naibii.... Oricum trebuie să treci prin el ca s-o iei "pe sud" sau "pe nord , ca să te duci în treaba ta, cu o MARE INEPȚIE DE GIRAȚIE.... Cine a proiectat-o probabil s-a trezit cu "fața la cearșaf" în ziua în care "n-a gândit-o", dar și-a închipuit-o..... Restul, PROȘTII n-au decât să se descurce, în trafic, tranzitând mizeria "de la Hornbach"....!! Și nu de ieri, nu de alaltăieri....!!

Quest

Am trecut ieri pe la Margina (DV->TM). Au degajat de vegetatie foarte mult (si de la mare distanta) panoul de semnalizare de la marginea drumului, ptr urcarea asta noua din giratoria de est. Imposibil sa nu vezi panoul cu zona galbena, iti sare in ochi. Si panoul de deasupra DN e mai bine degajat de vegetatie.

Am oprit in zona si-am urmarit la giratoria de est, cam toata lumea merge pe noul traseu de urcare pe A. Cit am stat acolo am vazut si vreo 3 TIR-uri care au ratat noul traseu de urcare, dar n-au luat-o catre urcarea stiuta, ci au parcurs intreaga giratorie 360*, dupa care au intrat corect pe A1 :) Vad ca de azi GM ruteaza corect pe noul traseu de urcare. Si pe Waze e ok. Case closed. :gj:
Common sense will get you far !

strainu

#55296
Adevărul e că singurul motiv pentru existența acelui giratoriu este pentru cei care vin dinspre București și intră la magazine. Dar numărul lor nu e deloc neglijabil în weekend, iar soluțiile alternative costă. Oricum, dacă și-ar fi bătut un pic capul când au făcut nodul de pe DNCB și ar fi găsit o soluție normală de intrare direct pe sensul spre nord, n-ar mai fi fost așa aglomerat pe A1.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

csebi24

#55297


O imagine de azi, de la o cunoștință.  :D

MAP

^unde este facuta poza? este pe lotul 1 sau au demarat ceva lucrari pe lotul 5?

pasadia

Lotul 1, e peisajul cu muntii Fagaras in spate. Pe lotul 5 nu se vad decat dealurile subcarpatice, Fagarasii sunt inca departe.

csebi24

^^ persoana respectiva lucra la PORR. Ma gandesc ca lotul 1  :lol:

adrian sibiu

Salutare tuturor !
Filmare completă a lotului 1 al autostrăzii Sibiu Pitești!
Enjoy!


Adisan

De pe plajele Marii Negre am sarit direct in santierele autostrazilor :) vizionare placuta !
Viaduct valea Talmacelului 30.07.2021 seara in jurul orelor 20:00

https://www.youtube.com/watch?v=NHQh063X3GE&ab_channel=Adisan

RaduG

Filmare de la sol, Viaduct Valea Tălmăcelului , Autostrada A1 Sibiu- Pitești, Lot1 Sibiu- Boița 30.07.2021

danutzu_1069

Mda, o sa vina jurnaliștii lu' pește si o sa zica ca au facut un pod gaurit, șvaițer ...

(fac referire la gaurile prin care trec tirantii cofrajelor plimbatoare)