Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 34 Guests are viewing this topic.

voicul

Felicatri pentru optimizarea asta!
Ceva simplu care va salva minute bune din timpul celor care tranziteaza zona.

Asteptam si pe A10 la fel?

vancouver

Este foarte bine ce s-a facut. Astfel se mentine o capacitate de trecere de ca. 800-1000 vehicule pe ora dinspre Timisoara spre Deva. Problema cu suprapunerea fluxurilor era faptul ca aceasta capacitate era variabila. Cu cat fluxul de trafic dinspre Deva spre Timisoara crestea, cu atat scadea capacitatea maxima in sens invers. TEORETIC posibil chiar pana la zero. Adica o coloana nesfarsita dinspre Deva (teoretic posibila) putea bloca si reduce la zero traficul dispre Timisoara.

Ori aceasta varianta a eliminat riscul variatei capacitatii de trecere TM spre Deva. Acum capacitatea este data exclusiv de viteza mica cu care trebuie circulat prin giratoriu, la nivelul unei serpentine, cu 30-40 km/h. Asta inseamna aproximativ o injumatatire a capacitatii normale a unui drum 1+1, de 1800 vehicule pe ora. Deci in teorie acum pe la Margina pot trece in ambele sensuri IN MOD STABIL, fara variatii, ca 800-1000 vehicule pe ora.

Cam asa cum vedem si in filmarile de pe Valea Prahovei de la Busteni. In esenta si acolo e aceeasi problema: capacitatea maxima nu este stabila acum, "pentru ca intersectii" si "pentru ca treceri de pietoni" si fix cand ti-e lumea mai draga fluxul se reduce de la 800-1100 la sub 600.

Astfel de solutii ca aici nu pot face minuni si in continuare va exista o gatuire, dar macar asigura o capacitate stabila minima! In esenta vehiculele trebuie sa poata sa curga continuu si sa nu depinda de alti factori, care sa opreasca aleatoriu curgerea.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

age008

Niște "genii" au inaugurat A1 de la Veștem la Tălmaciu, pe Google Maps. În condiții de coloană pe E81 înainte de giratoriul de la Veștem, Maps a vrut să mă bage pe acolo, pe drumul tehnologic, ca fiind varianta mai rapidă, și am văzut destule mașini care chiar o luau pe acolo. Am raportat problema către Google Maps, dar deocamdată nu s-au operat modificări.

user201

Fain că s-a optimizat traficul și acolo alături de refacerea DN 68 pe porțiunea de autostradă lipsă.

gruiarew

#55219
Mi se pare mie sau deja au apărut urme de cauciucuri pe asfalt? TIR-urile par să întoarcă destul de greu acolo.

@elphax, la chestia aia m-am gândit și eu. Dar s-ar putea închide de tot sensul spre Făget și traficul pe DN să urmeze aceeași cale. Suit pe A1 și apoi să coboare pe breteaua dinspre Deva în giratoriul de vest. Astfel nu mai "deranjează" nimic pe cei ce coboară de pe A1. Va fi nasol cu cei ce vin de la Făget pe DN, dar asta e, nu le poți avea pe toate.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

elphax

normal sa apara urme de cauciucuri :)

sa vedem in cat timp apar sleauri

Kimi

Un lucru bun care se poate aplica si pe A10 la Alba Iulia nord timp de cateva luni pana termina aktorii.

Dar, in paralel, astept in continuare sa grabeasca licitatia pentru tuneluri. Dupa ce se finalizeaza culoarul A1 - A10 - A3 va creste puternic traficul pe DN68a. Practic tot tranzitul international de la est de Turda care iese acum pe la Bors va merge spre Nadlac. Cel putin pana avem finalizata mare parte din Cluj - Bors, ceea ce nu pare sa fie cazul prea curand.

voicul

Si aici par urme de cauciucuri  :)
Acolo e optimizare pe ce este, nu e proiectata lucrarea pentru asa ceva.

^Da probabil vreo 80% din trafic va merge pe A10 - A1 spre V (nu stiu daca chiat tot).
Cu atat mai importanta e optimizarea de la Marginea.
@vancouver a punctat bine - fara optimizarea asta + crestere trafic - cei de la Timisoara puteau sa stea zeci de minute sa iasa de pe A1.

Cetatean

Ceva, ceva o sa rezolve. Poate nu o sa mai fie coloana de 3 km vineri si duminica intre 16:00 si 20:00 cand e migratia intre Banat si Transilvania, de sarbatori si in perioada concediilor. Dar hey, macar s-a facut ceva.
Legat de problema asta cu virajul ala strans, din pacate nu se poate face mare lucru momentan pentru ca proiecte europene. Avand in vedere ca cel mai probabil o sa mai dureze 5-7 ani pana se va deschide autostrada, poate ar trebui gandita o varianta rapida.
La Deva a fost aceeasi solutie, pana s-a deschis tronsonul UMB, un giratoriu strans, in care tir-urile intorceau pe loc. Solutia se cheama beton rutier si ajuta la faptul ca scapam de sleauri. Din cand in cand probabil vor asflata.

punktnet

SOLUȚIE PENTRU FLUIDIZAREA TRAFICULUI ÎN NODUL RUTIER DE LA MARGINA

După reabilitarea drumului național DN68A Margina - Holdea, implementăm încă o soluție pentru fluidizarea traficului din zonă: de azi optimizăm circulația prin nodul rutier de la Margina, acolo unde în prezent se produc ambuteiaje semnificative pe direcția principală de mers, între cei care urcă și cei care coboară de pe autostradă.

În noua configurație se evită intersectarea fluxului de mașini care coboară de pe A1 și intră pe DN68A, cu cel care vine de pe drumul național și vrea să urce pe autostradă.

Soluția este simplă și s-a făcut cu o minimă investiție în semnalizare rutieră: este dată în circulație o bretea deja construită care urcă spre A1 de pe care se va întoarce 180 de grade pe A1 în direcția Timișoara - așa cum puteți observa în primul vizual de mai jos.

Mă bucur să văd că reabilitarea DN68A a fost foarte bine primită de șoferi și la fel sper să fie și această rezolvare a blocajelor din zonă, din cauza cărora românii pierdeau zeci de minute în trafic.

Evident, echipa de la Minister depune toate eforturile pentru rezolvarea problemei mai ample de aici: finalizarea găurii din A1 Lugoj-Deva, adică a notoriului lot 2 care cuprinde tunelurile ,,pentru urși".

#RevoluțiaBuneiGuvernări

Sursa
https://www.facebook.com/990747367737692/posts/2554847967994283/
Just kidding.

cristi5

#55225
Ar fi interesanta o filmare in giratia estica de la Margina. Sunt curios cum e semnalizata noua ruta, cati intra pe A1 si cati merg inainte, si cati dintre cei care intra pe A1 semnalizeaza :)

Probabil sensul de iesire "inca" opreste sa se asigure. Coada e evident mai scurta

Pasul urmator e inchiderea completa a directiei spre vest. Cine vrea sa continue spre Faget pe DN68A poate sa faca dreapta pe A1 apoi sa iasa imediat spre Faget.

Vercix

Poate ar merge o bretea directa spre breteaua de urcare spre Timisoara pt a se evita complet giratoriul, in felul asta cei care coboara dinspre Timisoara vor avea mai putine masini la care sa fie antenti, vor intra mai repede in giratoriu si va creste capacitatea sensului spre Deva.

adrian sibiu

Bună seara s-a turnat segmentul 9 !
Enjoy !




raulbogdan23

#55228
Multumim @adrian sibiu de vestile bune!  :cheers:

P4-A












SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/11soon069

P4-B



SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/11soon00


Quote from: raulbogdan23 on July 13, 2021, 12:49:22 PM
^

P4-A
Teoretic daca pastreaza ritmul de 8 zile pentru un segment am avea asa:

9/11 - 20.07.2021
10/11 - 28.07.2021
11/11 - 5.08.2021

Mai sunt P3-A si P5-A unde se va folosi aceeasi metoda de turnare.

Probabil se va incepe cu P5-A care e mai avansat si estimat ar trebui sa fie gata pe inceput/mijloc de octombrie (daca calculam 2.5 luni de la mijloc de august/inceput de septembrie, o sa dureze ceva si mutarea sistemelor)

Suntem inca in grafic cu terminarea segmentelor la inceput de august (daca tine si vremea cu noi)

voicul

Vad ca au inceput treaba si pe sensul celalalt.
Go PORR!