News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 33 Guests are viewing this topic.

mike_us

Pe lotul 5 e vreo mișcare de la Astaldi? Au primit ordin de începere? (se vorbea de sfârșit de iulie/început de august)



Kitz

Cu ceva noroc Astaldi o să înceapă după 15 august. Au rezolvat problema ce o aveau cu agregatele și încă așteaptă aprobările la proiect, caiete de sarcini, nu am înțeles foarte bine ce fel de aprobări. Deci da, mai durează să vedem activitate intensă.

Allex

Revin putin la subiectul reamenajarii nodului Margina: intrarea actuala ramane activa si dupa ce se deschide traficul prin bucla? Daca da, atunci cred ca traficul se va imparti, unii preferand sa mearga pe intrarea actuala iar altii (in special masinile mici) vor folosi bucla. O sa fie interesant.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

JohannDB

      La întrebarea referitoare la nodul Margina : ""... intrarea actuala ramane activa si dupa ce se deschide traficul prin bucla?""  și la auto-răspunsul "".... Daca da, atunci cred ca traficul se va imparti, unii preferand sa mearga pe intrarea actuala iar altii (in special masinile mici) vor folosi bucla. O sa fie interesant.""...., stau și "cujet" că pentru conducătorii auto "normali" (gândindu-mă aici și la "normalitatea" celor de pe A2 cu exodul în număr mare prin stânga-mprejur pe același sens), "noua" intrare va fi muuult mai la-ndemână pentru a intra pe A1 spre Lugoj, decât să mai iasă din girația asta de la km 39-100 de pe DN68A, să mai bată cam 400 m până la următoarea girație, după ce trece pe sub A1, înspre Făget, unde să facă stânga-mprejur pe bretea și să urce în autostradă, încă 300 m, de data asta cu cedare de prioritate, pentru că nu-i așa, vin deja cei ce au intrat "pe scurtătura nouă"......
     Breteaua de pe DN68A, dinspre Făget spre Margina-autostradă, dacă nu va fi închisă, va putea fi folosită de cei care vin dinspre Făget și vor pe A1, ca s-o ia înapoi spre Lugoj, deși după Făget au intrarea de la Dumbrava - Traian Vuia, care nu-i "peste mână" ci o continuare mai "logică" spre vest/Lugoj, decât să vii la Margina și s-o tulești înapoi spre vest/Lugoj...... Dar, nahhhh, unii se mai scarpină-n urechea stângă și cu mâna dreaptă, peste cap, în locul folosirii mâinii stângi, direct....
    D.p.m.d.v.,..... rămân la "sfatul" demontării a cca 3-4m de glisiere (spre Lugoj), pentru a mai îndulci și adăuga câțiva metrii la razele de viraj pentru intrarea în autostradă, benefic CHIAR și PENTRU TURISME, în ultimă instanță....., dar, așa-i la noi !!

gruiarew

Eu aș merge mai departe cu asta și aș forța și traficul ce merge spre Făget via deviere. În cazul ăsta cei ce coboară ar avea prioritate 100%. Sigura dată când ar trebui cedată trecerea ar fi atunci când vii de la Făget.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis


danutzu_1069

Dealul Liliecilor, prin complexitatea lucrarii, a fost ceva... demential. Nu cred ca vreo firma de oriunde, ar mai face o astfel de lucrare.... Sa excavezi piatra si sa inalti terasament, cu gabioane, la inaltimea aia....
Work Of Art!

Kidu

Exagerarile astea gen "nimeni", "niciodata", s.a.m.d, nu sunt bune si nu duc la nimic bun. Da, admit ca e o lucrare complexa insa hai sa vedem cum se prezinta si peste zece ani inainte de a pune astfel de etichete.

rocklee

Dealul lucreaza ...pietre cad mereu ..
Plasele pe unele locuri sunt pline mai ales in apropierea fostei alunecari... :) :(....

mircea

@danutzu_1069 A1 în Serbia, între Leskovaț și Vranje. Dacă nu mă înșel, au fost ceva imagini și aici pe forum, la drumurile vecinilor.

cfdp

lucrarile mai trebuiesc si intretinute......... Se aloca atatia bani pe intretinere si se lucreaza ASA DE MULT....

Quest

^ -2
@mircea da, la nivel european acestea au fost cele 2 portiuni de autostrazi cu complexitate tehnica deosebita, la care s-a lucrat in acei ani: la Lilieci (RO) si la Predejane (SRB).
Common sense will get you far !

adiarc

lucrarea este ok..si va fii cat este in garanție....dupa ce iasa si intretinerea va fii pauza...atunci sa vezi distractie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


elphax

sincer, nu cred ca va elimina complet cozile  la iesire de pe A - oricum te opresti cand ajungi sa intri in giratoriu, mai ales ca majoritatea nu semnalizeaza dreapta ca ies din giratoriu si urca pe A

dar e bine ca s-a facut, dupa nu stiu cati ani de cand e in functiune bucata asta de A