Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 38 Guests are viewing this topic.

gruiarew

@JohannDB uită-te pe hartă. Ori pe unde treci, trebuie sa traversezi CF-ul.
@vm75, cam la așa ceva ma duce și pe mine gândul.

Tot stau și mă întreb de ce n-au tras autostrada la est de Margina. Se putea merge pe lângă Coșava pe valea respectivă. Salvau două treceri peste CF și nici nu era circoteca asta pentru cei din zonă. În fine, acum e prea târziu...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alecu26

Sunt curios in zona respectiva cum aratau alte variante de traseu. Nu la aceasta aleasa din studio lui Roughton-Diwi. Chiar si ei aveau alte variante. (chiar si forajele geo sunt pe alte variante).

Una din variantele mai vechi, facute parca de Eurometudes chiar imi placea deosebit, parand foarte fluida.

Desenele sunt undeva pe forum. Stiu ca cristi 5 sigur le are.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

SFul DIWI e in doclic, acolo apare o varianta (cu linie punctata parca) pe portiunea critica Holdea-Margina. Altceva nu am

http://pum.project-online.se/doclic/A1-Lugoj-Deva.PDF

gruiarew

Mulțumesc. Mie varianta cu roșu mi s-ar fi părut optimă, cel puțin până după Margina. Poate chiar mai spre Coșava, de-a lungul curbei de nivel. Nu mai avea nimeni treabă cu trecerea CF de la Margina, nu se mai bloca traficul ce iese de pe sate și merge la Făget... Din câte văd s-a ales fix cea mai proastă varaintă. Știe cineva de ce?

(Acum oricum e gata, nu mai putem schimba nimic, dar eram curios de ce, să nu treaca prin Margina cei ce se dau jos pentru "metropola" Făget?)
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

bbk

#55189
Din ce am vazut eu astazi pare ca se va folosi breteaua de intrare inspre Deva, se va traversa perpendicular apoi o vom lua la stanga inspre timisoara. In felul acesta  cei care merg inspre Deva vor fi "derajati" doar de cei care merg inspre Faget pe dn
LE: Maine  o sa intru pe la capătul  ld 2 sa pozez

pelan87

^
Da, masurand pe Google Maps aceasta intoarcere la 180 de grade pe A1, rezulta o raza de aprox. 17 metri, comparabil cu unele serpentine din zona de munte. Insa, la Margina nici macar nu este o intoarcere la 180 de grade, ci la vreo 150-160 de grade, pentru ca esti deja pe bretea la un anumit unghi fata de axul autostrazii. @JohannDB - o raza de 17 metri este suficienta pentru un TIR? (nu vorbesc de agabaritice, acestea pot folosi intrarea normala pe A1, trecand prin ambele giratorii)

bbk

#55191
http://imgur.com/gallery/T2tfiy0
E ca un sens giratoriu cu 2 benzi si jumatate
LE :    Sunt la volan si nu pot selecta pozele

gruiarew

Doamne-ajută! Trebuie să fie loc, aceeasi situație era de Deva, la Șoimuș. Deci prin giratoriul de est se face urcarea. Excelent! Nici n-a trebuit mult să se prindă că se poate face optimizare.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

      @pelean87........ Un autotren rutier care are lungimea standard de 16,50m "trebuie" să poată vira pe o rază exterioară exterioara de 12,50 m si o rază interioara de 5,30 m..... În teorie; practic valorile astea sunt destul de strânse și pentru un TIR care are trei axe pe spate (S3=semiremorcă cu 3 axe), anvelopele cam lasă urme pe asfalt la aceste raze de viraje; neconvenabil și costisitor pentru uzura anvelopelor...   Dacă ai și un tractor A3 (cu trei axe) e un pic mai forțat..... Dacă ai tractor cu 4 axe și un trailer cu 4, 5, 6, 7,  sau 8 axe (și eventual lungite sau cu extensiile scoase pe lateral, deja avem povești.....și sectoare inaccesibile !!

JohannDB

#55194
     Mdaaa, am văzut acum și postarea cu imaginile lui @bbk.... Ca să iasă o treabă "țuț" ar fi fost frumos dacă ar fi demontat vreo 3 m de parapet/glisieră (spre Făget/Lugoj), pentru a elimina actualul "cioc" pe care-l fac parapeții de la intrarea bretelei de urcare în corpul autostrăzii și apoi parapeții de mijloc, scurtați ar fi permis o rază "mai dulce" de întoarcere spre Lugoj....
     Nu strică nimănui să mai "ofere" 3-4 m de rază de viraj.....




Powered by API/PUM imgur uploader

bbk

#55195
@JohannDB  nu se vede prea bine dar e destul loc pentru autotrenuri pentru ca nu e mai îngust decât  sensul de la Holdea . Cu exceptionalele mai lungi e mai usor prin nodul normal. Nu trec sute pe zi ca sa încurce pe cei din iesire.
   
Stie cineva cand se va deschide? Lucrările păreau terminate

voicul

NICE!

Apropo, daca merge aici, teoretic ar merge si pe A10 (dar acolo poate sa fie o problema cu garantia)

JohannDB

                 @bbk..... Știu de ce am spus și ce am spus; chiar și numai pentru autotrenurile "normale".... Și aici fac o referire la cum era "întoarcerea" de la Deva spre Șoimuș pe DN7/DN76, care și aia avea 4 x 3,5 m lățime plus o abatere pe dreapta (începeai virajul de întoarcere cu o buclă spre dreapta și apoi începeai stânga) de încă vreo 3 m la intrarea/începutul acelei întoarceri... Și erau tot timpul gropi și și șleauri de la târâirea anvelopelor de pe spatele "vagoanelor"......... Ăsta-i unul din exemple !! De ce să nu fie făcute "prietenos", când se poate....... "lasă-i să se descurce; nu-s cauciucurile mele" !!

gruiarew

Am trecut pe acolo recent. E rupt tot și se văd urme de cauciucuri și acum, desi grosul traficului nu mai întoarce în bucla accea de pe DN7...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TibiV

Dragi colegi,
fără supărare, dar ăsta este ca un "Time travel".


Cu cel puțin 6 luni înainte de deschiderea LD2 până la Margina, "imbarligatura" de la Margina a fost disecată pe multe pagini...

Da, soluția propusă de JohannDB este corectă.
Dar nu a fost luată în considerare pentru că pur și simplu la momentul respectiv s-a considerat că Nodul Margina este unul secundar, cât timp autostrada va continua "curând" (nu-i așa?!...) până la Holdea.

Practic, realizarea unei bretele directe Lugoj->Deva presupune un pasaj suplimentar față de SF...

Cine îl plătește?
Că CxxxR nu excelează în a plăti ceva în plus, chiar și atunci când compania este "cu chiloții în vine"..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)