Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 36 Guests are viewing this topic.

Cuneo

De la Arad la Deva, e mai indicat să mergi pe DN7 până la Gothatea, lângă Ilia și acolo urci pe A1.

gruiarew

Quote from: Ionut on July 18, 2021, 10:38:33 PM
Niste păsărele raportează ca se va rezolva la Margina în curând.

Ce anume? Se reconfigurează bretelele de ieșire? Sau cea de urcare? Nu puteți fi mai puțin criptici dacă tot știți ceva?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

tom_sawyer

Porțiunea reabilitată din DN 68A filmată de un șofer de TIR:


cristi5

#55173
Remember 2016 si conflictul rosu-albastru. Pe vremea aia credeam ca se pot largi usor bretele sa fie folosite in ambele sensuri. Nu se pot. Dar pt eliminarea conflictului, solutii sunt

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg134910#msg134910




rrich1974

M-am inscris si eu pe forumul asta, fiind pasionat de condus, dar vazand ce se intampla, nu sunt prea optimist.
Aplicand regula de trei simple, daca la un amarat de deal intre margina si hiltea e probabil nevoie de vreo 5 ani (extrem de optimist), sa se calculeze cam cat va fi necesar intre curtea de arges si boita.

gruiarew

Eu știu foarte bine ce s-a discutat. Doar că nu prea ai cum să înghesui totul pe o bandă. Doar dacă muți galbenul pe urcarea spre deva, ca mai apoi să-l întorci între sensuri pe autostradă. Nu știu dacă pot vira TIR-urile așa. Sper să nu veniți cu soluție de a băga traficul prin Margina (gen descărcare la capătul A1, spre Nemeștești).
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

vancouver

Poate ca este util si daca se permite aceasta manevra numai pentru vehicule cu masa maxima pana la 12 to. Adica maxim camioane scurte (care au diametrul cercului de bracaj de ca. 18-22m). Camioanele mari (tiruri) sa fie mai departe necesar sa urce pe autostrada ca acum.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

gruiarew

Până nu ne zice Ionuț detalii, ne dăm cu presupusul degeaba.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

    Am avut și eu plăcerea să "stau la coadă" la ieșirea de la Margina pentru sensul spre Ilia - Deva de la km 429 (cca 3,3 km de coadă, din care cam jumate pe două rânduri....)....
    Și dacă  tot puneți problema unui "exit" mai rapid, aici la Margina și faceți diverse scheme de fluidizare, eu mă întreb, oare de ce nu s-a făcut o bretea de coborâre din banda unu (B1) spre Margina din corpul autostrăzii, direct și "imediat" după trecerea peste podul de c.f. prin coborâre pe lateralul corpului/terasamentului autostrăzii, printr-o curbă ușoară spre est (spre Margina), care în vreo cca 250-280m ajunge la nivelul DN68A cu racordare la DN 68A la cca. 80m de corpu autostrăzii, până-n giratoriu, sau chiar în....giratoriu........... Trecând de multe ori prin zonă, m-am întrebat asta; loc ar fi iar panta de coborâre nu ar fi ceva de a putea decola de pe drum....
    O schiță puțin mai jos..... Asta ar fi fost o"directă"  ce ar fi eliminat girația din ecuație (în oarecare măsură), pentru sensul spre Ilia/Deva. NU și invers, spre Lugoj !! Numai pentru ieșire spre Deva !!



Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

                        ""...Până nu ne zice Ionuț detalii, ne dăm cu presupusul degeaba."""  Să fie oare vorba (am mai spus aici cu "n" pagini în urmă) de ceea ce auzisem la R.R. Actualități, legat de un plan prin care să se utilizeze și cei 4 km de muzeu rămași din A1, după nodul Margina, spre estul localității, cu ieșire, apoi în DN 68A  ??

gruiarew

Eu la aia ziceam sper să nu. Ar însemna să bagi tot traficul prin Margina Sat și nu cam ai pe unde să-l scoți. E o trecere nepăzită acolo.

@JohannDB nu cred că merge. E prea din scurt. Ai CF-ul foarte aproape. Ar însemna alte construcții, alți bani
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alexV

Cea mai simpla solutie imaginabila, fara construirea a nimic in plus fata de ce este. Rezolva strict conflictul de trafic, nu pune in valoare ceilalti km.

JohannDB

              """ și nu cam ai pe unde să-l scoți. E o trecere nepăzită acolo."""        Păi din ce-mi amintesc la acel "anunț"  la radio, era vorba și de o ieșire în DN68A undeva prin estul localității, pe o tangentă pe limita estică, tocmai pentru a nu trece "prin sat", dar nu am reușit să "prind" ce-și-cum cu trecerea peste c.f..... Cert este că mai apoi n-am mai auzit nimic de genul; nu s-a mai repetat "știrea", motiv pentru care întrebasem și eu aici, la vremea respectivă.

   Și la cât privește, coborârea e "prea din scurt," calea ferată nu-i chiar așa aproape..... Măsurând cu "gogu" din linia c.f. la DN 68A îmi ies 228 m pe paralela cu A1, în linie dreaptă..... Asta numai ca idee !!

athosga

Quote from: gruiarew on July 19, 2021, 10:05:29 AM
Eu știu foarte bine ce s-a discutat. Doar că nu prea ai cum să înghesui totul pe o bandă. Doar dacă muți galbenul pe urcarea spre deva, ca mai apoi să-l întorci între sensuri pe autostradă. Nu știu dacă pot vira TIR-urile așa.

Exista breteaua de urcarea (nefolosita) spre Deva?! Atunci asta ar trebui sa fie solutia! Nu sunt expert, dar dupa parerea mea pot intoarce TIR-urile pe corpul autostrazi, e suficient de lat (cu banda de urcare in plus). Sau daca totusi nu-i sufucuent, atunci poate fi ajutata situatia cu un minim de constructie.

vm75