Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 36 Guests are viewing this topic.

cristi5

#55110
Ma bucur mult ca au marcat cu linie dubla continua, zona fiind critica pt "coridor".

Sper ca acele zone scurte de linie interupta (majoritatea in panta) sa nu duca la ciocniri pe contrasens. Chiar nu vad rostul depasirii (afara de vehicule care merg cu 30 sau mai putin) pe o zona critica de 15 min, limitata la 60.

In plus e evident ca linia dubla continua va fi calcata in Cosava si Cosevita pt iesit din curti, drumuri laterale etc. Si daca acolo acceptam ca va fi calcata, putem accepta depasirea unui vehicul lent intre localitati.

Interesant ca singura depasire din clip are loc pe o zona scurta de linie intrerupta (corect) dar probabil peste 60... Ma intreb cate secunde a castigat omul cu acea depasire.

voicul

Probabil il prindea la trecerea CFR in coloana ... 4 -5  m, hai 10 m mai infata daca mai depasea inca o masina.

Ce punctez aici: chiar doar secunde se castiga, hai 1 minut.
Adica nimic, dar cu riscuri mari (vorbesc in general nu depasirea de DN68A).

Chiar nu merita efortul, consumul si NICI adrenalina pentru un castig asa mic.

Morosanu

Cateodata poate e de facut o asemenea depasire ca sa nu respiri norii de fum care ii lasa cel din fata ta!!! Chiar daca ca si timp n-ar avea niciun rost.
Politica distruge tot ce atinge.

gruiarew

Aveam 70 - 80 dar nah, unii chiar nu pot să stea după o vechitură. Am venit pe DN7 / DN68A și deși după Mintia a fost aproape gol, tot am avut parte de depășiri idioate, prin sate, ca mai apoi să oprească sau să intre pe uliți. Am zis că nu mai pun tot filmul că nu era nimic interesant. Sper să termine cât mai repede LD2 ca să mă pot bucura de peisaj. Pe autostradă nu e nimic interesant cu o troșcoletă cum am acum.

L.E. Poți să lași o anumită distanță între tine și cel din față, nu trebuie să-i miroși țeava. Veneam de la RAR, cam greu să iasă nori de fum după mine...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Morosanu

Ziceam de cazuri particulare , nu era nicio aluzie la "troscobeta" ta!  :D
Politica distruge tot ce atinge.

cristi5

#55115
@Morosanu problema pe Margina-Holdea e ca daca depasirea nu iese, a blocat fluxul A1 pt cateva ore. Asa ca ideea e sa lase si graba si fumul si sa astepte 15 min.

Eu stiu ca depasirea e un drept fundamental al romanului. Dar asta e o zona speciala. Si s-a marcat in consecinta, cu linie dubla continua. Excelent.

Ce sens a avut sa lase acele "portite" scurte de depasire, numai ei stiu. Asa, sa ne reamintin ca suntem totusi natie de depasitori descurcareti? De observat ca unele incep inainte sa fie gata curba!! Adica, sa te bagi rapid cand vezi ocazia. Tipic "descurcaret"... Daca-i scapa ocazia, nu ii barbat...

Cei nerabdatori au sute de km de autostrada inainte si dupa, sa depaseasca in siguranta, dupa pofta inimii. 15 min poate astepta oricine.

gruiarew

Aici ai mare dreptate. Se putea linia frumos tot cu linie dublă și era ce trebuie. Oricum la cât e de aglomerat ai șanse mari să faci o bubă. În afară de o bucată dreaptă în pădure, dar și acolo e rampă, restul porțiunulor mi se par prea scurte pentru a depăși în siguranță. Înainte se mergea cu 30-40 altfel rupeai mașina. Acum merge lejer 70 - 80. Sunt totuși 15 km nu 1500 😀.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

StefanCelMare

S-a pus până acum în discuție reabilitarea centurii Sibiu?
E cam varză. Nu știu ce se așteaptă, deja e aventuros pe alocuri să mergi peste 100.

Bachus01

Sâmbătă lucrau pe centura Sibiu. O porțiune de 1 2 km sensul spre Sebes

StefanCelMare

Din ce înțeleg sensul spre Sibiu e mai rău. Și invers spre Sebeș sunt probleme însă.

gruiarew

Parcă s-a refăcut și anul trecut... confirm și eu că se lucra de la iesirea spre Mediaș până la cea spre Aeroport. Adică erau puse balize.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adiarc

se lucreaza si anul trecut s-a frezat banda 1 pe portiuni mari

e mult mai bine decat anul trecut...la mine merge ceas cu 145 pe ACC..viteza mea de croaziera ( 138 pe Gps ,cat sa nu mai ia radarul )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cetatean

Am prins lucrări acum vreo 2 săptămâni pe sensul spre Sibiu la ieșirea de la aeroport. Pe sensul opus de la ieșirea de Mediaș pana la aeroport,frezat banda 2.
Ce m a surprins,la poduri era frezat și din binder în zona plăcilor de racordare,ceea ce înseamnă că o să mai regleze trambulinele.

adrian sibiu

S-au facut reparatii mai multe pe Centura Sibiului dar trambulinele de la poduri tot au ramas una dintre ele chiar mai pronunțată decat inainte de reparatie,nu stiu de ce nu-i controlează nimeni pe cei ce fac aceste reparații,de cate ori am trecut prin zona n-am vazut pe nimeni si trec destul de des.

gdaniel

Cei de la Geiger au facut reparatiile, au tot inchis alternativ portiuni de cate o banda de pe ambele sensuri. au reusit sa rezolve zona unui pod/viaduct care nu avea aparatele de l rosturile de dilatatie si e pentru prima oara ok acolo de la inaugurare. Din pacate deja a aparut o gaura in asfaltul nou pe banda dreapta sensul spre Bucuresti, chiar inainte de iesirea Sibiu Centru..