News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 63 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Multumim , faine imaginile.

Deci aici a ajuns betonul spart de pe DN68 A  :|  Poate o sa fie de folos urmatorilor constructori.

Pentru DN73C , km 44.8 e nodul cu lotul 5, daca nu ma insel.


danpandrea

Superbă filmarea din zona tunelurilor! :cheers:

hefaistos

@dr4cul4.
Pai dacă respecta normativul poa' să-l lase exact cum este.
:D :D :D :D
Pentru ca pe langa lățimea platformei, data ca 10 m, minim 9 în porțiunile dificile, în normativ sunt restrictii legate de declivitati maxime, raze minime etc. Sa nu uitam ca in Piatra fuge drumul și asa îngust.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Telvanni

Aveti idee la intersectia cu DJ 105G cum o sa fie? Pasaj suprateran sau pe sub autostrada?




RaduG

#55055
FB Catalin Drulă

QuoteRÂMNICU VÂLCEA, LEGĂTURĂ CU A1 - LICITAȚIE DEMARATĂ
A fost lansată licitația pentru proiectarea conexiunii orașului Râmnicu Vâlcea cu autostrada Sibiu-Pitești, via DN 73C.
Așa-numita secțiune 6 a A1 Sibiu-Pitești este inclusă în Masterplanul General de Transport al României și este împărțită în două segmente:
➡️ Primul, cu o lungime de 11 km, se întinde de la Curtea de Argeș la Tigveni. Aici sunt în plan lucrări de refacere a structurii rutiere, amplasarea unor elemente de siguranță rutieră, montarea unui sistem modern de scurgere a apelor și consolidări punctuale ale drumului.
➡️ Al doilea segment, de la Tigveni la Râmnicu Vâlcea, presupune lucrări de modernizare pentru 13 km din DN 73C și construirea unui drum nou, de 3 km, care va face legătura între A1 și drumul național.
Pentru drumul nou și pentru cel modernizat, lățimea platformei va fi de 10 m, astfel:
✔️ câte 3,5 m pentru fiecare bandă de circulație,
✔️ câte 0,75 m pentru fiecare dintre cele două benzi de încadrare,
✔️ câte 0,75 m pentru fiecare dintre cele două acostamente.
Ambele proiecte beneficiază de noul model de caiet de sarcini al CNAIR.
Legarea cât mai multor comunități la rețeaua drumurilor de mare viteză, prin noduri rutiere și reabilitatea DN-urilor, este crucială pentru dezvoltarea locală și regională - căci mobilitatea crescută în interiorul regiunilor țării atrage după sine și ridicarea nivelului de trai din acele zone.





Detalii despre licitație: http://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100123449

mirceaeliade

am inteles bine sau asa-zisul L6 va fi un DN cu 1 banda pe sens dar latit putin?

vladioan_bv

da, si la inaugurare o sa l adauge la nr de km de A inaugurati.... :troll:

cristi5

#55058
Quote from: vancouver on July 06, 2021, 05:13:31 PM
Las asta aici, adica eu macar asta as face pe Tigveni - Rm. Valcea:


Trebuie vazut in caietul de sarcini la "PiSi6" ce libertate are proiectantul.

Dar e din start frustrant ca cer 10m si nu 13m macar, sa poata face 2+1 alternativ, adica siguranta de autostrada, ca tot ii zicem Pisi6.

prd.marius

#55059
^Vrei sa zici Pitesti - Sibiu, Lot 6?

Total de acord cu tine cristi5. Numindu-l PiSi6, imi dadea sperante de ceva mai "maret".
Dar asa, e frectie la picior de lemn.

Trebuie pusa presiune acum, cand e in faza incipienta. Asta daca se mai poate modifica ceva in sensul asta.
Sa speram ca nu alegem solutii de secol trecut pentru nevoile secolului actual.

sm33

#55060
In tarile cu apa calda autostrazile au 3,5 benzi de circulation pe sens( 0.5 find banda de urgent, dacă mi-e permisa comparația), noi am inventat autostrada cu o banda pe sens!!! As vrea sa vad acum politicianul Vâlcean ce își făcuse slogan din realizarea PISI lot 6 cum se mai bate cu pumnul în piept! După ce se realizează studiul de fezabilitate, o sa ajungă la concluzia ca e satisfăcător și un drum forestier!

elphax

Pana la urma este o descarcare pentru localitatile din zona, nu sunt chiar metropole acolo.
Ce ar fi necesar si poate va fi inclus in proiectare - benzi suplimentare pe zonele de urcare. In rest, un drum cum este de ex centura Cluj ( Valcele - Apahida) ar fi suficient dpmdv. Adica centura repsectiva duce tot traficul de tranzit. Aici vorbim de trafic local de intrare/iesire pe autostrada.

prd.marius

elphax, da-mi voie sa fiu in dezacord cu tine.
N-or fi metropole, dar nici catune nu sunt. N-am crezut ca trebuie sa fie metropole ca sa se faca drumuri de legatura.

Centura mentionata de tine, nu trece prin nicio localitate. Ori, aici va trece prin multe sate.

hefaistos

Nemulțumiți se vor găsi tot timpul. E foarte bine asa. Important e sa fi gata în 4-5 ani, adică atunci când vor fi gata și tronsoanele 4 și 5. Pentru ca:
Va fi descărcare temporara DE URGENTA pentru A1 pana la finalizarea PiSi3.
Dupa, va colecta traficul din Vâlcea și Oltenia Subcarpatica spre București. Traficul spre Transilvania va rămâne pe Valea Oltului.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

nirolf

Și ți se pare că e bine? Râmnicu-Vâlcea are industrie ultima dată când am verificat, TIR-urile o vor lua pe autostradă în ambele direcții deci vor trece prin toate satele alea.