Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 33 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Salutare tuturor  !
Porr-ul a revenit de azi in santier ,s-au reluat lucrările atât la structuri cât si la terasamente dar puțin mai timid că încă nu se poate din cauze meteo .Enjoy !


Fred

Quote from: hefaistos on June 21, 2021, 10:30:19 PM
Ramane de vazut, daca de exemplu in documentatie cineva bine intentionat a trecut ca, dupa modernizare, drumul sa se inscrie in clasa tehnica III, potrivit normativului, atunci modernizarea va presupune obligatoriu modificarea traseului. Daca nu, asta e.
De ce am zis clasa tehnica III (care include drumuri nationale europene)? Pai pentru cel putin 5 ani DN73C ar trebui sa preia traficul de pe Dealul Negru. Daca nu, asta e, Dealul Negru ramane pentru traficul greu (care va iesi in contiuare de pa A1 la Pitesti, iar DN73 va prelua doar vehiculele usoare.
Dupa ce se va termina constructia pe Pitesti-Sibiu traficul pe directia Bucuresti-Valcea nu va circula tot prin Curtea de Arges si drumul asta modernizat? Sunt 24 km de drum de la autostrada versus dublu prin Pitesti-Dedulesti prin o gramada de sate si cu serpentinele din locatia celebra. Nu sunt sigur, dar nu are mai mult sens un DX Tigveni-Ramnicu Valcea pe viitor?

naivu

În anexa 4, proiecte de rezervă PNRR, apare ,,modernizare și lărgire la 4 benzi"
Daca RmValcea-CdA chiar se largeste la 2+2, e clar ca 90% din traficul de la Dedulesti se muta definitiv pe acolo! Nu cred ca il va face DX, dar un DN 2+2 similar DN Ploiesti-Comarnic ar fi suficient (mai ales dupa finalizarea integrala a PiSi).

adrian sibiu

Si una de la km 10 unde incepe sa se anime activitatea .


hefaistos

^^Totul depinde de ce e scris în caietul de sarcini al licitației. Cuvântul "modernizare" din titlul licitației poate sa însemne totul sau nimic.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Fred

Pentru 25 km chiar ar putea sa il faca din start DX ca sa nu mai faca inca un drum peste 5-10 ani. Tot traficul pe directia Pitesti-Rm Valcea-Targu Jiu s-ar putea sa justifice asa ceva, nu am cifre de trafic dar chiar si acum vreo 15 ani cand am fost pe-acolo era aglomerat (si dupa Ramnicu Valcea spre Novaci) in timpul saptamanii, acum cu Ranca si Transalpina ar fi si in weekend.

adrian sibiu

Bună dimineața  !
Am o filmare de la km13 la km 5,au reînceput lucrările la terasamente!



NGC

"PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Am tot asteptat sa spuna MT si/sau CNAIR care sunt candidatii care au fost alesi sa depuna oferte, dar se pare ca trag de timp, asa ca o sa ii trec acum aici in ordinea punctajului obtinut.

1. Asocierea MAKYOL INSAAT + OZALTIN INSAAT
2. Asocierea MAPA INSAAT + CENGIZ INSAAT
3. Asocierea AKTOR + RIZZANI DE ECCHER
4. Asocierea STRABAG + ACCIONA CONSTRUCCION
5. IMPRESA PIZZAROTTI
6. Asocierea ASTALDI SPA + TANCRAD SRL

Berzele spun ca cele 4 asocieri in care erau implicate si firme din China au fost respinse din diverse motive, inclusiv noua OUG 25 / 2021. ;)


Dragosdimitrescu

Turcii au lucrari de infrastructura foarte ample la ei. Au capatat experienta si vin si cu forta de munca de acolo.
Sper sa nu fie descalificati in vreun fel primii doi clasati.

voicul

Locul 4 ... lux frate!
Nici 6 nu e rau!

Se vede ce inseamna precalificare - firme mari si Actori de talie mare  :lol:

Mascarpone

A contestat pana acum vreo companie excluderea din preselectie?

hefaistos

N-ai cum sa contești pana lista nu este publicata oficial.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

jalemare

As vrea sa-i vad la treaba pe turcii de la Makyol. Au facut ei metrou pe sub Istanbul, sigur se vor descurca cu un tunel de 1,7 km.

vancouver

Sectiunea asta 3 e de departe cea mai utila dintre toate. Chiar si fara PiSi2 si fara PiSi4 ar fi mega mega usurare pentru trafic. Cu PiSi4 inclusiv pentru camioane, fara PiSi4 doar pana la un anumit tonaj si doar daca se face o descarcare provizorie la Valeni / Suici (functie de cat duce 703H+678A nod Suici - Tigveni si resp. DN73 Tigveni-CdA - totul este deja asfaltat, 12km pe DJ+ 10km pe DN + trecere prin CdA -nodul Valeni este pe PiSi4). Stiu ca discutia pare mai mult teoretica, pentru ca tunelul de pe PiSi3 nu e usor de executa si va dura, dar la cum sunt incurcate itele pe PiSi4 si cum si pe PiSi4 e detai tunelul... In plus la "tunelul Poiana" de pe PiSi3 se poate face foarte usor o ocolire locala cu minim de modificari la drumul actual (o parte din modificari sunt oricum necesare pentru realizarea tunelului). La PiSi4 nu exista aceasta posibilitate, fara "tunel Curtea de Arges" gata sectiunea Tigveni-CdA nu va putea fi utilizata.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.