Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

alecu26

Pai tocmai ca la Arad și la podul de la Cernavodă tehnologia e folosita cum trebuie. Adică acolo unde nu ai acces.
Pe o vale mult mai adâncă și probabil și cu versanți mai abrupți s-a făcut viaductul de la Aciliu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdymol

Quote from: PlayStation on June 19, 2021, 07:17:41 PM
La Arad totusi nu era asa de complicat fata de boita, pentru ca nu aveau prapastie sub pod

Nu aveau prăpastie, aveau râul Mureș, cu debit relativ mare, care din cand în când se mai și "umflă". Asemănarea între Boița și Arad este că nu ai access sub pod (egal dacă accesul e împiedicat de o prăpastie, sau de un râu mai mare).

Exact la fel e și la Brăila, nu ai access sub pod decât cu barca, deci tot ce faci, trebuie să faci de sus, fără vreun suport de jos. Asta complică puțin lucrurile, dar nu e imposibil.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

adrian sibiu

Paulmare am si eu descărcare cateva fotografii de la podul peste Mures de pe A1,am urmărit acele lucrari cu ceva ani în urmă.

Arad A1 podul peste râul Mures.


Powered by API/PUM imgur uploader

PlayStation

Ma gandesc ce ar fi iesit daca ar fi avut pizza sau aktor un pod d'asta pe loturile lor

gruiarew

Una de la sol, o bucată din bucata lipsă Holdea Margina:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

ivladbogdan

Ce bataie de joc!
Tinand cont cat de important este acest sector de drum national poteca, ar trebui sa se lucreze non-stop, zi-noapte, 24/7 pentru a fi adus la un nivel macar decent, in cel mai scurt timp posibil. Cand colo, drumul forestier care arata la fel pe la mijlocul filmarii ca acum 1 luna.

gruiarew

Nu chiar. E alt sector cu macadam. Data trecută era la parcare, acum e mai spre Coșevița. Pe mine mă supără maxim semnalizarea. Și restul șoferilor care acolo se găsesc să depășească. În fine, asa e cu asta defilăm.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

naivu

Quote from: vancouver on June 18, 2021, 12:31:48 PM
Ca sa nu se repete greseala de pe DN68a Holdea Margina, ar trebui de urgenta demarata licitatie pentru reabilitarea DN73C Curtea de Arges - intersectie DN7 ... Cand e gata A1tr5 sa fie gata si asta!
As merge chiar un pic mai departe, pt ca Tigveni nu e asa departe de CDA (chiar si peste dealul Momâia) iar DJ valea Topologului Tigveni-Suici-Salatrucu am inteles ca e destul de bun, la:
- DJ703G Suici-JibleaVeche(centura Calimanesti)
- DJ703H+M Salatrucu-Pripoare-Cornetu(valea Oltului) sau DJ703H Salatrucu-Pripoare-CaineniiMici(valea Oltului) (fostul DN7D)
Inteleg ca nu pot intra camioane si ca nu pot prelua f mult trafic, dar daca pot prelua macar o parte din traficul de autoturisme vor diminua din traficul de pe DealuNegru si din zona metropolitana RmValcea-Caciulata.
Inteleg ca nu au sectiunea unui DN, ca doua masini care se intalnesc in sens opus trebuie sa se strecoare una pe langa alta, iar latirea lor ar fi dificila, in special in zona serpentinelor, dar ar putea fi folosite in regim de "sens unic, cu exceptia riveranilor"; DJ703G ar putea fi folosit ca sens unic pt sensul Pitesti-Sibiu (la JibleaVeche se intra cu dreapta in centura Calimanesti, apoi tot cu dreapta in DN7); DJ703M+H ar putea fi folosit ca sens unic pt sensul Sibiu-Pitestu (la manastirea Cornetu se iese cu dreapta din DN7 catre podul peste Olt); fostul DN7D ar putea fi folosit pt sensul Pitesti-Sibiu (la Caineni se intra cu dreapta in DN7, din pacate sectiunea Pripoare-Salatrucu este comuna si am reveni la circulatia in dublu sens pe un drum prea ingust; de asemenea traseul DJ703M+H aproape coincide traseul PiSi3, ca urmare, orice lucrare in zona ar trebui oarecum coordonata cu planurile viitorului constructor de pe PiSi3).

gruiarew

Pun și una dintre alternative că s-a tot discutat pe aici:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dr4qul4

aceeasi discutie, DJ-urile alea intre Topolog si Olt nu pot prelua nici un fel de trafic auto. Nici macar autoturisme. Ar trebui alfaltate si largite la 2 benzi, dar nu vor face fata la MZA mai mare de 1000.
Mai apoi, PiSi5 va fi gata cu mult inainte de PiSi4 si in plus de asta DN73C poate deservi si Rm Valcea, asa ca oricum trebuie facut.
Dar ei insista sa carpeasca acest drum.

Cand au inceput licitatia pt PiSi tb sa inceapa o licitatie pt un SF pt Drum de legatura Tigveni-Rm Valcea
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

naivu

^esti sigur ca pana la Suici? ar fi o veste buna! Eu intelesesem ca se renoveaza doar sectiunea din jud Valcea (pana la Robaia). In plus, daca doar se largeste fara sa intareasca fundatia drumului, drumul va rezista sub traficul sporadic intern dar nu sub trafic intens (oarecum similar cu ce s-a intamplat cu DN68A).
^^nu zic sa nu reabiliteze intai DN73C CdA-Tigveni-Aldesti, dar, pe langa asta, ar putea reabilita si DJurile dintre Topolog si Olt (nici nu-mi pun problema sa fie utilizate in starea actuala). Probabil in punctele critice nu se vor putea largi la standard de DN1+1 (cel putin nu fara costuri semnificative), dar daca le-am folosi cu sens unic (cu exceptia riveranilor, pt ca ar fi criminal sa obligi si localnicii din satele din mijlocul traseului sa circule intr-un singur sens) ar face fata la un MZA mult mai mare decat daca le lasi cu dublu sens. Suna ciudat un sens unic pe zeci de km pt ca pana acum sensurile unice sau "cu exceptia riveranilor" s-au aplicat doar pe portiuni scurte din interiorul localitatilor, dar n-ar trebui sa ne ferim sa gandim "out-of-the-box". Chiar daca in practica se va dovedi o idee neinspirata si oricum vor fi utile doar cativa ani (intre inaugurarea PiSi5 si inaugurarea PiSi3), in urma vor ramane niste drumuri locale f bune care nu vor trebui repeticite la fiecare 2-3ani (am inteles ca nu au mai indraznit sa intre autobuze pe acolo de pe vremea lui Ceausescu!).

paullie

#54941
Aceeasi ciorba reincalzita de zeci de ori. S-a mai discutat despre DJ 703G care si cu mama reablitarii e nepotrivit chiar si pentru autoturisme. De camioane nici nu discutam. Curbe in ac de par, gaini, carute, etc.

Eu am mai zis solutia era vreo 8km de DN nou intre Scaueni si Pauleni, renuntat la nodul Rudeni si facut la nord de Pauleni.

Later Edit

Link catre filmul cu minunatul DJ703G
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=48.msg279443#msg279443

naivu

#54942
De acord, de camioane nu discutam pe DJuri, dar curbe in ac de par ai si la Dedulesti pe DN7  :)
Nu am nimic contra 8km DN nou Scaueni-Pauleni daca se poate face la un cost comparabil cu reabilitarea DJ-ului alaturat (si sa fie gata odata cu PiSi5; un drum nou in munti este terra incognita, nu ai SF, nu ai studii geo, nu ai AM, ...).
LE: costul acestor alternative temporare la sectiuni de A nu are voie sa fie prea mare. Daca nu la anul, peste doi ani in mod sigur, vor fi mai multe proiecte gata de licitatia pt executie decat ne putem angaja sa platim si o parte vor trebui amanate. Daca aceste alternative au costuri de aceeasi marime vor fi abandonate; intrebare retorica: daca va trebui ales intre DN Scaueni-Pauleni si A13 Harman-Santion care va fi optiunea?

hefaistos

DN-73C este varianta aleasa ca descarcare temporara pentru A1 catre Valea Oltului si este varianta corecta deoarece, cu exceptia a 4 km in localitatea Piatra, traseul actual al drumului are geometria adacvata (curbe si pante). Restul pot fi modernizate pentru scopuri turistice locale si atat...
Pe DN-73C merg destul de des, ca alternativa mai linistita la Dealu Negru.
Pe DN-7D am fost odata pentru ca m-a mancat curiozitatea, n-are nici o legatura cu ce ar trebui sa fie drum de circulatie intensa. Sa vedem daca va suporta sa fie drum de acces la lucrarile de autostrada (PiSi3). 
La DJ 703G si alte variante propuse problemele sunt aceleasi (din ce am vazut pe filmari).
Geometria traseelor nu permite un trafic rezonabil. Deci daca vorbiti de reallizarea unui drum cu totul nou pe vaile respective, da este posibil, cu costurile aferente asumate in bani si timp (tuneluri, viaducte).
Altfel ramanem la DN-73C, unde,dim punctul meu de vedere in zona Piatra exact asta trebuie facut: desenat un nou traseu, la sud de traseul actual, care sa fie eventual la nivel de DX, urmand ca pe restul portiunilor in masura in care se poate, sa se aduca la nivel de 2+1. Evident cu refacerea fundatiei drumului, odata cu largirea acestuia.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

RaduG

#54944
Două precizări:
1. Dealul unde va fi tunelul de pe lotul 4 se numește Momaia, nu Momâia. Am copilărit în satul adiacent Blaju, știu exact cum este pronunțat corect numele.
2. Este lansat pe SEAP SF și PT pt modernizare DN73C: http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100091281

Captură din caietul de sarcini cu scopul proiectului, pentru clarificare:




În anexa 4, proiecte de rezervă PNRR, poziția 22, apare legătura Rm-Vâcea Tigveni cu ,,modernizare și lărgire la 4 benzi"




Powered by API/PUM imgur uploader