Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 49 Guests are viewing this topic.


hefaistos

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mike_us

La un post anterior in care am spus ca se pierde si anul asta am luat minusuri. In primăvara se declara triumfalist ca AC se da in aprilie, după a zis doamna Ioniță ca probabil ca in mai. Acuma deja e mijlocul lui iulie... Din iulie in august nu mai e mare lucru se pare ca nu am greșit prea mult cu previziunea ca se mai pierde un an.

ioji

Quote from: mike_us on June 14, 2021, 07:29:26 PM
Acuma deja e mijlocul lui iulie...

Eh, nu e chiar iulie, e mai mult iunie....

Hercule

Mike se refera la ce se scrie in articol, citez:

"Ministerul Transporturilor va elibera autorizaţia de construcţie până la începutul lunii iulie, iar constructorul spune că lucrările vor începe după 15 iulie"

Deșteaptă-te române!

ioji


voicul

@mike_us - Poti sa iei minusuri din multe motive, chiar si pentru ca ai dreptate  :)

Intradevar Astaldi s-a miscat mai greu decat de obicei aici - nu cred ca nu puteau sa faca PT-ul in 9 - 10 luni.
Totusi are sanse sa recupereze puternic. 1000 de oameni pe 30 de km ... pai UMB avea 1400 cu totul la un moment dat.

Zic ca cel mai important: avem constructor serios care o sa duca proiectul la capat.

Cetatean

E cea mai mare vrăjeală asta cu 1000 de 'angajati'
Corect este asa,intre 50 si 70 de angajați și de la 500 pana la 1000 de oameni la subcontractori.
Succes și sport la treaba.

dorum

Am impresia ca multi se asteapta de la Astaldi a fi un fel de UMB... forget it, 4ani cum scrie in contract vor dura lucrarile, nu va fi nimic wow...

ivladbogdan

Mobilizare ca la UMB nu vom vedea la niciun alt constructor in Romania, insa Astaldi a dovedit pana acum ca e ok, e acolo in zona cu Strabag si Porr, poate usor sub.
Eu am incredere ca il vor duce la capat intr-un termen rezonabil.
Prezumtia de nevinovatie. Numa' sa nu patim ca si cu TS, care vedem ce face acum pe DX12.  :D

adiarc

^ sa zicem mersi daca se încadrează in contract...incertitudinea nu e benefica nimanui ( nu s-a finalizat preluarea Astaldi )si pana la proba contrarie ,acest Webuild , cu Salini in actionariat imi inspira,pana la proba contrarie ,minus 1 ...incredere
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

#54866
Pisi5 e un lot lung, poate printre cele mai lungi fara sa stau sa scobesc acum... 4 ani cu mobilizare OK. Cu ce vedem acum, nu se vor incadra :( Nu-s cel mai optimist in legatura cu acest lot, prea se trage de par cu proiectu, cu AC-ul... Organizarea de santier putea sa zbarnaie la ora asta si fara AC. Pauza totala :(
Ei acu se lauda ca au angajat oameni de la tara... pai faci Pisi5 cu ei? Sa fim seriosi...
Organizarea/organizarile de santier pt lungimea asta trebuiau sa duduie deja de utilaje/oameni. O lae :(

Cetatean

De mișcat o sa miște. Prin toate șantierele Astaldi s-au plimbat niște bătrânei italieni înainte sa înceapă "dansul".
Au lucrări cumulate de 2-2.5 miliarde € în Ro(singuri sau în diverse asocieri) liciteaza in continuare și nu își permit sa-si dea cu stângul în dreptul.
Pe de o parte faptul ca au întârziat puțin cu proiectarea ma bucura,poate au făcut un proiect bun.
Îmi zicea cineva mai demult exact asta, ca proiectam 6 luni și executam X ani,când ar trebui sa proiectam 2 ani și sa executam 2-3 ani.

dorum

Ma rog, io sa fiu ala pus la zid ca m-am inselat, iar santierul sa creasca ca Fat Frumos!

adrian sibiu

Pentru aducere aminte,vă pot spune ca Porr-ul și-a asigurat drumurile tehnologice cu mult inainte de aparitia Ac-ului, pe când  la Astaldi nu am vazut acest lucru.De asemenea pot spune la modul cel mai serios,că drumuri tehnologice ca cele ale Porr-ului nu am vazut nicăieri prin șantierele din țară.