Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 53 Guests are viewing this topic.

alecu26

Nu prea e deloc Astaldi care il cunoastem noi, cel care e acum pe PISI 5. Mutarea pe Webuild (Salini) si reasezarea lucrurilor dureaza, plus ca echipele sudate in atatia zeci de ani (CCCF, Italstrade, Astaldi) nu cred ca mi sunt asa motivate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adrian sibiu


FMFM

La minutul 7:45 este o "gradina" în corpul autostrăzii, ce se întâmplă acolo?

tom_sawyer

Quote from: gruiarew on May 23, 2021, 02:26:16 PM
Mai este o rută ocolitoare prin Homojdia. Și se iese sus în parcare înainte de Coșevița (e ceva popas ad-hoc acolo). Dar e drum destul de rău, de tractoare, deși pietruit e îngust, pante destul de abrupte și trebuie și trecut printr-o vale. Fără filmare că n-am observat că mi-a dat camera eroare de card. Eu am fost cu duba, dar au trecut și destule mașini mici. Totuși nu pot recomanda ruta. Dacă vă bagați o faceți pe barba voastră. Eu am mers pe uscat. Pe ploaie nu m-aș băga nici cu duba.


gruiarew



La 7:53 pe podețul ăla cineva a scris <- DEVA Acolo se trece prin apă, apoi începe macadamul. E îngust și se urcă destul de pieptiș. Dacă vine ceva din sens opus sunt zone unde s-ar putea să fie probleme.

În filmarea de mai sus e doar partea OK din drum.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

voicul

Asta vroiam sa zic si eu: drumul e in cerc si ajungi tot in Cosava - nu ajuta la nimic.

Situatia e simpla dupa/pentru mine - nu exista alternative.

Cine se baga la alternative sa se gandeasca ca:
1. Daca apare o problema doar cu satelitul te gaseste cineva acolo.
2. Ca sa te scoata de acolo platesti elicopterul si asta nu e ieftin.  :lol:

Evident ca am exagerat, dar orice problema ai prin zonele alea (si la masini mai apar probleme sa zicem o pana) ... e nasol.
Plus ca toti zic:
- Am salvat 10 minute asa!
Si uita sa zica: si am stat in service a 2-a zi 5 ore si m-a costat 500 de RON sa repar masina.

Doar sa ai SUV pe zonele alea si nici asa.

punktnet

Se poate ocoli pe Ilia-Savarsin-Faget si drumul este chiar foarte bun si peisaj super misto prin padure.
Just kidding.

dargauda

#54667


mersi

Adisan


danutzu_1069

Unde-i turnarea aia odata la 7 zile (la viaduct)? Se apropie a doua vineri si inca  nu este complet armat pe ambele parti?

skydreamer

^Daca toarna doua parti la doua saptamani e ca si cum au turnat o parte pe saptamana. Poate asta au vrut sa zica initial :D

vancouver

Asa cum am spus, 7 zile e tinta. Practic abia la a 7-a sau poate la a 10-a turnare - daca se tin serios de treaba si tot optimizeaza operatiile - reusesc 7 zile. Daca nu se chinuie si nu optimizeaza, atunci meciul e pierdut. O sa dureze mult si bine.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

elphax

toata structura viaductului se va face asa cu structurile de cofraje culisante ? o sa dureze 4 ani doar viaductul

vancouver

#54673
Nu toata. Urmareste in filmare pilele duble. Sunt 3 pe fiecare fir de autostrada, deci 6 in total. Restul pilelor sunt simple si intre pilele simple o sa se faca de jos cu esafodaj, asa cum vezi pe prima deschidere.

Schita, sper ca se intelege:


Cu portocaliu zona cu cofraj pășitor în tacturi de 5 metri. Am desenat un sens de mers, evident la fel si celalalt. Deci practic de la mijlocul distantei dintre pilele 30 si 40 pana la mijlocul distantei intre pilele 60 si 70. Restul cu sustinere de jos.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Presupun ca cele 3 deschideri pe sens sunt cele care au macarele fixe langa ele, nu?